quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:04 schreef beequeen het volgende:
De spruitjeslucht wordt mij iets te sterk hier. Laterzzzz.
nee vandaag chinese roerbak (vers) en witte rijst (uit pak)quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:04 schreef beequeen het volgende:
is wel zo dat ik opa eigenlijk nooit spruitjes zie eten,ik heb wel lekker recept voor spruitjesschotelquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:07 schreef Poezewoes het volgende:
Vind spruitjes wel lekker van die kleintjes!
Gelukkig hebben wij een afzuigkap, dus die lucht is zo weg!
Vers is vaak veel goedkoper, maar goed...quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies vers dat proef je wel degelijk, maar je kunt niet in andermans portemonnee kijken!
Ja hoor vooral op de markt, is goedkoperr dan in de winkel!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Vers is vaak veel goedkoper, maar goed...
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:04 schreef beequeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
als het seizoens groente zijn wel ja,maar dat is niet waarom we dit zeggen,alleen maar omdat er word gezegd dat opa en oma niet goed en gezond eten,daarom dat ik dat zei van die pot en diepvries,maar volgens mij maakt het in verhoudubg niet uit of je pot,diepvries of vers eet qua geld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Vers is vaak veel goedkoper, maar goed...
!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoor vooral op de markt, scheelt echt met supermarkt[quote]Op dinsdag 11 december 2012 17:20 schreef mootie het volgende:
Maar het zal me jeuken. Oma is een luie kok, dat moet ze lekker zelf weten. Alleen zonde dat ze zoveel lekkers missen.
Lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:29 schreef Anniebab het volgende:
Hier vandaag verse sperciebonen, gebakken aardappeltjes, en een biefstukje.![]()
Kleine spruitjes zijn idd lekker, Poezewoes...
Ik krijg naks! Moet allles kopen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:36 schreef Poezewoes het volgende:
Ach met die bezuinigingen eten we straks misschien ook uit de staatsruif, ben je blij met wat je krijgt!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:38 schreef Coos het volgende:
*doet bloementjesjurk weer uit en gaat naar de keuken
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:38 schreef Coos het volgende:
*doet bloementjesjurk weer uit en gaat naar de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |