ja je kan het niet genoeg herhalenquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
Annie, mocht je je afvragen wie huppelkut is......
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
Tu?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
Wat is het toch een goedzak héquote:
Kan jij er niet onder schuilnaam op?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef Jian het volgende:
Opa beaamt dat Oma lui is, ik had juist verwacht dat ie haar zou verdedigen
Hoe lang denk jij dat ik dat volhoud ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kan jij er niet onder schuilnaam op?
Ja zijn er wel meer die het doen, maar ja die gebruiken engels en dan toont het beterquote:
Ow, dat weet ik niet, ik spreek geen Engelsquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zijn er wel meer die het doen, maar ja die gebruiken engels en dan toont het beter
Miepiequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Jian het volgende:
Hoe heet Annie nou op die chat, Snoep? hoorde ik dat goed?
Hahah Zo zoet als snoepquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Jian het volgende:
Hoe heet Annie nou op die chat, Snoep? hoorde ik dat goed?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat Scrut welkom is op de chat als ie maar normaal doet
Lief hè van 'm en als jij er dan op zit kun je een goed woordje voor mij doen en dan mag ik er ook opquote:
Nou, dat weet ik nog niet hoor. Bij SV probeerde je me ook continu een ban aan te smeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Lief hè van 'm en als jij er dan op zit kun je een goed woordje voor mij doen en dan mag ik er ook op
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog niet hoor. Bij SV probeerde je me ook continu een ban aan te smeren.
Haha ik zal m te vriend houden...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef pullup het volgende:
Kijk je wel een beetje uit voor Hop Annie ?
Opa blaft wel wat maar die is ongevaarlijk want die komt toch nooit uit die stoel, maar die Hop trekt een beetje als vijfde colonne van Oop door het land
Nee, je moet 'm juist op afstand houden, Hop is gevaarlijk en bovendien incontinentquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haha ik zal m te vriend houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |