!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoor vooral op de markt, scheelt echt met supermarkt[quote]Op dinsdag 11 december 2012 17:20 schreef mootie het volgende:
Maar het zal me jeuken. Oma is een luie kok, dat moet ze lekker zelf weten. Alleen zonde dat ze zoveel lekkers missen.
Lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:29 schreef Anniebab het volgende:
Hier vandaag verse sperciebonen, gebakken aardappeltjes, en een biefstukje.![]()
Kleine spruitjes zijn idd lekker, Poezewoes...
Ik krijg naks! Moet allles kopen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:36 schreef Poezewoes het volgende:
Ach met die bezuinigingen eten we straks misschien ook uit de staatsruif, ben je blij met wat je krijgt!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:38 schreef Coos het volgende:
*doet bloementjesjurk weer uit en gaat naar de keuken
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:38 schreef Coos het volgende:
*doet bloementjesjurk weer uit en gaat naar de keuken
bami panjang, lekkahquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:54 schreef beequeen het volgende:
Het verschil niet weten tussen babi en bami.
We zjn niet allemaal zo bijdehand als jij!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:54 schreef beequeen het volgende:
Het verschil niet weten tussen babi en bami.
Eg wel.quote:
Nope, da's waar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:56 schreef Poezewoes het volgende:
We zjn niet allemaal zo bijdehand als jij!
Ik leef met je mee.quote:
quote:
Wou je even pesten...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben al ik weet niet hoe lang persona non grata daar, zoals veel nette, lieve fokkers
Tegenpool van jou daarom vroeg ik het...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Lukt niet, want ik heb geen idee wie Blinkiebink is en wat ie allemaal uitkraamt op die chat
Zo is het !quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
!
Zolang opa daar tevreden mee is, is er niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |