quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Een BC Rich, dan moet ik m'n gezicht wit maken en m'n ogen zwart etc als ik erop wil spelen, nee dank je
Qua uiterlijk wel, maar die spelen toch op iets betere gitaren hoor. Een metalragger met een dito look, leuk voor een 18 jarige voor, voor de spiegel enzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is een soort KISS gitaar he, maar dacht zet het toch maar ff neer voor jou en de rest die wel eens tokkelt
Ik heb toch lekker geslapen hoor vannacht...hahaquote:Op maandag 10 december 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze nemen Annie een beetje in de maling door te doen alsof ze er op mag![]()
Flauw
En anders zorg je maar dat ik helder blijf.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan mag ik dat wel helemaal in het begin van de avond doen.
Ik heb het gezien op de TV , ben het met je eens Coosquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:10 schreef Coos het volgende:
Wat een vreselijke kutkneus is die Giel Beelen toch.
Dat weten wij, maar denk dat sommige hier dat niet wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:51 schreef Goofy16 het volgende:
er is aangetoond dat diepvries en pot groente net zo gezond zijn als verse groente,dus doet oma het goed
kijk qua smaak is het niet te vergelijken met vers,maar verder dus niks mis meequote:Op dinsdag 11 december 2012 16:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar denk dat sommige hier dat niet weten
Precies vers dat proef je wel degelijk, maar je kunt niet in andermans portemonnee kijken!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:54 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
kijk qua smaak is het niet te vergelijken met vers,maar verder dus niks mis mee
Wie beweerd dat hier?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:58 schreef beequeen het volgende:
Alsof blik/pot/diepvriesgroenten duurder zijn dan vers.
Jij.quote:
dus jij eet nooit diepvries of iets uit pot?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:58 schreef beequeen het volgende:
Ze is gewoon lui. Gemak dient de mens.
Dan nog moet ze dat zelf wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:58 schreef beequeen het volgende:
Ze is gewoon lui. Gemak dient de mens.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:04 schreef beequeen het volgende:
De spruitjeslucht wordt mij iets te sterk hier. Laterzzzz.
nee vandaag chinese roerbak (vers) en witte rijst (uit pak)quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:04 schreef beequeen het volgende:
is wel zo dat ik opa eigenlijk nooit spruitjes zie eten,ik heb wel lekker recept voor spruitjesschotelquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:07 schreef Poezewoes het volgende:
Vind spruitjes wel lekker van die kleintjes!
Gelukkig hebben wij een afzuigkap, dus die lucht is zo weg!
Vers is vaak veel goedkoper, maar goed...quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies vers dat proef je wel degelijk, maar je kunt niet in andermans portemonnee kijken!
Ja hoor vooral op de markt, is goedkoperr dan in de winkel!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Vers is vaak veel goedkoper, maar goed...
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:04 schreef beequeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
als het seizoens groente zijn wel ja,maar dat is niet waarom we dit zeggen,alleen maar omdat er word gezegd dat opa en oma niet goed en gezond eten,daarom dat ik dat zei van die pot en diepvries,maar volgens mij maakt het in verhoudubg niet uit of je pot,diepvries of vers eet qua geld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Vers is vaak veel goedkoper, maar goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |