eerlijk is eerlijk, ik vind ze prachtig, was dat een kadotje van Hop aan Opa voor de kerst?quote:
Jessus, nee toch, dat is het probleem van die internet-streakers, ze steken elkaar aanquote:Op maandag 10 december 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan gaat Coos z'n ballen weer laten zien
Nee van Hop heeft ie Ajax-condooms met biersmaak gekregenquote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, ik vind ze prachtig, was dat een kadotje van Hop aan Opa voor de kerst?
Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is. Zij wou ze niet dus toen heeft hij ze zelf maar aangetrokken.quote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, ik vind ze prachtig, was dat een kadotje van Hop aan Opa voor de kerst?
beter opletten schruz, Opa heeft Ajax sokken voor zijn schoondochter gekocht, hij heeft een kerstbal van Feyenoord van haar gehad,quote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is. Zij wou ze niet dus toen heeft hij ze zelf maar aangetrokken.
Oma kreeg een krat Cara-pils van hem en zijn zoon kreeg twee haringen en een lekkerbekje.
Jah, maar die zoon hield wel van haring, dus dat was wel een kleine misrekening van 'm. Voor straf wil ie m nu niet meer aan de telefoon hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is. Zij wou ze niet dus toen heeft hij ze zelf maar aangetrokken.
Oma kreeg een krat Cara-pils van hem en zijn zoon kreeg twee haringen en een lekkerbekje.
Beter opletten? Ik zeg precies datquote:Op maandag 10 december 2012 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beter opletten schruz, Opa heeft Ajax sokken voor zijn schoondochter gekocht, hij heeft een kerstbal van Feyenoord van haar gehad,
quote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veldje kan je ook bezoeken hoor, jij neemt gewoon trammetje 3, dan de 14 of de 13, dan een stukje lopen richting dierenasiel.en westgaarden, tegen de tijd krijg je van mij well de wandeltoutequote:Op maandag 10 december 2012 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem toch aan dat opa begraven wil worden zodat al zijn vrienden hem kunnen bezoeken.
quote:Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is.
zoek de verschillenquote:beter opletten schruz, Opa heeft Ajax sokken voor zijn schoondochter gekocht,
Een Hagenees op het het Ajax-veldje, .... ben je nou helemaalquote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Toverheks het volgende:
vraag me eigenlijk af he, as Opa nou dood gaat ooit, over een jaartje of 50, zal Hop dan op de trein stappen, zijn urn ontvreemde bij Oma op de schoorsteen, de urn weer mee naar Amsterdam nemen en Opa dan uitstrooien op het AJAX veldje op Westgaarden, dat doet Hop toch wel als beste hartsvriend/gappie/mattie van Opa?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zei heeft andere ajaxsokken gehad, rozequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter opletten? Ik zeg precies dat
[..]
Riep jequote:Op maandag 10 december 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan gaat Coos z'n ballen weer laten zien
Dat zijn toch niet de voeten van z'n schoondochter, die zoon is toch geen pedo? of wel?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zei heeft andere ajaxsokken gehad, roze
[ afbeelding ]
Is dat meisje niet wat jong voor zijn zoonquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zei heeft andere ajaxsokken gehad, roze
[ afbeelding ]
Oop wil 3 mijl voor de kust van Scheveningen uitgestrrooid worden en daar kunnen zijn Fokvrienden op bezoek komen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem toch aan dat opa begraven wil worden zodat al zijn vrienden hem kunnen bezoeken.
k geloof er niks vanquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:06 schreef Toverheks het volgende:
lees wat er onder de foto staat
soortgelijke sokjes dus
Met die link van jou kreeg ik zoveel bagger binnen dat ik om het definitief te verwijderen SysteemHerstel moest doen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
Coos, net aflevering 11 van seizoen 2 van Homeland gezien. Ik vind dit 2e seizoen echt nog spannender dan het 1e seizoen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |