quote:Op maandag 10 december 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens is dat bierdrinken van hem een dagelijks eerbetoon aan Cruyff, daarom drinkt hij er 14.
Van keepers wil-ie al helemaal niets weten.quote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]hij effe mazzel dat Cruijff niet met rugnummer 2 speelde !
lolquote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van keepers wil-ie al helemaal niets weten.
Het enige kruipen dat Oop doet is 's avonds z'n bed in kruipen ...quote:Op maandag 10 december 2012 23:03 schreef pullup het volgende:
Kruipen is ook een mooie manier van voortbewegen.
Weten we dat eigenlijk wel zeker? Het zou me niet verbazen als hij 's nachts ook gewoon in zijn stoel ligt te slapen. Scheelt 'm een hoop werk.quote:Op maandag 10 december 2012 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Het enige kruipen dat Oop doet is 's avonds z'n bed in kruipen ...
Je bedoelt dat ie 's middags gewoon weer in die stoel wakker wordt wanneer oma zijn bordje met boterhammetjes op zijn schoot zet ...... klinkt niet onwaarschijnlijk!quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weten we dat eigenlijk wel zeker? Het zou me niet verbazen als hij 's nachts ook gewoon in zijn stoel ligt te slapen. Scheelt 'm een hoop werk.
De 1e wereldoorlog, toen was ie 14 ofzo, kan je nagaan hoe lang ie al in die stoel zitquote:Op maandag 10 december 2012 23:40 schreef Toverheks het volgende:
jongens, jongens toch, jullie weten dat Opa niet al te snel is, maar dat komt door zijn oude oorlogswond, opgelopen in de 1e wereldoorlog, en met koud weer speelt dat op, dus heb een beetje meelij met die man en laat hem af en toe lekker in zijn stoel liggen snurken
Hij zit Joeptjoepjes te luisteren dus ....quote:Op maandag 10 december 2012 23:39 schreef Jian het volgende:
volgens mij kreeg ie zojuist iets wat op een orgasme leek ...![]()
[ afbeelding ]
Tijdens de oorlog zat hij al in die stoel, daarom was hij ook zo makkelijk te raken door de vijand.quote:Op maandag 10 december 2012 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
De 1e wereldoorlog, toen was ie 14 ofzo, kan je nagaan hoe lang ie al in die stoel zit
daarom, altijd vredelievend voor de veteraan hequote:Op maandag 10 december 2012 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
De 1e wereldoorlog, toen was ie 14 ofzo, kan je nagaan hoe lang ie al in die stoel zit
En dan gaat Coos z'n ballen weer laten zienquote:Op maandag 10 december 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
Hij laat z'n Ajax-sokken zien aan Hop![]()
Als ie maar niet z'n Ajax-slip gaat showen zo meteen
eerlijk is eerlijk, ik vind ze prachtig, was dat een kadotje van Hop aan Opa voor de kerst?quote:
Jessus, nee toch, dat is het probleem van die internet-streakers, ze steken elkaar aanquote:Op maandag 10 december 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan gaat Coos z'n ballen weer laten zien
Nee van Hop heeft ie Ajax-condooms met biersmaak gekregenquote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, ik vind ze prachtig, was dat een kadotje van Hop aan Opa voor de kerst?
Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is. Zij wou ze niet dus toen heeft hij ze zelf maar aangetrokken.quote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, ik vind ze prachtig, was dat een kadotje van Hop aan Opa voor de kerst?
beter opletten schruz, Opa heeft Ajax sokken voor zijn schoondochter gekocht, hij heeft een kerstbal van Feyenoord van haar gehad,quote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is. Zij wou ze niet dus toen heeft hij ze zelf maar aangetrokken.
Oma kreeg een krat Cara-pils van hem en zijn zoon kreeg twee haringen en een lekkerbekje.
Jah, maar die zoon hield wel van haring, dus dat was wel een kleine misrekening van 'm. Voor straf wil ie m nu niet meer aan de telefoon hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is. Zij wou ze niet dus toen heeft hij ze zelf maar aangetrokken.
Oma kreeg een krat Cara-pils van hem en zijn zoon kreeg twee haringen en een lekkerbekje.
Beter opletten? Ik zeg precies datquote:Op maandag 10 december 2012 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beter opletten schruz, Opa heeft Ajax sokken voor zijn schoondochter gekocht, hij heeft een kerstbal van Feyenoord van haar gehad,
quote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veldje kan je ook bezoeken hoor, jij neemt gewoon trammetje 3, dan de 14 of de 13, dan een stukje lopen richting dierenasiel.en westgaarden, tegen de tijd krijg je van mij well de wandeltoutequote:Op maandag 10 december 2012 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem toch aan dat opa begraven wil worden zodat al zijn vrienden hem kunnen bezoeken.
quote:Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is.
zoek de verschillenquote:beter opletten schruz, Opa heeft Ajax sokken voor zijn schoondochter gekocht,
Een Hagenees op het het Ajax-veldje, .... ben je nou helemaalquote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Toverheks het volgende:
vraag me eigenlijk af he, as Opa nou dood gaat ooit, over een jaartje of 50, zal Hop dan op de trein stappen, zijn urn ontvreemde bij Oma op de schoorsteen, de urn weer mee naar Amsterdam nemen en Opa dan uitstrooien op het AJAX veldje op Westgaarden, dat doet Hop toch wel als beste hartsvriend/gappie/mattie van Opa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |