Lief hè van 'm en als jij er dan op zit kun je een goed woordje voor mij doen en dan mag ik er ook opquote:
Nou, dat weet ik nog niet hoor. Bij SV probeerde je me ook continu een ban aan te smeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Lief hè van 'm en als jij er dan op zit kun je een goed woordje voor mij doen en dan mag ik er ook op
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog niet hoor. Bij SV probeerde je me ook continu een ban aan te smeren.
Haha ik zal m te vriend houden...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef pullup het volgende:
Kijk je wel een beetje uit voor Hop Annie ?
Opa blaft wel wat maar die is ongevaarlijk want die komt toch nooit uit die stoel, maar die Hop trekt een beetje als vijfde colonne van Oop door het land
Nee, je moet 'm juist op afstand houden, Hop is gevaarlijk en bovendien incontinentquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haha ik zal m te vriend houden...
Gelukkig ruik je hem al op een kilometer afstand aankomenquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Jian het volgende:
Opa zegt blij te zijn dat wij haar een beetje inlichten over Hop, het is inderdaad een vieze man zegt Oop
Hijzelf doet dat inderdaad liever niet, hij vertrouwt ons dat met een gerust hart toe.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Jian het volgende:
Opa zegt blij te zijn dat wij haar een beetje inlichten over Hop, het is inderdaad een vieze man zegt Oop
Hahah slechterdquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Jian het volgende:
Niet welkom dus. Zeg dat dan gewoon.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat Scrut welkom is op de chat als ie maar normaal doet
Hij staat via internet 24 uur per dag in contact met Leo voor dit soort gelegenheden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:53 schreef Jian het volgende:
Opa gaat een kerstkado voor Oma bestellen, een kratje Cara
Hoezo? Ik ben hartstikke normaal, op het saaie af.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet welkom dus. Zeg dat dan gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |