abonnement Unibet Coolblue
pi_120159583
Between Greinke and Ryu, the Dodgers spent $208.7 million on two pitchers this weekend and will have a 2013 payroll of at least $225 million, a Major League record.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120159908
De Royals probeerden Myers te traden voor Brett Anderson maar de A's zeiden "nee".
pi_120215057
Youkillis dus voor 12m/1y naar de Yankees.
Ondertussen is t gerucht 80M/3Y Hamilton -> Phillies.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  woensdag 12 december 2012 @ 13:26:12 #5
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_120226839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Youkillis dus voor 12m/1y naar de Yankees.
Ondertussen is t gerucht 80M/3Y Hamilton -> Phillies.
Youk als Yankee, benieuwd of het wat wordt...

Choo gaat overigens naar de Reds, Stubbs naar de Indians.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_120239761
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Youk als Yankee, benieuwd of het wat wordt...

12M voor een positie waar je al een grootverdiener hebt staan (al mist ARod een groot gedeelte van t seizoen)....
Tot nu toe hebben ze weer veel geld in 1 year deals gepompt zonder ook maar echt beter te worden, terwijl de andere teams in de divisie wel beter worden.

http://msn.foxsports.com/(...)ont-help-team-121112
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120278504
quote:
Jon Heyman ‏@JonHeymanCBS

according to @joeontheradio Angels are in SERIOUS negotiations with Josh Hamilton. also says joe, No deal reached yet.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120281102
Het lijkt een done deal. 5-jarig contract voor Hamilton. De LA teams geven flink en makkelijk geld uit.

Texas is overigens wel een grote verliezer deze offseason. Geen Greinke, geen Hamilton, geen Upton. Nu kunnen de teams flink gaan overpayen voor spelers als Swisher en Cody Ross.
pi_120281189
Ik vind Texas alleen een verliezer in de Greinke deal. Het is slim dat ze Hamilton laten lopen.
Ze kunnen nu best achter Granderson aangaan, ze hebben iig een goede farm. Of achter Ellsbury, al blijft het maar de vraag hoe fit hij blijft
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120281563
125/5 :') Daar gaan de Angels spijt van krijgen als ze niet binnen 2 jaar een WS binnen hengelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120281746
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind Texas alleen een verliezer in de Greinke deal. Het is slim dat ze Hamilton laten lopen.
Ze kunnen nu best achter Granderson aangaan, ze hebben iig een goede farm. Of achter Ellsbury, al blijft het maar de vraag hoe fit hij blijft
Ze wilden ook Shields maar de Royals waren ze te snel af. Ik denk dat Texas dezelfde fout aan het maken is die de Braves vaak maakten en dat is héél erg veel waarde hechten aan hun farm system. Ze willen voor goede spelers traden maar niet hun beste prospects wegdoen. Dat werkt natuurlijk niet. Je krijgt Shields, Upton of Dickey niet voor peanuts.

De bidding war voor Swisher and Ross kan in ieder geval beginnen. :')
pi_120282047
Ik denk overigens nu dat de Angels achter Dickey aangaan, want tot nu toe zijn de Angels er offensief misschien op vooruit gegaan maar met het verlies van Greinke, Haren (Al was hij vorig jaar niet goed) en Hunter zijn ze er defensief 2 stappen op terug gegaan. Helemaal als je bedenkt dat Hamilton een negatieve dWar heeft.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120283075
Ze moeten idd nu wel voor een pitcher traden want met Weaver/Wilson/Hanson/Blanton/Richards kom je ook niet ver. Bourjos en Trumbo zullen wel als trade bait gebruikt worden.
pi_120324073
Bluejays hebben schijnbaar de grootste kans op Dickey. JPA en Gose de andere kant op. Travis d'Arnaud lees ik nu.

[ Bericht 15% gewijzigd door emokid op 15-12-2012 10:00:53 ]
pi_120442106
En Dickey gaat dus naar Canada. Slimme move van beide teams. Toronto krijgt een Cy Young winner in een toch al verbeterde starting rotation en de andere AL east teams zijn niet in kwaliteit gestegen.
Mets krijgen goede prospects voor een oude (ook al is het een knuckleballer) pitcher, aangezien de Mets toch nog lang niet in aanmerking zullen komen voor een playoff ticket.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120445177
D'Arnaud en Syndergaard voor een oude pitcher is een goede trade voor de Mets. Die hebben sinds Piazza geen goede catcher meer gehad. De Jays gaan er dus echt voor.
pi_120448590
Mooi dat de Jays er voor gaan. Wellicht kunnen ze voor het eerst in tijden playoffs meemaken in Toronto.. ongeacht de sport.
pi_120468899
Wie wordt bij de Jays de starting catcher nu Thole daar ook zit? Kan JPA wel een knuckleball vangen? en bij de Mets, Buck of gelijk al d'Arnaud?

AL East gaat vreselijk spannend worden heb ik het idee :)
pi_120469058
JPA zal 4 van de 5 pitchers catchen en Thole Dickey ga ik vanuit.

Ik denk dat het in de AL East vooral tussen de Jays en de Rays zal gaan.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120642824
pi_120646934
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:32 schreef Chase_Utley het volgende:
JPA zal 4 van de 5 pitchers catchen en Thole Dickey ga ik vanuit.

Ik denk dat het in de AL East vooral tussen de Jays en de Rays zal gaan.
Red Sox en Yankees doen ook gewoon weer mee.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_120677016
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:22 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Red Sox en Yankees doen ook gewoon weer mee.
Dat "gewoon" wil ik nog wel eens zien. Beide teams hebben nog steeds dezelfde zwakheden als vorig jaar. De Red Sox hebben nog steeds een pitching staff waar je niet vrolijk van word. Ryan Dempster in de AL East? Ik snap er geen fluit van. En uiteindelijk gaat het allemaal om pitching.

Cody Ross naar de D'Backs en Swisher naar de Indians.

Triest nieuws:
quote:
Ryan Freel was found dead at his home in Jacksonville, Fla. on Saturday afternoon, victim of a self-inflicted gunshot wound, police confirmed via the Florida Times-Union. Freel was 36 years old, leaving a wife, Christie, along with three daughters, notes C. Trent Rosecrans of CBS Eye on Baseball.
pi_120678707
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Dat "gewoon" wil ik nog wel eens zien. Beide teams hebben nog steeds dezelfde zwakheden als vorig jaar. De Red Sox hebben nog steeds een pitching staff waar je niet vrolijk van word. Ryan Dempster in de AL East? Ik snap er geen fluit van. En uiteindelijk gaat het allemaal om pitching.


[..]

JimBowdenESPNxm twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 22:31:05 Pirates and Red Sox have agreed to trade with Hanrahan, Pimental and Sands all involved waiting on rest of deal reageer retweet
JonHeymanCBS twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 23:00:39 Hanrahan trade is 6-player deal as constituted. 4 to pitts, 2 to bos. reageer retweet
pi_120689222
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Dat "gewoon" wil ik nog wel eens zien. Beide teams hebben nog steeds dezelfde zwakheden als vorig jaar. De Red Sox hebben nog steeds een pitching staff waar je niet vrolijk van word. Ryan Dempster in de AL East? Ik snap er geen fluit van. En uiteindelijk gaat het allemaal om pitching.

Cody Ross naar de D'Backs en Swisher naar de Indians.

Triest nieuws:

[..]

Doubront had een prima seizoen. Lester en Bucholz weer in oude vorm. Dempster gesigned. Volgens mij is de rotation van Boston wel goed hoor.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_120699467
Dempster in de AL is drama. Napoli deal die nog steeds niet definitief is.
De rotation van de Red Sox is matig, vooral als je het afzet tegen die van de Blue Jays en de Rays.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')