Post hier Pussy'squote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
[*] Alleen gebruikmaken van Paint
[*] Deadline: Zondagavond - 0:00
[*] Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Uitslag volgt!
Nee ik begrijp je niet, maar spannend is het op sommige plekken inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lijkt me wel een ''spannende'' baan als je me begrijpt
Een baan met uitdaging, begrijp het zo.quote:Op maandag 10 december 2012 18:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik begrijp je niet, maar spannend is het op sommige plekken inderdaad.
Yup dat is het zekerquote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Een baan met uitdaging, begrijp het zo.
Als je baan geen uitdaging heeft, heb je een kut baan.quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Een baan met uitdaging, begrijp het zo.
Eet smakelijkquote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup dat is het zeker
Gaan zo over verder over dit onderwerp als je dat wilt maar nu eerst eten
Cassieremedewerker en beveiliger, wel een verschil.quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je baan geen uitdaging heeft, heb je een kut baan.
Ja ik had het gespreksonderwerp gemist dus kon geen leuke bedenken D:quote:Op maandag 10 december 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
Gangstertje van me. Heb je weer de lapo, maar niet die awesome TT
Eet smakelijk, ik ga ook etenquote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup dat is het zeker
Gaan zo over verder over dit onderwerp als je dat wilt maar nu eerst eten
Dat is niet wat ik zeg.quote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Cassieremedewerker en beveiliger, wel een verschil.
Dat vechten niet stoer is.quote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik had het gespreksonderwerp gemist dus kon geen leuke bedenken D:
Volgende keer doe ik wel duma duma dum dum
Omdat OF dat zo stoer vind en wij zeggen dat dat niet stoer isquote:Op maandag 10 december 2012 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Het gaat hier elke dag wel een keer over vechten
BAM jonguuuhquote:Op maandag 10 december 2012 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
Telefoon houdt het langer uit. Pas 54% terwijl ik al 1,5 uur internet
ja zo gaat dat elke dag wel een paar keerquote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat OF dat zo stoer vind en wij zeggen dat dat niet stoer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |