Ja man ik heb al een keer of 100 onder die naam ingelogdquote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Toverheks het volgende:
Annie, heb je de naam gebruikt die je met PB`tje hebt afgesproken, dan ken je erop
Nou dat kan nog wel eens gisteren had ik nog niks gezegd toen stond er dat ik teveel berichten stuurde of zoietsquote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het werkt daar anders dan hier. Iedereen, waar ook ter wereld, is in principe bij voorbaat geband.
Je bent gewoon geband op je IP nummer let maar op, stelletje faalhazen daar.quote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja man ik heb al een keer of 100 onder die naam ingelogd
Welnee ze hebben een "naamscript"quote:Op maandag 10 december 2012 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent gewoon geband op je IP nummer let maar op, stelletje faalhazen daar.
echt waar? da's wel erg simpelquote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Welnee ze hebben een "naamscript"
Met haar broekje vol vijfjes.quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef Jian het volgende:
Miranda is er nu, net uit de paal geklommen
jah en 65% gaat naar Oop hè, zo oneerlijkquote:Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met haar broekje vol vijfjes.
Das niet dik...quote:Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met haar broekje vol vijfjes.
Dat is opa's idee van een happy endquote:Op maandag 10 december 2012 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
jah en 65% gaat naar Oop hè, zo oneerlijk
Wat een mooi kerstcadeauquote:Op maandag 10 december 2012 18:41 schreef pullup het volgende:
Oma geeft oop een enorme keukenrol. De hint is wel duidelijk
Goedeavond jacqhasselquote:
Ik meende ook al enige twijfel te horen of het wel kon dat diegene wel gewoon kon lopen maar niet even een trapje kon nemen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is jaloers op iemand die hij op televisie ziet. Hoewel hij op de begane grond woont wil hij ook een traplift.
Ben jij aan dequote:Op maandag 10 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is jaloers op iemand die hij op televisie ziet. Hoewel hij op de begane grond woont wil hij ook een traplift.
al die wagens zijn hetzelfdequote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om ook een foto van het exterieur van opa's verblijfplaats in de OP op te nemen?
Dat mocht-ie willen, zoveel ruimte.quote:Op maandag 10 december 2012 19:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
al die wagens zijn hetzelfde
vandaar die traplift ?quote:Op maandag 10 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat mocht-ie willen, zoveel ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |