Misschien is het wel een hetro probleem, wie zal het zeggen?quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Straks roept iemand nog dat we een pottenprobleem hebben! Krijgen we weer tweets van Peter R. enzulks
In Amsterdam is het een metro probleem.quote:Op maandag 10 december 2012 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hetro probleem, wie zal het zeggen?
Wat ligt daar voor verdacht groen spul op zijn bordquote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ga eten ouwe, anders word het nog koud ook en dan heeft oma de magnetron voor niks laten zoemen
Scheelt maar een letterquote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam is het een metro probleem.
Ga nou maar geen grappen maken over Hop, Annie, want voor je weet slaat ie je de tyfusquote:Op maandag 10 december 2012 18:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Door Hop zit steeds dit liedje in mijn hoofd....hop, hop, hop .hop ,hop gangnam style
Hij stuurt PB om je te halen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Anniebab het volgende:
Waar is ie? komt ie me persoonlijk halen?
Hulst, i.v.m. met de kerst.quote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor verdacht groen spul op zijn bord
Als het Hop is, gewoon snel doorlopen hoorquote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Anniebab het volgende:
Waar is ie? komt ie me persoonlijk halen?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij stuurt PB om je te halen.
Haha toch niet wat ik denk he?!quote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef Jian het volgende:
Annie kan erop zegt oop!
dat heeft ie tegen mootie ook een keer gezegd
Hij was al aan het klagen over de hoeveelheid slaquote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor verdacht groen spul op zijn bord
Dan kom je weer hier uitquote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef Anniebab het volgende:
Er staat steeds connecting, man ik weet niet waar ik wezen moet...of moet ik naar Voor opaatjes vrienden?
quote:
Te weinig hequote:Op maandag 10 december 2012 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was al aan het klagen over de hoeveelheid sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |