Scheelt maar een letterquote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam is het een metro probleem.
Ga nou maar geen grappen maken over Hop, Annie, want voor je weet slaat ie je de tyfusquote:Op maandag 10 december 2012 18:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Door Hop zit steeds dit liedje in mijn hoofd....hop, hop, hop .hop ,hop gangnam style
Hij stuurt PB om je te halen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Anniebab het volgende:
Waar is ie? komt ie me persoonlijk halen?
Hulst, i.v.m. met de kerst.quote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor verdacht groen spul op zijn bord
Als het Hop is, gewoon snel doorlopen hoorquote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Anniebab het volgende:
Waar is ie? komt ie me persoonlijk halen?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij stuurt PB om je te halen.
Haha toch niet wat ik denk he?!quote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef Jian het volgende:
Annie kan erop zegt oop!
dat heeft ie tegen mootie ook een keer gezegd
Hij was al aan het klagen over de hoeveelheid slaquote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor verdacht groen spul op zijn bord
Dan kom je weer hier uitquote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef Anniebab het volgende:
Er staat steeds connecting, man ik weet niet waar ik wezen moet...of moet ik naar Voor opaatjes vrienden?
quote:
Te weinig hequote:Op maandag 10 december 2012 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was al aan het klagen over de hoeveelheid sla
je kan best tegen Opa in gaan hoor als je het niet met hem eens bentquote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
En Annie denk erom, geen onvertogen woord hè, je geeft 'm overal gelijk in of je zwijgt, anders pleurt ie je er zo weer af
Haha ik heb een vermoeden dat jij er niet op mag hahahhaquote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
En Annie denk erom, geen onvertogen woord hè, je geeft 'm overal gelijk in of je zwijgt, anders pleurt ie je er zo weer af
Dat zeg ik toch, je wordt alleen subiet van de chat afgeflikkerdquote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan best tegen Opa in gaan hoor als je het niet met hem eens bent
quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
Ho ho... Dat laat ie doen hequote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
Net als toen op die vlemmix-chat met hoe-heet die-mod ook alweer?quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan best tegen Opa in gaan hoor als je het niet met hem eens bent
En dan slaat ie je de tyfus!quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
Ik verkeer gelukkig in goed gezelschapquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haha ik heb een vermoeden dat jij er niet op mag hahahha
heten die geen Hans, of die griet weet haar naam niet meer.quote:Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Net als toen op die vlemmix-chat met hoe-heet die-mod ook alweer?
Hij wil ons er allemaal graag op hebben, maar wij weigeren gewoon.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haha ik heb een vermoeden dat jij er niet op mag hahahha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |