Goed planquote:Op maandag 10 december 2012 17:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal is vragen waarom hij dat wil, bij opachat!
Ik denk dat ze mag binnenkomen en mee etenquote:Op maandag 10 december 2012 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop trouwens dat opa wel opendoet als mootie zo aanbelt om hem de bos bloemen en de fruitmand te geven ter ere van z'n honderdste topic.
Hop is een demente bejaarde, die willen altijd van allesquote:Hop wil iedereen op FOK! de pest slaan. Ach, het is weer eens wat anders dan de tyfus.
Hoezo praat je over 'jullie'? Jij zit ook op FOK! Er is geen reden aan te nemen dat hij jou niet bedoelt.quote:Op maandag 10 december 2012 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien wil hij jullie wel slaan, net zo lang tot jullie het lekker gaan vinden?
Ow ja je hebt gelijkquote:Op maandag 10 december 2012 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo praat je over 'jullie'? Jij zit ook op FOK! Er is geen reden aan te nemen dat hij jou niet bedoelt.
Nee. Hij heeft oma al wel vermanend toegesproken dat ze te lang doet over haar laatste sigaretje voordat ze aan het eten begint.quote:Op maandag 10 december 2012 17:38 schreef Coos het volgende:
Is er nu eigenlijk al bekend wat die ouwe smulpaap vandaag gaat eten?
Waarschijnlijk wil ie ook Mount Everest beklimmen, Usain Bolt verslaan op de 100 meter, zonder z'n incontinentieluier rondlopen en toch niet in zijn broek te pissen, ma ja, dat gaat ook allemaal niet hèquote:Op maandag 10 december 2012 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien wil hij jullie wel slaan, net zo lang tot jullie het lekker gaan vinden?
Hij wordt gek van je, .... nou dat moeten we hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Blij te horen dat opa mijn bijdragen aan dit topic nog steeds zeer op prijs stelt.
Terwijl je alleen maar nauwkeurig aan het bijhouden bent wat er op de stream gaande isquote:Op maandag 10 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Blij te horen dat opa mijn bijdragen aan dit topic nog steeds zeer op prijs stelt.
Die heeft gefaald deze keer dus dat is maar beter ook.quote:Op maandag 10 december 2012 17:41 schreef Coos het volgende:
PB heeft zich ook nog niet laten zien in dit jubileumtopic.
Vooral die nauwkeurigheid weet-ie op waarde te schatten. "Het is alsof ik me zelf hoor lullen", zei hij nog onlangs.quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Terwijl je alleen maar nauwkeurig aan het bijhouden bent wat er op de stream gaande is
Maar de Vrienden van Opa zijn grootmoedig geweest,quote:Op maandag 10 december 2012 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heeft gefaald deze keer dus dat is maar beter ook.
Treurigquote:Op maandag 10 december 2012 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft een foto van zijn kerstboom gemaakt. Oma ziet daardoor nu ook opeens dat het een mooie boom is. Het is toch wat, wat crack met een mens doet
Ik zou de peuk door zijn stamppot prakken , meneer ongeduldquote:Op maandag 10 december 2012 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft oma al wel vermanend toegesproken dat ze te lang doet over haar laatste sigaretje voordat ze aan het eten begint.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik begrijp niet hoe hij daarbij komt. Hij verwart me met Jimi Hendrix, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |