je kan best tegen Opa in gaan hoor als je het niet met hem eens bentquote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
En Annie denk erom, geen onvertogen woord hè, je geeft 'm overal gelijk in of je zwijgt, anders pleurt ie je er zo weer af
Haha ik heb een vermoeden dat jij er niet op mag hahahhaquote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
En Annie denk erom, geen onvertogen woord hè, je geeft 'm overal gelijk in of je zwijgt, anders pleurt ie je er zo weer af
Dat zeg ik toch, je wordt alleen subiet van de chat afgeflikkerdquote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan best tegen Opa in gaan hoor als je het niet met hem eens bent
quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
Ho ho... Dat laat ie doen hequote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
Net als toen op die vlemmix-chat met hoe-heet die-mod ook alweer?quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan best tegen Opa in gaan hoor als je het niet met hem eens bent
En dan slaat ie je de tyfus!quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
Ik verkeer gelukkig in goed gezelschapquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haha ik heb een vermoeden dat jij er niet op mag hahahha
heten die geen Hans, of die griet weet haar naam niet meer.quote:Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Net als toen op die vlemmix-chat met hoe-heet die-mod ook alweer?
Hij wil ons er allemaal graag op hebben, maar wij weigeren gewoon.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je bent echt one of the chosen fewquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die werd wel doorgehaald wat een zak was dat...quote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heten die geen Hans, of die griet weet haar naam niet meer.
Nee die is nu onder de naam Miranda moderator op de opachatquote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die werd wel doorgehaald wat een zak was dat...huh die zit toch niet hier ergens he onder een andere naam/?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die werd wel doorgehaald wat een zak was dat...huh die zit toch niet hier ergens he onder een andere naam/?
Hans?quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die is nu onder de naam Miranda moderator op de opachat
De moderatie is wat verdacht daarquote:
ja nou t lukt me niet, er staat steeds connecting dusse.....quote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
En Annie, zit je er al, hebben de poorten naar Gomorra zich al voor je geopend?
\
Echt? zei ie dat?quote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij wil dat oma in een bejaardenhuis gaat wonen zodat Annie bij hem kan komen wonen. Loopt hij niet wat hard van stapel?
Ja, maar doe dan even de pagina herladenquote:Op maandag 10 december 2012 18:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja nou t lukt me niet, er staat steeds connecting dusse.....
En ook Hop wou er al op hoor, maar daar had ik je al voor gewaarschuwdquote:
Er is er maar één die z'n beste vriend kan zijnquote:Op maandag 10 december 2012 18:26 schreef Jian het volgende:
En weer dat dwepen met Scrut, ik word er niet goed van, alsof de rest hier geen goede, brave Fokkers zijn
Wie is die Hop dan? Post die hier ook?quote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is er maar één die z'n beste vriend kan zijn
hahahaquote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
En ook Hop wou er al op hoor, maar daar had ik je al voor gewaarschuwd
Kun je al een ban hebben voor je daar binnenkomt dan?quote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef jacqhassel het volgende:
Als de chat blijft draaien conecting heb je een ban Annie die moet er dus eerst afgehaald worden door een modje
Nee, die mailt alleen maar met de baas van FOK!quote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is die Hop dan? Post die hier ook?
Als je niet in t vriendenlijstje staat welquote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je al een ban hebben voor je daar binnenkomt dan?
Het werkt daar anders dan hier. Iedereen, waar ook ter wereld, is in principe bij voorbaat geband.quote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je al een ban hebben voor je daar binnenkomt dan?
Nog niet, maar ze leren hem nu lezen en schrijven en als ie dat onder de knie heeft, is ie het wel van planquote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is die Hop dan? Post die hier ook?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het werkt daar anders dan hier. Iedereen, waar ook ter wereld, is in principe bij voorbaat geband.
Ja man ik heb al een keer of 100 onder die naam ingelogdquote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Toverheks het volgende:
Annie, heb je de naam gebruikt die je met PB`tje hebt afgesproken, dan ken je erop
Nou dat kan nog wel eens gisteren had ik nog niks gezegd toen stond er dat ik teveel berichten stuurde of zoietsquote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het werkt daar anders dan hier. Iedereen, waar ook ter wereld, is in principe bij voorbaat geband.
Je bent gewoon geband op je IP nummer let maar op, stelletje faalhazen daar.quote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja man ik heb al een keer of 100 onder die naam ingelogd
Welnee ze hebben een "naamscript"quote:Op maandag 10 december 2012 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent gewoon geband op je IP nummer let maar op, stelletje faalhazen daar.
echt waar? da's wel erg simpelquote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Welnee ze hebben een "naamscript"
Met haar broekje vol vijfjes.quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef Jian het volgende:
Miranda is er nu, net uit de paal geklommen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |