Oh is dat zo? haha gister had hij die nog van een beer,met satesaus...quote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het moet vanaf nu allemaal on-topic zijn maar omdat opa ook een slappe lul is/heeft ....
Ik? welnee joh, hoe kom je daar nou weer bijquote:Op maandag 10 december 2012 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook zo blij dat jij af en toe wat intelligents komt melden .....
Vanzelfsprekend en als je af en toe gewoon Opa even noemt dan is Gert ook helemaal in z'n sas, één grote, blije familie, de Vrienden van Opaquote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef Anniebab het volgende:
Betekent deze vreugde alom, dat hier nu weer van alles gepost mag worden? Zelfs slap gelul van mij?...
Ik zou ze moeten gaan sparenquote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef pullup het volgende:
Grappig, ik wist niet dat Laysa zo'n lol had in trollen.
Ben gek op trollen, ik eet ze altijd bij het ontbijtquote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef pullup het volgende:
Grappig, ik wist niet dat Laysa zo'n lol had in trollen.
Heb net even gekeken, als ie niet in een vlag is veranderd issie nog niet onlinequote:Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niet, maar we lullen tenminste gewoon lekker over opa
Je moet ook niet godverdommelen hè? Voor je het weet mis je wat.quote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef tonja het volgende:
Godverdommel ik ff weg, zijn we alweer halverwege #100
Oh ja.. opa.
Opa houdt niet van kinderen.quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom die ouwe de foon niet opneemt als zijn zoon belt. Hij schuift hem direct door naar zijn vrouw. Je kunt toch op zijn minst gedag zeggen?![]()
Gefeliciteerd, veel plezier en eet smakelijkquote:Enfin, zoonlief is jarig, dus ik ga met ons kleine cluppie lekker uit eten. Misschien tot later en voor straks, smakelijk allemaal.
En ik weet zeker dat die meteen alles uit z'n handen had laten vallen en hierheen was gekomen om orde op zaken te stellen!quote:Op maandag 10 december 2012 16:55 schreef Toverheks het volgende:
Gert Oh Oh Gertdank je voor het aanpassen, had bijna Danny gemaild
Waarom wil iemand nu zo graag matten?quote:Hop wil iedereen op FOK! de pest slaan. Ach, het is weer eens wat anders dan de tyfus.
Tja, vraag het hem. Ik weet ook niet waarom hij jou de pest wil slaan.quote:Op maandag 10 december 2012 17:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waarom wil iemand nu zo graag matten?
Zal is vragen waarom hij dat wil, bij opachat!quote:Op maandag 10 december 2012 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, vraag het hem. Ik weet ook niet waarom hij jou de pest wil slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |