quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 12:52 schreef Toverheks het volgende:
nou de liefde is dus over he Pullup, dat begrijp je nu toch wel hoop ik
quote:
Inderdaadquote:Op maandag 10 december 2012 12:53 schreef Jian het volgende:
Het is maar goed dat we er op rekenden dat Scrut nog gewoon ligt te snurken![]()
Scrut
Zonde van je lappie heksiequote:Op maandag 10 december 2012 12:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben echt pissig, ga straks met me lap top gooien, echt he wat zal PB hier wel niet van gaan zeggen, goffer de goffer die arme meid die zo haar best heeft gedaan al die tijd, echt haar levenswerk haal je zo floep onderuit
quote:Op maandag 10 december 2012 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
InderdaadDie slome heeft zich nog steeds niet laten zien.
nou oke, ik leg me er wel bij neer, als alles nieuw en fris moet worden zal ik de laatste zijn om vuilnis te gaan stortenquote:Op maandag 10 december 2012 12:56 schreef Jian het volgende:
Ow wat heerlijk een geheel nieuwe reeks, met een nieuwe stijl (zie ook de mededeling van Gert in het vorige topic) Alles ruikt zo lekker fris, ik word er blij van
Dus je hebt die twee dames in gehuurd van hoe schoon is je huis?quote:Op maandag 10 december 2012 12:56 schreef Jian het volgende:
Ow wat heerlijk een geheel nieuwe reeks, met een nieuwe stijl (zie ook de mededeling van Gert in het vorige topic) Alles ruikt zo lekker fris, ik word er blij van
Hallo zeg, geheel nieuwe stijl, lees je het een nieuwe reeks met een geheel nieuwe stijlquote:Op maandag 10 december 2012 12:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]die zag de bui al hangen en zit onder tafel te schuilen, die wil geen reprimande van Gert krijgen, Gert zal zeggen nummer 100 is nummer 100 en geen nummertje 1...........Ja toch Gert
oke, oke nieuwe stijl dan, maar wat houd dat dan eigenijk in, want het moet over Opa gaan zei Gert, mag ik dan wel ouderwets tegen sommige ingaan aangaande Opa?? hoe of wat wil ik wel ff weten de gedrags code`s enzoquote:Op maandag 10 december 2012 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo zeg, geheel nieuwe stijl, lees je het een nieuwe reeks met een geheel nieuwe stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |