abonnement Unibet Coolblue
pi_120156508
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:41 schreef ruudbackus het volgende:

[..]

In la liga vallen gemiddels 2,91 goals per match terwijl dat in de premier leahue 2,80 is, dus zo enorm groot is dat verschil nu ook weer niet.
Je snapt em niet, Messi heeft nooit tegen Chelsea (Chech) gescoord
  Trouwste user 2022 maandag 10 december 2012 @ 17:49:12 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_120156535
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:40 schreef TheFatLady het volgende:
In ieder geval meer respect van Müller :

[..]

Maar als het makkelijker scoren is, waarom komt dan pas na 40 jaar iemand in de buurt 8)7
VBL / Gerd Müller verdient ook een topic.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120156590
8 keer gespeeld tegen Chelsea en nog nooit gescoord.

Cech _O_
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_120156894
Van Messi z'n 86 doelpunten zijn er 'slechts' 15 penalties als ik goed geteld heb. Vind dat erg meevallen, 1/6 doelpunten is een penalty. Zo heel veel penals krijgt Barca ook niet, zeker niet als je vergelijkt met het aantal doelpunten wat ze maken
Only the strong survive
  Trouwste user 2022 maandag 10 december 2012 @ 18:20:12 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_120157832
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef TheGOAT het volgende:
Van Messi z'n 86 doelpunten zijn er 'slechts' 15 penalties als ik goed geteld heb. Vind dat erg meevallen, 1/6 doelpunten is een penalty. Zo heel veel penals krijgt Barca ook niet, zeker niet als je vergelijkt met het aantal doelpunten wat ze maken
Het mooie van Messi is dat ie geen pure spits is. Hij is meer de diepste aanvallende middenvelder.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 10 december 2012 @ 18:23:33 #31
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_120157978
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het mooie van Messi is dat ie geen pure spits is. Hij is meer de diepste aanvallende middenvelder.

:P
Vroeger speelde hij vanaf rechts. Sinds hij meer centraal is gaan spelen is hij ook gelijk meer gaan scoren.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Trouwste user 2022 maandag 10 december 2012 @ 18:44:49 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_120158937
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Vroeger speelde hij vanaf rechts. Sinds hij meer centraal is gaan spelen is hij ook gelijk meer gaan scoren.
NOG meer ;) _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 10 december 2012 @ 19:05:35 #34
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120159788
Volgende record 60 goals in één seizoen maken. (competitie)
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Trouwste user 2022 maandag 10 december 2012 @ 20:56:53 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_120166118
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Legende.
Levende legende _O_

Hoe jong is ie nog ? :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120166985
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Levende legende _O_

Hoe jong is ie nog ? :D

:P
25. Dus hij kan eigenlijk hierna nog zeker wel 5 seizoenen mee op topniveau zou je denken. maarja, kan haast niet anders dan dat het niveau iets terugvalt zou je verwachten. Hij kan niet maar doorgaan met nog meer doelpunten scoren :P
  Trouwste user 2022 maandag 10 december 2012 @ 21:20:57 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_120167513
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:11 schreef Breekfast het volgende:

[..]

25. Dus hij kan eigenlijk hierna nog zeker wel 5 seizoenen mee op topniveau zou je denken. maarja, kan haast niet anders dan dat het niveau iets terugvalt zou je verwachten. Hij kan niet maar doorgaan met nog meer doelpunten scoren :P
Hij is nu nog een jaar jonger dan Cruijff in de WK-74 finale.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120168557
Hij is pas de beste voetballer als hij het 25 jaar lang (net als Maldini) laat zien :P

nee grapje, Messi is een geweldige voetballer. Ik weet alleen niet waarom maar ik ben geen fan van hem, hij doet me vrij weinig.
pi_120185816
Messi zijn ware respect zal pas komen als hij al een jaar of 10 gestopt is. Als mensen hem nu al de beste vinden, dan vinden ze het tegen die tijd al helemaal..

Over het algemeen krijgen actieve voetballers niet het respect dat ze verdienen, legendes daarentegen... Geldt overigens ook voor C.Ronaldo.. Wordt echt ondergewaardeerd..
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:43:29 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_120186161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:32 schreef BenjaminLinus het volgende:
Messi zijn ware respect zal pas komen als hij al een jaar of 10 gestopt is. Als mensen hem nu al de beste vinden, dan vinden ze het tegen die tijd al helemaal..

Over het algemeen krijgen actieve voetballers niet het respect dat ze verdienen, legendes daarentegen... Geldt overigens ook voor C.Ronaldo.. Wordt echt ondergewaardeerd..
Ronaldo wordt overal geroemd om zijn kwaliteiten maar afgerekend op zijn kinderachtige karakter.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_120186225
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ronaldo wordt overal geroemd om zijn kwaliteiten maar afgerekend op zijn kinderachtige karakter.
Ik vind het eerder gepassioneerd.. Dat kinderachtige heeft hij imo. in manchester laten liggen..

Ergens vind ik dat in beladen wedstrijden mooier dan de immer platonische houding van messi..
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:45:49 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_120186255
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Ik vind het eerder gepassioneerd.. Dat kinderachtige heeft hij imo. in manchester laten liggen..

Ergens vind ik dat in beladen wedstrijden mooier dan de immer platonische houding van messi..
Ik vind het zeuren om nog meer "waardering" (lees: geld) nogal kinderachtig als je 3 ton per week pakt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:59:29 #44
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_120189131
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ergens vind ik dat in beladen wedstrijden mooier dan de immer platonische houding van messi..
Ik waardeer het juist dat Messi spelvreugde uitstraalt en bij ieder doelpunt zijn medespelers opzoekt en bedankt. Dat maakt hem pas echt groots
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_120195921
quote:
Barcelona in bekerduel zonder Iniesta maar met Messi

Barcelona treedt woensdagavond in de heenwedstrijd van de Copa del Rey tegen Córdoba aan met wereldrecordhouder Lionel Messi. Adriano, Andrés Iniesta en Víctor Valdés worden wel gespaard door trainer Tito Vilanova.

Vilanova verwacht geen makkelijke wedstrijd tegen de Segunda División-club, die tijdens de vorige ronde Real Sociedad uitschakelde. 'Iedereen denkt dat we dit tweeluik al hebben gewonnen, maar ik had liever een team uit de Primera División tegenover me gehad. We mogen zeker niet denken dat we wel even zullen winnen', aldus Vilanova.

Dat Messi ook voor het bekerduel in de wedstrijdselectie zit, betekent dat hij zijn recordaantal van 86 treffers in het kalenderjaar nog verder kan opvoeren. Vilanova houdt vol dat Messi wil spelen omdat hij een echte liefhebber is.

'Dat is zijn grote kwaliteit. Hij geniet als profvoetballer nog net zo van het voetbal als in de jeugd. Ik geniet ervan om hem te zien spelen, al sinds ik hem op jonge leeftijd voor het eerst zag voetballen. Laten we hopen dat hij nog lang door kan blijven gaan. Hij is nu al een van de allergrootsten ooit bij Barcelona', besluit Vilanova.
quote:
Messi dit seizoen ongekend productief buiten Camp Nou

Barcelona-aanvaller Lionel Messi domineerde de voorbije twee dagen de mondiale sportmedia met het verbeteren van het wereldrecord van Gerd Müller (86 goals in een kalenderjaar voor club en land). Op basis van zijn cijfers in dit seizoen was het logisch dat de Argentijn zijn record juist in een wedstrijd buiten Camp Nou zou vestigen.

Messi bouwt deze jaargang aan een imposante productie in uitwedstrijden. Van de dertig doelpunten die hij tot dusverre in alle competities voor Barcelona maakte (in 23 duels), produceerde hij er liefst negentien op vreemde bodem (in twaalf duels).

Louter gekeken naar zijn uitdoelpunten in de Primera División staat de teller voor Messi in dit seizoen al op vijftien goals. Dat betekent dat de aanvaller in zijn eentje meer uitdoelpunten achter zijn naam heeft staan dan 67 (!) van de 77 clubs in de grootste vier Europese competities.

Van alle clubs in de Premier League, Serie A, Bundesliga en Primera División scoorden alleen Manchester United (21 goals), Tottenham Hotspur (17), Bayern München (20), Borussia Dortmund (15), Bayer Leverkusen (17), Juventus (17), AS Roma (19), Internazionale (16) en Real Madrid (15) minstens zo vaak in uitduels.

Met negentien goals in zijn eerste twaalf officiële uitwedstrijden van het seizoen is Messi hard op weg naar een nieuw persoonlijk record. Zijn topproductie in één jaargang buiten Camp Nou dateert van de seizoenen 2008/09 en 2011/12, toen hij twee keer tot 23 goals kwam.

pi_120196127
Heel knap maar heel veel van die feitjes en records vind ik weinig boeiend. Straks komen ze met een record: meeste stappen gezet in de eerste 5 minuten van de wedstrijd.
pi_120196283
quote:
Leo Messi sets sights on four new goalscoring records

Messi's next challenge is to become the all-time highest scorer for Barça and Argentina, and become the player with the most goals in La Liga and the Champions League

He’s only 25 years old but Leo Messi has already shredded the majority of the goalscoring records in professional football. He’s broken so many in his career that it seems he’s running out of records to break. However, here’s a detailed overview of the four goalscoring records the Argentine has yet to reach:

All-time highest goalscorer for FC Barcelona

Messi is already FC Barcelona’s all-time highest goalscorer in official matches, ahead of César Rodríguez. However, he’s third among the highest Club goalscorers when you take friendly matches into account. Paulino Alcántara (369) and Josep Samitier (333) are first and second, respectively, while Messi has scored 305 total career goals for the Club.

Argentina

Gabriel Batistuta is Argentina’s highest goalscorer. He netted 56 times for the Albiceleste between 1991 and 2002. Batistuta is followed by other legendary players like Hernán Crespo (35) and Diego Maradona (34). Currently, Leo Messi is fourth on the all-time goalscoring list, with 31 goals. Of the four, he’s the only active footballer that still plays for his national team.

La Liga

The legendary Telmo Zarra is the all-time highest goalscorer in La Liga with 251 goals. Barça’s forward sits ninth on the all-time list with 192. Messi still has to break the marks set by Hugo Sánchez (234), Raúl (228), Di Stéfano (227), César (226), Quini (219), Pahiño (210) and Edmundo Suárez (195).

Champions League

Raúl González holds the record for the most goals scored in the Champions League. He netted 71 times. Leo Messi is hot on the heels of the former Real Madrid player, with 56 goals; level with Ruud van Nistelrooy. This goal tally does not include preliminary rounds and qualification matches.
pi_120198406
Madrid laat zich weer van hun beste kant zien :')

quote:
Slecht nieuws voor Lionel Messi. De Argentijn schreef zondagavond weliswaar tegen Real Betis geschiedenis door het record van Gerd Müller te verbreken (85 doelpunten, Messi staat inmiddels op 86), maar onderzoek wijst uit dat wijlen Godfrey Chitalu het record nog steeds in handen heeft.

Chitalu, ooit de Messi van het Zambiaanse Kabwe Warriors, maakte in 1972 liefst 107 doelpunten voor club en land. De Zambiaan, later benoemd tot bondscoach van het nationale elftal, kwam in 1993 om het leven bij een vliegtuigongeluk op weg naar een WK-kwalificatiewedstrijd.

Aangezien de statistieken in Afrika minder accuraat worden bijgehouden, mag het bericht met een korrel zout genomen worden. Daarbij komt ook nog eens dat de zaak aan het licht gekomen is door Madrileense media; de stad van aartsrivaal Real Madrid.

De prestatie van Chitalu is na zijn tragische dood verdampt en lijkt door het gebrek aan bewijs ook nu weinig kans van standhouden te hebben. Ook lijkt de kans klein dat Messi in de laatste drie wedstrijden van 2012 er in slaagt 21 keer te scoren.
Bron: http://www.vi.nl/achtergr(...)-wegens-Zambiaan.htm
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:13:55 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120198455
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:12 schreef FireFox1 het volgende:
Madrid laat zich weer van hun beste kant zien :')

[..]

Bron: http://www.vi.nl/achtergr(...)-wegens-Zambiaan.htm
Valt me nog mee dat Pelé niet komt met de bewering dat hij er eigenlijk 100+ in een jaar heeft gemaakt
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:20:15 #50
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_120198662
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:12 schreef FireFox1 het volgende:
Madrid laat zich weer van hun beste kant zien :')

[..]

Bron: http://www.vi.nl/achtergr(...)-wegens-Zambiaan.htm
geen rekoord voor messi dus _O_
Ride Or Die Lalalalalalalala
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')