En dan 48 FPS? Heb je dan niet het gevoel alsof de film dan niet realistisch is? A.k.a. Soap opera?quote:Op woensdag 12 december 2012 04:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gewoon passief met zo een reald 3D brilletje
Kan ik nog niet beoordelen omdat in de kuip vanwege storing de 24fps 3D versie werd gedraaid. Die is in elk geval geweldigquote:Op woensdag 12 december 2012 04:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan 48 FPS? Heb je dan niet het gevoel alsof de film dan niet realistisch is? A.k.a. Soap opera?
Je legt de lat hoog m'n jong!quote:Op woensdag 12 december 2012 03:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb me er verder niet mee bezig gehouden, sorry Yv
Ja fantastisch. Al die zeverende negatieve recensies kan je linea recta de prullenbak in smijten want het is fenomenaal smullen geblazen.
Het kwam bij mij juist meer realistischer over dan 24 fps.quote:Op woensdag 12 december 2012 04:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan 48 FPS? Heb je dan niet het gevoel alsof de film dan niet realistisch is? A.k.a. Soap opera?
In de kuip?quote:Op woensdag 12 december 2012 04:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan ik nog niet beoordelen omdat in de kuip vanwege storing de 24fps 3D versie werd gedraaid. Die is in elk geval geweldig
Kan zijn dat het onrealistisch overkomt bij meer FPS dan 24.quote:Op woensdag 12 december 2012 04:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het kwam bij mij juist meer realistischer over dan 24 fps.
Ligt heel erg aan de techniek denk ik. Het ene 100Hz+ scherm ziet er briljant vloeiend / natuurlijk uit, het ander maakt juist onnatuurlijk met de nodige schokken tussendoor. Ben erg benieuwd wat de bios met een verdubbeling aan fps brengt. Ik ga zelf de 17e (maandag) naar de HFR 3D IMAX versie.quote:Op woensdag 12 december 2012 04:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan zijn dat het onrealistisch overkomt bij meer FPS dan 24.
Dat, het is gewoon een prachtige film. En de criticasters gaan maar naar TikTak the movie. Trusten lieffies.quote:Op woensdag 12 december 2012 03:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb me er verder niet mee bezig gehouden, sorry Yv
Ja fantastisch. Al die zeverende negatieve recensies kan je linea recta de prullenbak in smijten want het is fenomenaal smullen geblazen.
Gewoon 50Hz plasma of 94Hz plasma voor de Panasonc VT50. Ja, ik weet er alles van.quote:Op woensdag 12 december 2012 04:11 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de techniek denk ik. Het ene 100Hz+ scherm ziet er briljant vloeiend / natuurlijk uit, het ander maakt juist onnatuurlijk met de nodige schokken tussendoor. Ben erg benieuwd wat de bios met een verdubbeling aan fps brengt. Ik ga zelf de 17e (maandag) naar de HFR 3D IMAX versie.
Laat ik je dan maar uit je droom helpen, is absoluut niet te vergelijken, TV's en digitale projectoren werken zo verschillend, denk ook niet dat de huidige televisie generatie deze vorm van 3D kan afspelen mede omdat er een veel hogere bandbreedte voor het beeld nodig is. Kijk alleen al naar de grootte van de DCP's van The Hobbit, de HFR versie is ruim 2x zo groot.quote:Op woensdag 12 december 2012 04:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon 50Hz plasma of 94Hz plasma voor de Panasonc VT50. Ja, ik weet er alles van.![]()
Volgens mij is het goed om voor grote panelen en beelden 48Hz te gebruiken maar ik moet het eerst maar eens zien.
Nee, toch maar naar IMAX 3D Schouwburgplein vanwege het geluid. Helaas geen 48fps, dat is alleen in Pathe ArenAquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:47 schreef yvonne het volgende:
Nog even.
Gaan er nog van hier naar Pathé de Kuip?
Gewoon allebei gaan!quote:Op woensdag 12 december 2012 08:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik twijfel nog steedsIMAX 3D of 3D 48fps? Wie overtuigt me?
Heeft IMAX niet 48fps?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik twijfel nog steedsIMAX 3D of 3D 48fps? Wie overtuigt me?
Wat Rolstaart zegt. En om nu helemaal naar Amsterdam te gaan, gaat me wat ver.quote:
Ik heb me geen seconde verveeld, geen enkele langdradig stuk, het is zo'n festijn voor het oog.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:12 schreef stoeltafel het volgende:
Recensie The Hobbit: Lang en 'onecht'
AMSTERDAM -
Erg lang en technisch niet altijd even geslaagd. Dat oordeelt Film & Uitgaan van De Telegraaf over The Hobbit: An Unexpected Journey, het nieuwste filmproject van regisseur Peter Jackson.
"Martin Freeman ( The Office, Sherlock) is goed gecast als de jonge Bilbo. De Engelse acteur combineert zijn droogkomische naturel schijnbaar moeiteloos met dramatisch diepgang, bijvoorbeeld in zijn eerste ontmoeting met Gollum (Andy Serkis, opnieuw ijzersterk)", zo schrijft Telegraaf-recensent Marco Weijers.
Minder lof is er voor de duur van de film en de effecten. "Visueel knoopt Peter Jackson eveneens aan bij The Lord of the Rings-films, met weidse vergezichten, indrukwekkende massascènes en het prachtig gedetailleerde design van sets, make-up, kostuums en digitale effecten. Nadeel hiervan is dat The Hobbit soms ook voelt als een herhaling van zetten. Daarnaast blijkt de toegepaste technische vernieuwing – het zogenaamde ’high frame rate 3D’ – niet in alle gevallen geslaagd. Want deze enorme scherpte geeft de beelden soms ook iets onechts.
http://www.telegraaf.nl/f(...)g_en__onecht___.html
Onzin recensie inderdaad.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb me geen seconde verveeld, geen enkele langdradig stuk, het is zo'n festijn voor het oog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |