Nog 16 uurtjes voor mijquote:Op woensdag 12 december 2012 00:15 schreef Ferdii het volgende:
voor mij nog 1 dagje wachten
morgen avond, 21:15
http://frontpage.fok.nl/review/575276/1/1/50/the-hobbit-an-unexpected-journey.htmlquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:59 schreef Stefan het volgende:
Wanneer komen de eerste Nederlandse recensies?
Google eerst eens voor je wat roept. Dit staat op de site van het Nederlandse prothesebedrijf (Unreal):quote:Op woensdag 12 december 2012 00:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weta doet visual effects
Voeten enzo zijn special effects
http://www.unrealfx.nl/quote:UNREAL was invited to New Zealand once more to join Weta's creatures and prosthetics team for Peter Jackson's 'The Hobbit'.
klopt, dat is chiquequote:Op woensdag 12 december 2012 03:20 schreef yvonne het volgende:
Geweldig'!! Geen seconde verveelt,de storing bij de Kuip werd netjes opgelost dmv vrijkaartjes
Zo is het. Het is echt een fantastische film. Ik wil niet een jaar wachtenquote:
Wat doe jij nog zo laat op. Moet jij niet naar bed of zo?quote:Op woensdag 12 december 2012 03:46 schreef yvonne het volgende:
Zo, veilig thuis, lege weg op dit tijdstip
Maar wat een film, schitterend, je móet hem bijna wel een 2e keer zien. Of 3e
Trusten.
Ik was naar de filmquote:Op woensdag 12 december 2012 03:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat doe jij nog zo laat op. Moet jij niet naar bed of zo?
Jaquote:
Ja. Ik zat in dezelfde zaal als Yvonne zelfsquote:Op woensdag 12 december 2012 03:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Serieus? Nog nooit meegemaakt. Net pas terug dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 03:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heb wel nog een vraagje.zijn nog niet losgelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Heb je d'r handtekening gevraagd?quote:Op woensdag 12 december 2012 03:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Ik zat in dezelfde zaal als Yvonne zelfs
Goh wat een genot. Bilbo en de trollen is ook geweldig. Genieten genieten genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |