Zo is het. Het is echt een fantastische film. Ik wil niet een jaar wachtenquote:
Wat doe jij nog zo laat op. Moet jij niet naar bed of zo?quote:Op woensdag 12 december 2012 03:46 schreef yvonne het volgende:
Zo, veilig thuis, lege weg op dit tijdstip
Maar wat een film, schitterend, je móet hem bijna wel een 2e keer zien. Of 3e
Trusten.
Ik was naar de filmquote:Op woensdag 12 december 2012 03:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat doe jij nog zo laat op. Moet jij niet naar bed of zo?
Jaquote:
Ja. Ik zat in dezelfde zaal als Yvonne zelfsquote:Op woensdag 12 december 2012 03:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Serieus? Nog nooit meegemaakt. Net pas terug dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 03:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heb wel nog een vraagje.zijn nog niet losgelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Heb je d'r handtekening gevraagd?quote:Op woensdag 12 december 2012 03:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Ik zat in dezelfde zaal als Yvonne zelfs
Goh wat een genot. Bilbo en de trollen is ook geweldig. Genieten genieten genieten
Ik heb me er verder niet mee bezig gehouden, sorry Yvquote:Op woensdag 12 december 2012 03:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je d'r handtekening gevraagd?![]()
Maar het is dus een vette film?
Ik ga hem binnenkort kijken. Ik heb nog twee tickets voor een gratis film. Is het 3D of ook niet 3D?quote:Op woensdag 12 december 2012 03:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb me er verder niet mee bezig gehouden, sorry Yv
Ja fantastisch. Al die zeverende negatieve recensies kan je linea recta de prullenbak in smijten want het is fenomenaal smullen geblazen.
Bij Pathe heb je de keuze uit 2D, 3D en 48fps HFR 3Dquote:Op woensdag 12 december 2012 03:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort kijken. Ik heb nog twee tickets voor een gratis film. Is het 3D of ook niet 3D?
En dan zeg je niks?quote:Op woensdag 12 december 2012 03:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Ik zat in dezelfde zaal als Yvonne zelfs
Goh wat een genot. Bilbo en de trollen is ook geweldig. Genieten genieten genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Als je HFR hebt gezien wil je echt niks anders meerquote:Op woensdag 12 december 2012 03:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij Pathe heb je de keuze uit 2D, 3D en 48fps 3DHet 3D is zeer goed gedaan vind ik, en ik ben echt een hele grote zeikerd wat 3D betreft. Morgem denk ik weer naar de bios voor de HFR
Morgen werken, donderdag wordt hetquote:Op woensdag 12 december 2012 03:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan zeg je niks?
Viel wel op dat het merendeel een mannelijk publiek was
Vond de sfeer in de zaal ook tof.
Wat is de 48fps HFR? Actief 3D of zo?quote:Op woensdag 12 december 2012 03:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij Pathe heb je de keuze uit 2D, 3D en 48fps HFR 3DHet 3D is zeer goed gedaan vind ik, en ik ben echt een hele grote zeikerd wat 3D betreft. Morgem denk ik weer naar de bios voor de HFR
hoge framerate. 48 frames per seconde ipv 24quote:Op woensdag 12 december 2012 04:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is de 48fps HFR? Actief 3D of zo?
High Frame Rate, oftewel 48 beelden per seconde.quote:Op woensdag 12 december 2012 04:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is de 48fps HFR? Actief 3D of zo?
Spuit 49quote:Op woensdag 12 december 2012 04:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
High Frame Rate, oftewel 48 beelden per seconde.
Maar dan actief of passief 3D? Of is de HFR ook zonder 3D te zien?quote:Op woensdag 12 december 2012 04:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoge framerate. 48 frames per seconde ipv 24
gewoon passief met zo een reald 3D brilletjequote:Op woensdag 12 december 2012 04:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dan actief of passief 3D? Of is de HFR ook zonder 3D te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |