wat..?quote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef Stefan het volgende:
LOTR was precies goed zo denk ik, de extended versies waren leuk, maar nog meer gevechten tot die ring eindelijk in de vulkaan gaat is teveel van t goede
LOTR kreeg al terechte kritiek dat er 8 eindes op zaten in de film
Ik heb het boek niet gelezen maar waarom wordt Bilbo daarvoor gevraagd?quote:Op maandag 10 december 2012 14:19 schreef Giester het volgende:
[..]
Het gaat over het verhaal dat Bilbo wordt opgetrommeld door Gandalf om de 13 dwergen te assisteren in het herveroveren van Erebor. Het koninkrijk van de dwergen dat nu vernield is en wordt bewoond door Smaug de draak. Die daar ook nog eens de voltallige dwergschat in bezit heeft genomen.
Volgens mij klopt dat niet, maargoed.quote:Op maandag 10 december 2012 14:19 schreef Giester het volgende:
[..]
Het gaat over het verhaal dat Bilbo wordt opgetrommeld door Gandalf om de 13 dwergen te assisteren in het herveroveren van Erebor. Het koninkrijk van de dwergen dat nu vernield is en wordt bewoond door Smaug de draak. Die daar ook nog eens de voltallige dwergschat in bezit heeft genomen.
Kort door de bocht klopt dit wel.quote:Op maandag 10 december 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet, maargoed.
Te lang geleden dat ik het boek gelezen heb om het precies te herinneren, maar die schat was volgens mij voor het grootste deel ook verzameld door de draak, als ik het me goed herinner, maargoed.quote:Op maandag 10 december 2012 18:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Kort door de bocht klopt dit wel.
Wat klopt er niet aan volgens jou dan?
Het gaat toch echt om het terugwinnen van Erebor.
Nee. Smaug heeft simpelweg de dwergen uit die berg gejaagd en een bedje gemaakt van alle schatten die in de berg aanwezig warenquote:Op maandag 10 december 2012 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te lang geleden dat ik het boek gelezen heb om het precies te herinneren, maar die schat was volgens mij voor het grootste deel ook verzameld door de draak, als ik het me goed herinner, maargoed.
En ik herinner me er niks over dat het eerst bezit van dwergen was, maar geen idee....
Zou hem weer opnieuw moeten lezen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Jawel, de schat was van de dwergen zelf en het grootste deel van de king under the mountain.quote:Op maandag 10 december 2012 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te lang geleden dat ik het boek gelezen heb om het precies te herinneren, maar die schat was volgens mij voor het grootste deel ook verzameld door de draak, als ik het me goed herinner, maargoed.
En ik herinner me er niks over dat het eerst bezit van dwergen was, maar geen idee....
Zou hem weer opnieuw moeten lezen.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 18:48 schreef Giester het volgende:
[..]
Jawel, de schat was van de dwergen zelf en het grootste deel van de king under the mountain.
Smaug heeft de dwergen koning Thror daar verdreven en Thorin is van de royal bloodline en wil het koninkrijk en de schat herveroveren.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee. Smaug heeft simpelweg de dwergen uit die berg gejaagd en een bedje gemaakt van alle schatten die in de berg aanwezig waren.
Hmm ok, ik moet hem duidelijk nog eens lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustig aan.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee. Smaug heeft simpelweg de dwergen uit die berg gejaagd en een bedje gemaakt van alle schatten die in de berg aanwezig waren.
Nope, Smaug komt pas voor in deel 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deel 1 wordt er alleen over verteld."Thats how we roll in the Shire!"
Ja? Ik had wel ongeveer zo'n baas in gedachten.quote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Jivis het volgende:
Toen ik het boek las had ik trouwens Thorin als oude grijsaard in gedachten. In de film blijkt het een soort Aragon in dwergvorm.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:50 schreef Giester het volgende:
[..]
Nope, Smaug komt pas voor in deel 2.
In deel 1 wordt er alleen over verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Haha 3 delen zelfs.quote:Op maandag 10 december 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
O jezus, 2 delen inderdaad...
Ik ga naar deel 1 morgen
Dudes, kom op.quote:
Zal ik vast vergeten zijn dan.quote:Op maandag 10 december 2012 18:56 schreef Giester het volgende:
[..]
Dudes, kom op.
Jullie zitten in het Hobbit topic.
Was toch al meer dan bekend dat er 3 delen komen!
Gandalf kent de hobbits en met name Bilbo erg goed en hij denkt dat Bilbo een zeer goede aanwinst is voor de groep.quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen maar waarom wordt Bilbo daarvoor gevraagd?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:50 schreef Giester het volgende:
[..]
Nope, Smaug komt pas voor in deel 2.
In deel 1 wordt er alleen over verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we met zijn allen de posts van Sunchaser blokkeren in dit topic? Aangezien het toch alleen maar trollposts zijn en daardoor kant noch wal raken.quote:Op maandag 10 december 2012 18:14 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat..?die eindes waren juist meesterlijk
quote:Op maandag 10 december 2012 19:18 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ik heb gehoord en gelezen zien we niks van Smaug voor deel 2."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op maandag 10 december 2012 19:27 schreef Giester het volgende:
[..]
Bron?
Zover ik heb gehoord en gelezen zien we niks van Smaug voor deel 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://entertainment.time(...)there-and-back-again
edit: maar ff tussen spoilertags gezet.Amen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |