Ah, okay. Hoe dan ook, in ieder geval buiten de verhaallijn om. PJ had al bekend gemaakt dat hij de tijdlijn ging respecteren en aangezien Frodo pas 27 jaar na de herovering van Erebor is geboren kan het dus alleen in de rol zijn van het neefje dat naar de vertellingen van zijn oom Bilbo luistert.quote:Op maandag 10 december 2012 14:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nope, Wood zit in alle drie de delen
Elijah Wood - IMDb
Huh? Zijn reis naar Erebor (and back again) is zijn belangrijkste reis en de kern van het verhaal van The Hobbit. Welke andere reis?quote:Op maandag 10 december 2012 14:08 schreef Stefan het volgende:
Maar even een vraag omdat ik de boeken niet ken en t mag in spoilers
Bilbo onderneemt dus ook een reis, maar welke reis. Want we weten dat als ie oud is de ring nog steeds heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef knnth het volgende:
Huh? Zijn reis naar Erebor (and back again) is zijn belangrijkste reis en de kern van het verhaal van The Hobbit. Welke andere reis?Klopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
Ik bedoel, waar gaat de hobbit over, welke reis is dat, wat gaat bilbo doen? Ken t boek niet en wordt graag bijgespoilerdquote:
Het gaat over het verhaal dat Bilbo wordt opgetrommeld door Gandalf om de 13 dwergen te assisteren in het herveroveren van Erebor. Het koninkrijk van de dwergen dat nu vernield is en wordt bewoond door Smaug de draak. Die daar ook nog eens de voltallige dwergschat in bezit heeft genomen.quote:Op maandag 10 december 2012 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik bedoel, waar gaat de hobbit over, welke reis is dat, wat gaat bilbo doen? Ken t boek niet en wordt graag bijgespoilerd
Je kent het boek niet maar hebt hier wel de grootste mond over de aankomende film.. ga alsjeblieft ergens anders fietsen.quote:Op maandag 10 december 2012 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik bedoel, waar gaat de hobbit over, welke reis is dat, wat gaat bilbo doen? Ken t boek niet en wordt graag bijgespoilerd
Want je moet het boek kennen voor je commentaar mag hebben over een film?quote:Op maandag 10 december 2012 14:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je kent het boek niet maar hebt hier wel de grootste mond over de aankomende film.. ga alsjeblieft ergens anders fietsen.
Nee, maar je bent al een aantal dagen hier nadrukkelijk aanwezig je gal te spuwen over de negatieve kritiek die er is gegeven op de film en je doet af en toe uitspraken die van het niveau troll zijn en dan kom je nu met de uitspraak dat je het boek niet eens kent. Royal sadness wat mij betreftquote:Op maandag 10 december 2012 14:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Want je moet het boek kennen voor je commentaar mag hebben over een film?
Er zijn ook honderden fanboys die nu al weten dat deze film fan-tas-tisch wordtquote:Op maandag 10 december 2012 14:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar je bent al een aantal dagen hier nadrukkelijk aanwezig je gal te spuwen over de negatieve kritiek die er is gegeven op de film en je doet af en toe uitspraken die van het niveau troll zijn en dan kom je nu met de uitspraak dat je het boek niet eens kent. Royal sadness wat mij betreft
Rot op sunchaserquote:Op maandag 10 december 2012 14:31 schreef Stefan het volgende:
We weten allemaal dat Peter Jackson het in zich heeft een boek gigantisch te verneuken naar t witte doek
Jij vond The Lovely Bones een meesterwerkje ja?quote:Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rot op sunchaser
Kan jij niet in de prullenbak
Srs?quote:Op maandag 10 december 2012 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Filmografisch was het zeker een goede film. Daarnaast komt smaak ed.quote:Op maandag 10 december 2012 14:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij vond The Lovely Bones een meesterwerkje ja?
Een beetje de Geert Wilders van dit forum hè, allemaal rare dingen roepen maar nergens over in discussie gaan. En maar wachten op de haters.quote:Op maandag 10 december 2012 15:41 schreef Luigi het volgende:
Oh god, Sunchaser zit weer eens de zure druif uit te hangen....
Ik vond het wel een vrij sterke film.quote:Op maandag 10 december 2012 14:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij vond The Lovely Bones een meesterwerkje ja?
Ben jij er ook zo eentje die de Titanic niet gaat kijken, omdat je al weet dat ie zinkt?quote:Op maandag 10 december 2012 14:00 schreef Stefan het volgende:
Old Country for Young Men, of andersom, wat een kutfilm, werd overal de hemel in geprezen
Transformers 3 vond ik in dat genre goed maar krijgt een waardering van nul als je de recensies moet geloven
Wat me tegenstaat vooralsnog van de hobbit is dat ze een dun boekje opdelen naar 3 x 3 uur ofzo en dat je pas over 20 maanden weet hoe het afloopt. Nouja, dat weet je wel, die ring gooit frodo in de vulkaan
Hadden ze er in dat geval beter een mini-serie van kunnen maken ethaknolquote:
Ik had de verwachting dat de film het boek enigszins zou volgen waardoor het niet echt op de LOTR films zou lijken. De meeste reviews zijn dan ook wel in de lijn der verwachting voor mij tbh. True, het is een kort boekje maar er Tolkien heeft er zoveel meer over geschreven.quote:Op maandag 10 december 2012 14:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er zijn ook honderden fanboys die nu al weten dat deze film fan-tas-tisch wordtRoyal Sadness
Dat is vermoedelijk beter. Er lijken hele rare dingen in die Nieuw-Zeelandse vertalingen te staanquote:Op maandag 10 december 2012 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen boek gelezen, dus maakt mij ook geen zak uit of het een goede verfilming is.
mis wel jajajajjaa jmr dat ze dat niet gedaan hebben he!quote:Op maandag 10 december 2012 17:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hadden ze er in dat geval beter een mini-serie van kunnen maken ethaknol
mwah, voor miniseries zouden de special-effects minder geweest zijn denk ik,quote:Op maandag 10 december 2012 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mis wel jajajajjaa jmr dat ze dat niet gedaan hebben he!
Nee maar serieus, van ieder In de Ban van de Ring deel had gemakkelijk 3 films gemaakt kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |