ditquote:Op zondag 9 december 2012 21:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Komt gewoon op je acceptgiro te staan,... Waarom pas volgende week betalen?
Dankjewel! Omdat ik nu even geen geld heb, maar volgende week pas.quote:Op zondag 9 december 2012 21:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Komt gewoon op je acceptgiro te staan,... Waarom pas volgende week betalen?
Ze is helaas op vakantie, anders liet ik het haar doen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit
en je vriendin kan je toch helpen?
Je hebt geen 10 euro liggen? Hoe oud ben je? 14?quote:Op zondag 9 december 2012 21:44 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Dankjewel! Omdat ik nu even geen geld heb, maar volgende week pas.
Oohh zoo, nu begrijp ik het haha, dankjewel!quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef Lienekien het volgende:
Op factuur betalen kost je dus 2,50 extra.
Is die 3,00 niet sowieso al voor de bezorgkosten?
Je zou op 14,45 uit moeten komen, volgens mij.
Heb wel 10 euro, maar niet op bank, pin altijd mijn rekening leeg.quote:Op zondag 9 december 2012 21:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt geen 10 euro liggen? Hoe oud ben je? 14?
Ja dat klopt, maar dat duurt nog zo'n 7/8 dagen, en mijn creme is allang op, doe al 4 dagen zonder creme, kan ik niet meer tegenquote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef Adfundum het volgende:
Dan koop je het toch als je weer geld hebt? scheelt meer dan 25%
Daar verkopen ze geen echte Aziatische bb cream.quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Sjeen het volgende:
Naar het Kruidvat of de Etos lopen, is geen optie?
quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat duurt nog zo'n 7/8 dagen, en mijn creme is allang op, doe al 4 dagen zonder creme, kan ik niet meer tegen
Met vermalen sprinkhanenbeentjes?quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Daar verkopen ze geen echte Aziatische bb cream.
Hoezo?quote:Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]wat een leven
sorry maar als dit de manier is waarop je met je geld om gaat dan zul je wel vaker zonder iets komen te zitten
Ah bah! Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Met vermalen sprinkhanenbeentjes?
als je dit 4x doet dan heb je het bedrag van zo'n heel potje spul weg gegooidquote:
Verlicht me eens, wat is er zo geweldig aan echte Aziatische BB Cream dat je er 5,50 teveel voor wilt betalen?quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Daar verkopen ze geen echte Aziatische bb cream.
Ja daar heb je ook wel gelijk in. Ik probeer eigenlijk ook te bezuinigen, maar of het lukt?quote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dit 4x doet dan heb je het bedrag van zo'n heel potje spul weg gegooid
alleen omdat je perse nu iets moet
het is make up, geen eten of water... je gaat niet dood als je nog een week wacht
zo te zien nietquote:Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel gelijk in. Ik probeer eigenlijk ook te bezuinigen, maar of het lukt?
De echte Aziatische BB cream is meer een getinte moisturizer die je oneffenheden dekt, maar zich meer focust op verzorging. Die BB creams die je hier bij de Etos kunt kopen (Nivea, Garnier, etc) die lijken meer op foundations, en ik vind ze te vettig. Vandaar.quote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Verlicht me eens, wat is er zo geweldig aan echte Aziatische BB Cream dat je er 5,50 teveel voor wilt betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |