SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, lul lijkt op kut.quote:
Btw-vrije dagen. Moet je wel even wachten tot de laatste week van januari. Door de btw-verhoging zou het ditmaal extra mooi zijn, als MM natuurlijk meegaat...quote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is een MacBook Pro uit 2006. (Niet om aan te geven dat het Apple-spul is, maar om aan te geven dat het een oud apparaat is.)
Los van het probleem dat ik heb (Mac OS is niet meer stabiel, er is iets verneukt na het installeren van een aantal updates), is het gewoon tijd voor een nieuwe laptop. De huidige laptop maakt te veel geluid en ik kan de nieuwste versie van Mac OS er niet op installeren (de CPU is te zwak).
Ik heb een aantal dingen geprobeerd en kom tot de conclusie dat ik een nieuw OS alleen kan installeren met een CD/DVD en heb even geen zin in dat gedoe.
Dan zijn we weer net iets meer dan anderhalve maand verder.quote:Op zondag 9 december 2012 21:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hihi, lul lijkt op kut.
[..]
Btw-vrije dagen. Moet je wel even wachten tot de laatste week van januari. Door de btw-verhoging zou het ditmaal extra mooi zijn, als MM natuurlijk meegaat...
Apple-producten vielen standaard buiten die actie, maar vorig jaar voor het eerst niet, waarop een levendige handel op Marktplaats ontstond. Zelf heb ik toen 2 asus-tablets met 90 euro winst doorverkocht.
Het lijkt mij onlogisch dat producten op feestdagen goedkoper worden. Dan is de vraag sowieso superhoog, wat hebben winkeliers aan een lage winstmarge? Eind januari moeten winkeliers wel stunten, omdat iedereen dan blut en uitgekocht is en anders niets meer koopt.
Welk imago schetst die Alamanci van ons?quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb de film inmiddels bekeken, heeeeeel anders dan de seriede hoofdpersonen kennen elkaar bv nog niet dus de liefde tussen Costas en Yagmur was nog onbekend
De regie is in handen van een eckte Turk trouwens
In de serie.... de vader is een uber zoete welhaast Duitser, zoon een puber en tevens pauper wannebe stoerboy en de dochter een extreem braaf doekdoekmeiske met een behoefte aan een intieme band met een manspersoon maar de braafheid zit in de wegquote:Op zondag 9 december 2012 21:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Welk imago schetst die Alamanci van ons?
De harmonieuze combinatie van Duitse discipline en Turkse creativiteit ontging de haviksogen van the number one evenmin. Het is niet of/ of, maar en / en!quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In de serie.... de vader is een uber zoete welhaast Duitser, zoon een puber en tevens pauper wannebe stoerboy en de dochter een extreem braaf doekdoekmeiske met een behoefte aan een intieme band met een manspersoon maar de braafheid zit in de weg
Enfin, het zijn net mensende DuistereDuitsers nemen ze nog harder in de maling
![]()
In de film laat men dat een beetje los en draait het meer om de personen ipv de kudde![]()
Heb best gelachen, Duitsers hebben best humorof het komt door de Turken want die hebben de beste humor in like furevurrr
Leuke trainingspak. Heel toevallig heb ik nu de zwarte versie aan.quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb de film inmiddels bekeken, heeeeeel anders dan de seriede hoofdpersonen kennen elkaar bv nog niet dus de liefde tussen Costas en Yagmur was nog onbekend
De regie is in handen van een eckte Turk trouwens
Moet denken aan een oude Spaanse serie van vroeger. Speelden ze Arabieren en toen die gast wilde scheiden riep hij heel hard: Bo$ ol en dan x 3 natuurlijk. Als ik die serie weer kan vinden, ben ik blij.quote:Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze heeft iets vreselijk gezien op het internet en probeert haar brein te legen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |