abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:50:02 #101
395425 dvdscheer
insanity training
pi_122314776
Hallo allemaal,
Sinds 2 weken ook bezich met Insanity. Ik dacht dat ik na al dat sporten ( hardlopen en fitness) het wel aan kon. Maar was even vergeten dat ik al een paar maanden niks had gedaan en een beetje zwaarder was geworden. Ik ben een vrouw van bijna 47 en een kilootje of 10 te zwaar. Ben begonnen met de fit test, eigenlijk ging die niet zo slecht, was wel kapot die avond. deze training heb ik één week om de dag gedaan, om me lichaam eerst te laten wennen. Nu ben ik bezich in week twee, heb vandaag echt een dip dag, krijg het ene been niet voor de andere. na 10 minuten ben ik maar met opdrukken en buikspieren begonnen, kon het niet opbrengen om te staan springen. Vrijdag gewoon weer verder.
sinds 2 weken officieel bezich met Insanity training.
pi_122344817
Hallo allemaal,

Gister fittest gedaan. Net Dag 1 Pylometric Cardiocircuit gedaan. Heb alleen de DVD's geen extra informatie of voedingsadviezen.

Zijn er richtlijnen van Shaun T zelf? Of heeft iemand tips om genoeg eiwitten oid binnen te krijgen?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 23:38:07 #103
395425 dvdscheer
insanity training
pi_122364847
Hallo Kriel030,
Als je iets van eiwitten wil, kan je bij de winkels van de Tuinen kijken, deze hebben genoeg producten om uit te kiezen. Zelf gebruiken wij Whey protien grote rode bussen. ze hebben er diverse smaken van. Maar laat je eerst goed informeren voor dat je een aankoop doet. Niet iedereen kan er tegen.
Veel sport plezier.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:51:34 #104
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_122397819
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:38 schreef dvdscheer het volgende:
Hallo Kriel030,
Als je iets van eiwitten wil, kan je bij de winkels van de Tuinen kijken, deze hebben genoeg producten om uit te kiezen. Zelf gebruiken wij Whey protien grote rode bussen. ze hebben er diverse smaken van. Maar laat je eerst goed informeren voor dat je een aankoop doet. Niet iedereen kan er tegen.
Veel sport plezier.
Die zooi van de tuinen is duur en slecht. Whey kun je beter bij body en fitshop of powersupplements halen.

En beter ga je aan de crossfit ipv insanity groetjes.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_122401921
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:51 schreef Drinky het volgende:

[..]

Die zooi van de tuinen is duur en slecht. Whey kun je beter bij body en fitshop of powersupplements halen.

En beter ga je aan de crossfit ipv insanity groetjes.
Kun je dat laatste nog nader verklaren? Crossfit is ook heel interessant namelijk.
  zondag 3 februari 2013 @ 01:03:37 #106
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_122403806
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef HansWurst het volgende:

[..]

Kun je dat laatste nog nader verklaren? Crossfit is ook heel interessant namelijk.
Insanity is een beetje als de cooling down die wij bij het boksen deden. Je doet het op eigen lichaamsgewicht en het is voor de uithouding. Je moet het gewoon zien als cardio en het is mischien leuk om je bf een beetje lager te krijgen, maar je gaat er geen spiergroei van zien. Crossfit is een beetje van beide (bodybuilding en uithouding).

Daarnaast moet je voeding overigens ook in orde zijn wil je echte gains maken.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_122411357
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Drinky het volgende:

[..]

Insanity is een beetje als de cooling down die wij bij het boksen deden. Je doet het op eigen lichaamsgewicht en het is voor de uithouding. Je moet het gewoon zien als cardio en het is mischien leuk om je bf een beetje lager te krijgen, maar je gaat er geen spiergroei van zien. Crossfit is een beetje van beide (bodybuilding en uithouding).

Daarnaast moet je voeding overigens ook in orde zijn wil je echte gains maken.
Ben het met je eens. Dit soort bodyweight HIIT trainingsmethodes zijn extreem goed om caridovasculaire conditie te trainen. Maar een beest met mega spierballen zul je hier nooit van worden. Het is maar net wat je wilt bereiken. Voor een zeer goede conditie en een slank atletisch lichaam is deze methode echter uitermate goed geschikt. Dus waarom op crossfit overstappen als dit voor iedereen in dit topic werkt? Voor crossfit heb je immers ook weer gewichten, apparatuur of een sportschool abonnement nodig. Insanity kun je gewoon thuis doen.
  maandag 4 februari 2013 @ 19:19:30 #109
395425 dvdscheer
insanity training
pi_122475124
van avond mijn fittest gedaan, naar twee weken trainen. Ook al heb ik sommige dagen niet kunnen trainen, heb ik toch goede vorderingen gemaakt. Dat geeft je toch weer een kick om verder te gaan.
Op naar de volgende twee weken.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:16:33 #110
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_122506950
Ik ben zelf personal trainer, en deze shit werkt erg goed! Lees veel mensen hier die naar gewicht kijken, is het domste wat je kan doen, je zal niet heel veel afvallen spier is zwaarder dan vet dus kijk naar je vetpercentage en niet naar het gewicht! Als jullie vragen hebben over evt supplementen stuur me een pm of vraag het hier, over het algemeen zou ik aanraden om een eiwitrijk dieet met 1 of 2 koolhydraat momentjes per dag pakken, niet te weinig eten is ook heel belangrijk, plus 2-3 liter water per dag, vermijd suikers alsof het de pest is, je hebt ze echt niet nodig... Ben zelf 2m11 en127 kg en ga morgen beginnen...
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_122511652
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ben zelf personal trainer, en deze shit werkt erg goed! Lees veel mensen hier die naar gewicht kijken, is het domste wat je kan doen, je zal niet heel veel afvallen spier is zwaarder dan vet dus kijk naar je vetpercentage en niet naar het gewicht! Als jullie vragen hebben over evt supplementen stuur me een pm of vraag het hier, over het algemeen zou ik aanraden om een eiwitrijk dieet met 1 of 2 koolhydraat momentjes per dag pakken, niet te weinig eten is ook heel belangrijk, plus 2-3 liter water per dag, vermijd suikers alsof het de pest is, je hebt ze echt niet nodig... Ben zelf 2m11 en127 kg en ga morgen beginnen...
Alleen over supplementen?

[ Bericht 3% gewijzigd door drumstickNL op 05-02-2013 16:12:42 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122512816
quote:
Vandaag Iso-whey 2lbs (908gr) besteld. Krijg het morgen/overmorgen binnen, ga het als aanvulling op mijn normale voeding nemen.

Ik ben m, 24jr, 1.90m en 81 kg. En train nu met HF tussen 150 en 180. Maar in de 30 sec rust komt mn HF niet lager dan 140.

Ben benieuwd wat de jullie voor HF hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriel030 op 05-02-2013 17:04:52 ]
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:45:47 #113
395249 Perspective
Insane in the membrane..
pi_122516258
Baaammm, eerste week is erdoor, errrg fijn. Was m'n eerst doel namelijk. *O*

Begin al zowaar spierballen te zien. :7

Overigens neem ik ook tweemaal daags een whey-shake als aanvulling op mijn (uiteraard gezonde) voedingspatroon. Proteine-poeder van www.bodyenfit.nl is relatief goedkoop, snel en gratis verzonden. Raad ik zeker aan.
pi_122517212
quote:
:')
pi_122517244
Verder dubieus veel newbie accounts met alleen een post in dit topic, tellsell webcare team?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:17:42 #116
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122517366
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef dvdscheer het volgende:
k ben een vrouw van bijna 47 en een kilootje of 10 te zwaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122517720
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:45 schreef Perspective het volgende:
Baaammm, eerste week is erdoor, errrg fijn. Was m'n eerst doel namelijk. *O*

Begin al zowaar spierballen te zien. :7

Overigens neem ik ook tweemaal daags een whey-shake als aanvulling op mijn (uiteraard gezonde) voedingspatroon. Proteine-poeder van www.bodyenfit.nl is relatief goedkoop, snel en gratis verzonden. Raad ik zeker aan.
Maak je hier nou gewoon reclame. :D
pi_122530932
@Mieke: thanks! Goede info.

@personal trainer: m.i. is het niet dom om naar gewichtsverlies te kijken zeker niet als er sprake is van een te hoog BMI. Het is toch vrij logisch dat als er sprake is van overgewicht het gewicht sowieso omlaag zou moeten gaan indien men een gezond voedingspatroon heeft en sport. Bovendien is het programma van Shaun niet zomaar iets, het is keihard werken. Dus blijft het wel vreemd dat dit geen invloed heeft op het gewicht. Je zou immers per workout +-1000 kcal verbranden!?! Wat ik overigens niet geloof hoor, want dit hangt van zoveel factoren af...maar dat je er veel mee verbrand dat is een feit. Ik blijf erbij dat ik het niet begrijp:) Misschien komt het doordat we ons lijf steeds maar in de stress mode brengen door de cardio/interval trainingen...zie Jesse van der Velde (hij is tegen cardio trainingen want daar zou je niet vanaf vallen en er zelfs van aankomen) en zie @mieke info beachbody/newsletter. Oh ja spieren wegen niet zwaarder dan vet: 1kg spieren weegt evenveel als 1 kg vet; het gaat om het volume dat spieren innemen. In ieder geval bedankt voor je reactie.
pi_122531050
Maar ik blijf doorgaan hoor. Heb de eerste 4 weken afgerond, ben nu bezig met core cardio and balance en over 5 dagen op naar de laatste 4 weken. Ben heel benieuwd wat ik daarmee zal bereiken!
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:45:24 #120
177114 Demon_Hunter
pi_122544011
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Alleen over supplementen?
Nee hoor kan ook over schema`s gaan alleen de meeste hier volgen natuurlijk de insanity workout.
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:46:19 #121
177114 Demon_Hunter
pi_122544038
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:13 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wat? Geloof je me niet? wat jij wil baas.
pi_122550869
Ik begin maar weer opnieuw, na week 1 kreeg ik een forse blaasontsteking en was al dat op en neer gespring een ramp. Ik lig nu al anderhalve week stil. Nog maar ff bijkomen en maandag weer van start!
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:18:41 #123
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_122551011
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:13 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Geraffineerde suikers zijn dikmaker numero uno. Die heb je absoluut niet nodig. Beter ga je hoog in de vetten en eiwitten zitten, en vul je de rest op met complexe koolhydraten.

Ga maar gauw weg met je :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_122554771
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Geraffineerde suikers zijn dikmaker numero uno. Die heb je absoluut niet nodig. Beter ga je hoog in de vetten en eiwitten zitten, en vul je de rest op met complexe koolhydraten.

Ga maar gauw weg met je :').
Kun je even aanwijzen waar hij het over geraffineerde suiker heeft? Schrijft hij nou suiker, dan kan ik me er nog wel in vinden, maar hij heeft het notabene over suikers, Zoals het er nu staat is het alsof bijv. fruit evil en onnodig is

Als iemand een autoriteitsargument aandraagt ("Ik ben personal trainer") moet hij imho geen halve waarheden gaan verkondigen.

Laat niet onverlet dat ik het er wel (deels ;) ) mee eens ben. Al die toegevoegde suiker, snoepjes frisdranken etc. etc zoveel mogelijk skippen uit je eetpatroon.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:04:43 #125
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_122555056
Ah we gaan mierenneuken :P.

Nee als iemand het over suiker(s) heeft ga ik eigenlijk standaard uit van geraffineerde rotzooi. En daar ga ik in het geval van Demon-Hunter ook wel vanuit dat ie dat bedoelde.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')