gaat naar een week over! ( alleen de 1e week last gehad van spierpijn! )quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef moattie het volgende:
[..]
had ik ook in het begin!! gewoon doorgaan en doorbijten!! warming up kijken of het lukt. daarna even door de spierpijn heen bijten. als het echt niet gaat neem je wat extra rust!! keep trying;)!
s6
gedoemd om te falen dit natuurlijk. Er bestaan geen sluiproutes in het verkrijgen van een gezond lichaam. Goede voeding(voor de vrouwen, lees: genoeg voeding), hard trainen, en genoeg slaap is de enige methode. Het enige waar die zogenoemde revolutionaire nieuwe programma's efficiënt in zijn is onwetende, ietwat wanhopige mensen het geld uit de broek te kloppen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef oLexie het volgende:
[..]
Klopt, echter heb ik er voor gekozen om deze te gaan doen.
Voor en na foto's doen me ook vrij weinig, je krijgt conditie van deze workout en je lichaam wordt strakker. Helaas mag ik 'm niet doen maar als je het topic even doorbladert lees je dat mensen er wel profijt van hebben. Je zal niet ripped worden maar strakker wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef tarantism het volgende:
[..]
gedoemd om te falen dit natuurlijk. Er bestaan geen sluiproutes in het verkrijgen van een gezond lichaam. Goede voeding(voor de vrouwen, lees: genoeg voeding), hard trainen, en genoeg slaap is de enige methode. Het enige waar die zogenoemde revolutionaire nieuwe programma's efficiënt in zijn is onwetende, ietwat wanhopige mensen het geld uit de broek te kloppen.
En eenieder die zich geen vragen stelt over de echtheid van voor/na foto's ter promotie van een commercieel product op internet is volslagen ongeschikt voor de 21ste eeuw.
Je hebt helemaal gelijk. Je moet er hard voor werken. Maar Insanity pretendeert zeker niet makkelijk te zijn. Het heet niet voor niets 'Insanity'...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef tarantism het volgende:
[..]
gedoemd om te falen dit natuurlijk. Er bestaan geen sluiproutes in het verkrijgen van een gezond lichaam. Goede voeding(voor de vrouwen, lees: genoeg voeding), hard trainen, en genoeg slaap is de enige methode. Het enige waar die zogenoemde revolutionaire nieuwe programma's efficiënt in zijn is onwetende, ietwat wanhopige mensen het geld uit de broek te kloppen.
En eenieder die zich geen vragen stelt over de echtheid van voor/na foto's ter promotie van een commercieel product op internet is volslagen ongeschikt voor de 21ste eeuw.
Het vervolg daarop is killing. My god.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:02 schreef Champy het volgende:
Ik ben 2,5 week geleden begonnen met P90X, ook zoiets, van hetzelfde bedrijf, maar dan meer weerstandstraining, duurt een uur tot 1,5 uur, en ook 6 dagen per week.
Het schijnt dat het dieet wat er bij zit bijna belangrijker is dan de oefeningen zelf, zelf volg ik het dieet niet, maar eet wel altijd goed, gezond en gevarieerd.
Ik moet zeggen dat ik na 2 weken al wel wat vetjes rond m'n buik verloren ben. Ik ben zelf man, 1,86 en weeg 76,5 kilo.
Zoals gezegd is, maak een foto voordat je begint, een foto na 20 dagen, 40 dagen en op het einde.
Gebruik niet je weegschaal maar een meetlint om je vooruitgang te meten.
Kijk vooral ook eens op het forum van www.teambeachbody.com
Een goede verhouding van eiwitten (vlees, dierproducten zoals ei, melk of magere kwark), koolhydraten en vezels (groente/fruit, muesli, volkoren brood enz) en vetten (uit vis, olie enz) zijn wel belangrijk ja. Wel goed op de verhoudingen letten. In het bodybuilder topic staat heel veel beschreven over gezonde voeding bij sport. Daar zou ik even het een en ander opzoeken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:24 schreef Loxy het volgende:
Hi,
Ik ben nieuw hier en mijn vriend en ik gaan ook beginnen aan de insanity workout.
Onze conditie is nul komma nul waard dus we zijn heel benieuwd hoe dit zal vorderen.
Straks gaan we de fittest afleggen, heb hem al bekeken en ohjee!
Heb hier al gelezen dat je rekening moet houden met je voeding en extra eiwitten enz moet eten enz.
Is er iemand die ons kan zeggen wat we zeker moeten doen?
Bij mijn vriend is het puur voor conditie en ook om wat meer spieren te krijgen.
Bij mij is het om af te vallen, strakker te worden en conditie op te bouwen. Ik mag in principe zo'n 15 à 20 kg zeker afvallen. Nu ik weet dat je hierdoor spieren gaat krijgen en dat het gewicht waarschijnlijk niet zo erg zullen minderen, maar het is al veel waard als de cm's verdwijnen uiteraard.
Alle tips zijn welkom!
Ow ja, en geef niet op! Als ik je verhaal zie ben je hartstikke goed bezig johquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:14 schreef Vetineri het volgende:
@ CF2907:
1: Stop met kijken op je weegschaal! Er wordt bij Insanity niet voor niets gezegd dat je naar je omtrek moet kijken, niet naar de weegschaal. Je zegt zelf dat je je slanker voelt, wat volgens mij betekend dat je zelf al het verschil in de spiegel ziet. Als je resultaat in de spiegel ziet, wat maakt je gewicht dan nog uit?
2: Kijkend naar je trainingsschema doe je veel krachttraining + Insanity. Bij beide bouw je best wel wat spieren op, zeker als je genoeg eiwitten binnenkrijgt. Volgens mij is 1,5 kilo in twee weken juist hartstikke goed! Zeker gezien je lengte.
3: Het verschil in gewicht tussen spieren en vet is aanzienlijk. Richt je op vetafname, niet gewichtsafname!!!
Mijn boyfriend wil in ieder geval niet dat ik het boven doe als hij beneden zit. Hij is dan bang dat ik door het plafond kom vallenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Grampa het volgende:
Tja, ik moet bekennen dat ik er ook enthousiast van raak, van de reacties.
Ik wil 's morgens vroeg het programma gaan doorlopen, dus eigenlijk heb ik een rare vraag;
maakt het veel lawaai als je de oefeningen doet? Ik zie dat je ook regelmatig moet springen, kan me zo voorstellen dat dan mijn glazen aardig aan het rammelen slaan...
Als je dit van tevoren wilt testen raad ik je aan om gewoon eens op de plaats knie-hoog te joggen op de plek waar je van plan bent het te gaan doen. Over het algemeen is dit het niveau van 'herrie' wat je genereerd. Vraag dan even aan je medehuisgenoten of dat als storend ervaren wordt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Grampa het volgende:
Tja, ik moet bekennen dat ik er ook enthousiast van raak, van de reacties.
Ik wil 's morgens vroeg het programma gaan doorlopen, dus eigenlijk heb ik een rare vraag;
maakt het veel lawaai als je de oefeningen doet? Ik zie dat je ook regelmatig moet springen, kan me zo voorstellen dat dan mijn glazen aardig aan het rammelen slaan...
Er wordt enorm gepromoot met Shakeology, shakes die je met het bijgeleverde voedingsplan kunt nemen. Maar ik lees op de Facebook-page van Insanity genoeg berichten over gewoon 'clean, verstandig eten. Als je Insanity volgt en op je porties, regelmaat en de voedingswaarde van je voedsel let, komt het net zo goed. Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:49 schreef Jaycee29 het volgende:
Hallo
Ik wil ook gaan beginnen met de insanity workout. Ik heb eerst de P.I.N.K. Method gedaan en ben 20kg af gevallen maar is toch niet helemaal voor mij. Constant dezelfde workouts en niet effectief genoeg.
Bij PINK moest je een eiwit shake ná het sporten nemen en dan binnen 30 minuten na iedere training.
Hoe zit dat bij Insanity??
Ik hoop dat we hier onze ervaringen kunnen delen en elkaar kunnen blijven motiveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |