abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121986812
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef moattie het volgende:

[..]

had ik ook in het begin!! gewoon doorgaan en doorbijten!! warming up kijken of het lukt. daarna even door de spierpijn heen bijten. als het echt niet gaat neem je wat extra rust!! keep trying;)!

s6
gaat naar een week over! ( alleen de 1e week last gehad van spierpijn! )
pi_121986925
Ik kwam tot ergens halverwege en viel toen om. Ik kan daar echt niet tegen; ik ben normaal best een doorzetter...

Nahjah vanavond proberen we het gewooooooon weer!
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:35:35 #78
294141 tarantism
hups in die kont
pi_121987352
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef oLexie het volgende:

[..]

Klopt, echter heb ik er voor gekozen om deze te gaan doen.
gedoemd om te falen dit natuurlijk. Er bestaan geen sluiproutes in het verkrijgen van een gezond lichaam. Goede voeding(voor de vrouwen, lees: genoeg voeding), hard trainen, en genoeg slaap is de enige methode. Het enige waar die zogenoemde revolutionaire nieuwe programma's efficiënt in zijn is onwetende, ietwat wanhopige mensen het geld uit de broek te kloppen.

En eenieder die zich geen vragen stelt over de echtheid van voor/na foto's ter promotie van een commercieel product op internet is volslagen ongeschikt voor de 21ste eeuw.
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:07:09 #79
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_121991757
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef tarantism het volgende:

[..]

gedoemd om te falen dit natuurlijk. Er bestaan geen sluiproutes in het verkrijgen van een gezond lichaam. Goede voeding(voor de vrouwen, lees: genoeg voeding), hard trainen, en genoeg slaap is de enige methode. Het enige waar die zogenoemde revolutionaire nieuwe programma's efficiënt in zijn is onwetende, ietwat wanhopige mensen het geld uit de broek te kloppen.

En eenieder die zich geen vragen stelt over de echtheid van voor/na foto's ter promotie van een commercieel product op internet is volslagen ongeschikt voor de 21ste eeuw.
Voor en na foto's doen me ook vrij weinig, je krijgt conditie van deze workout en je lichaam wordt strakker. Helaas mag ik 'm niet doen maar als je het topic even doorbladert lees je dat mensen er wel profijt van hebben. Je zal niet ripped worden maar strakker wel.
Bay of Plenty
pi_122023068
Ik moet dit even kwijt. Vanochtend mijn buik opgemeten.... van 100 naar 92 cm. OMFG!!! ^O^ ^O^ ^O^
Daarbij weeg ik nog steeds 90 kilo. Dus ben vet kwijt en spiermassa gevonden!
(Nogmaals, ik pak er ook voedingssupplementen bij)

quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef tarantism het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Je moet er hard voor werken. Maar Insanity pretendeert zeker niet makkelijk te zijn. Het heet niet voor niets 'Insanity'...
pi_122023120
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:02 schreef Champy het volgende:
Ik ben 2,5 week geleden begonnen met P90X, ook zoiets, van hetzelfde bedrijf, maar dan meer weerstandstraining, duurt een uur tot 1,5 uur, en ook 6 dagen per week.
Het schijnt dat het dieet wat er bij zit bijna belangrijker is dan de oefeningen zelf, zelf volg ik het dieet niet, maar eet wel altijd goed, gezond en gevarieerd.
Ik moet zeggen dat ik na 2 weken al wel wat vetjes rond m'n buik verloren ben. Ik ben zelf man, 1,86 en weeg 76,5 kilo.

Zoals gezegd is, maak een foto voordat je begint, een foto na 20 dagen, 40 dagen en op het einde.
Gebruik niet je weegschaal maar een meetlint om je vooruitgang te meten.

Kijk vooral ook eens op het forum van www.teambeachbody.com
Het vervolg daarop is killing. My god.
pi_122031421
na 1,5 week hard zwoegen is mijn buikomtrek van 84 naar 80 gegaan.. Nice!! De workouts zijn super zwaar maar wel leuk en lekker afwisselend. Ik ga zeker nog even door!
pi_122041759
Hi,

Ik ben nieuw hier en mijn vriend en ik gaan ook beginnen aan de insanity workout.

Onze conditie is nul komma nul waard dus we zijn heel benieuwd hoe dit zal vorderen.
Straks gaan we de fittest afleggen, heb hem al bekeken en ohjee!

Heb hier al gelezen dat je rekening moet houden met je voeding en extra eiwitten enz moet eten enz.
Is er iemand die ons kan zeggen wat we zeker moeten doen?

Bij mijn vriend is het puur voor conditie en ook om wat meer spieren te krijgen.
Bij mij is het om af te vallen, strakker te worden en conditie op te bouwen. Ik mag in principe zo'n 15 à 20 kg zeker afvallen. Nu ik weet dat je hierdoor spieren gaat krijgen en dat het gewicht waarschijnlijk niet zo erg zullen minderen, maar het is al veel waard als de cm's verdwijnen uiteraard.

Alle tips zijn welkom!
pi_122116138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:24 schreef Loxy het volgende:
Hi,

Ik ben nieuw hier en mijn vriend en ik gaan ook beginnen aan de insanity workout.

Onze conditie is nul komma nul waard dus we zijn heel benieuwd hoe dit zal vorderen.
Straks gaan we de fittest afleggen, heb hem al bekeken en ohjee!

Heb hier al gelezen dat je rekening moet houden met je voeding en extra eiwitten enz moet eten enz.
Is er iemand die ons kan zeggen wat we zeker moeten doen?

Bij mijn vriend is het puur voor conditie en ook om wat meer spieren te krijgen.
Bij mij is het om af te vallen, strakker te worden en conditie op te bouwen. Ik mag in principe zo'n 15 à 20 kg zeker afvallen. Nu ik weet dat je hierdoor spieren gaat krijgen en dat het gewicht waarschijnlijk niet zo erg zullen minderen, maar het is al veel waard als de cm's verdwijnen uiteraard.

Alle tips zijn welkom!
Een goede verhouding van eiwitten (vlees, dierproducten zoals ei, melk of magere kwark), koolhydraten en vezels (groente/fruit, muesli, volkoren brood enz) en vetten (uit vis, olie enz) zijn wel belangrijk ja. Wel goed op de verhoudingen letten. In het bodybuilder topic staat heel veel beschreven over gezonde voeding bij sport. Daar zou ik even het een en ander opzoeken.

2 uur voor het sporten muesli/brinta met kwark en fruit doet wonderen :P

Over je gewicht: als je dit goed volhoudt zul je echtwel afvallen hoor. De opbouw van spiermassa gaat met dit soort programma's veel minder snel dan het afbouwen van vet.

Succes ermee en train ze! :)
pi_122188310
Week 4/ Dag 1: Vorige week is het een beetje mis gegaan met mijn schema en heb ik een paar dagen niet kunnen trainen. Deze week dus weer volle bak er tegenaan! Vandaag stond pure cardio + cardio abs op het programma en dit ging echt hartstikke goed! Pure cardio slechts twee korte pauzes om snel even wat te drinken! Heerlijk :)!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:47:21 #86
395176 Ilfenomeno
More than a player
pi_122207829
Ik ben net begonnen met de workout. Ben net voor de 3e dag bezig geweest. Ik merk dat ik enorm veel spierpijn krijg na een les. De laatste 10minuten van een les houd ik echt niet vol. Mijn spieren beginnen te trillen en willen gewoon niet meer.
Moet ik gewoon doorgaan met de lessen en de laatste 10minuten laten schieten? De rek en strek oefeningen doe ik op het laatst nog wel.
Is het niet belangrijk om spierpijn rust te geven aangezien dit kleine scheurtjes in een spier zijn?

succes met trainen!
pi_122211335
Hallo Insanity sporters,

Ik ben inmiddels aan mijn 4e week Insanity begonnen. Wat een pittige workout:) Ik merk zeker een vooruitgang wat mijn conditie betreft; bovendien 'voel' ik mij ook iets slanker. Wat ik niet begrijp is dat het getal op de weegschaal niet naar beneden gaat terwijl ik geen training heb overgeslagen en het zelfs in mijn 1e week heb gecombineerd met mijn trainingen in de sportschool: 2x 1 uur krachttraining en 1 uur bodystep. D.w.z. dat ik onafgebroken 15 trainingen heb gedaan en maar 1.5 kg ben afgevallen! Bizar toch? Ik eet gezond, heb in deze 2 weken 1x uitgegeten en verder niet 'gezondigd'. Ik ben nu alweer 2 weken geen gram afgevallen, en dat is zo frustrerend. Ik heb overgewicht...ik weeg 75.5 kg bij een lengte van 1.58m en dat is far too much. Nu blijf ik gemotiveerd om hiermee door te gaan maar begrijpen doe ik het alleszins. Zo vraag ik mij af hoe belangrijk hard en veel sporten eigenlijk is als het zo weinig invloed heeft op het gewicht? Het sporten in de sportschool zal ik tijdens de Insanity workouts niet meer doen want dat is dubbel zo insane. Wel zonde van het abonnement...Ik heb mij voorgenomen om deze 4 weken af te ronden, mij dan op te meten en dan afhankelijk hiervan wel/niet door te gaan. Ik geef mij helemaal; ben verloskundige van beroep...zelfs na nachten hard werken stap ik toch over die vermoeidheid heen en toch maar weer trainen al ben ik lichamelijk en geestelijk zo moe en dan dit resultaat. Het is waar dat spieren meer wegen dan vet maar dit is geen verschil van kilo's, hoor. Hmmm ik heb een poosje met een personal trainer getraind; 2x in de week 30 minuten krachttraining en zelf 2 in de week 1 uur cardio training en de resultaten waren verbluffend! Nu train ik veel zwaarder maar het resultaat is bij lange na niet zo groot. Ik blijf geloven in Insanity, de laatste 4 weken zullen tot het resultaat leiden heb ik begrepen, ik hoop dat ik na deze week nog steeds gemotiveerd ben.
pi_122213539
Motivatie haal je uit hoe je je voelt, niet uit een getal op de schaal imho. En plateau's haal je op alle vlakken. Sociaal, op je werk, je studie en dus ook met sporten. Gewoon doorgaan, harder dan daarvoor!
Volg mijn blog! http://my-365.com/
pi_122217063
@CF2907 Ik merk wel verschil, inderdaad niet zozeer op de weegschaal maar dat is niet zo gek in mijn geval. Ik ben een man van 1.81 en weeg 78 kg. Wel merk ik dat ik echt vet begin te verbranden, ik word zogezegd strakker. Mijn gewicht was 80 kilo en die 2 kilo zal voornamelijk komen omdat ik minder vet eet en probeer te letten op alcoholconsumptie! Ik ga gewoon lekker door, vooral omdat ik merk dat de oefeningen me steeds makkelijker afgaan en dus mijn conditie wel degelijk toeneemt. Succes !!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 21:59:28 #90
395249 Perspective
Insane in the membrane..
pi_122234639
Aah insane lotgenoten, fijn! ;)

Ik heb zojuist de (eerste) Insanity Fit-test afgerond en vermoed dat ik lotgenoten nodig heb om ten alle tijden gemotiveerd te blijven.. Ik ben KA-POT maar trots dat ik 'em heb afgerond, en zie uit naar de volgende training. Ik zie wel hoever ik kom per workout, als mijn lichaam die laatste paar minuten echt gaat blokkeren is het gewoon jammer en volgende keer beter.. ~O>

(en ook gelijk sinds lange tijd weer mijn eerste post hier; hola :W )
pi_122253568
@ CF2907:

1: Stop met kijken op je weegschaal! Er wordt bij Insanity niet voor niets gezegd dat je naar je omtrek moet kijken, niet naar de weegschaal. Je zegt zelf dat je je slanker voelt, wat volgens mij betekend dat je zelf al het verschil in de spiegel ziet. Als je resultaat in de spiegel ziet, wat maakt je gewicht dan nog uit?

2: Kijkend naar je trainingsschema doe je veel krachttraining + Insanity. Bij beide bouw je best wel wat spieren op, zeker als je genoeg eiwitten binnenkrijgt. Volgens mij is 1,5 kilo in twee weken juist hartstikke goed! Zeker gezien je lengte.

3: Het verschil in gewicht tussen spieren en vet is aanzienlijk. Richt je op vetafname, niet gewichtsafname!!!
pi_122253652
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:14 schreef Vetineri het volgende:
@ CF2907:

1: Stop met kijken op je weegschaal! Er wordt bij Insanity niet voor niets gezegd dat je naar je omtrek moet kijken, niet naar de weegschaal. Je zegt zelf dat je je slanker voelt, wat volgens mij betekend dat je zelf al het verschil in de spiegel ziet. Als je resultaat in de spiegel ziet, wat maakt je gewicht dan nog uit?

2: Kijkend naar je trainingsschema doe je veel krachttraining + Insanity. Bij beide bouw je best wel wat spieren op, zeker als je genoeg eiwitten binnenkrijgt. Volgens mij is 1,5 kilo in twee weken juist hartstikke goed! Zeker gezien je lengte.

3: Het verschil in gewicht tussen spieren en vet is aanzienlijk. Richt je op vetafname, niet gewichtsafname!!!
Ow ja, en geef niet op! Als ik je verhaal zie ben je hartstikke goed bezig joh ;)

Vergeet ik je bijna nog aan te moedigen! *O* *O* *O* *O*
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:38:58 #93
395287 Grampa
pluk de dag...
pi_122254429
Tja, ik moet bekennen dat ik er ook enthousiast van raak, van de reacties.
Ik wil 's morgens vroeg het programma gaan doorlopen, dus eigenlijk heb ik een rare vraag;
maakt het veel lawaai als je de oefeningen doet? Ik zie dat je ook regelmatig moet springen, kan me zo voorstellen dat dan mijn glazen aardig aan het rammelen slaan...
pi_122255299
quote:
15s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Grampa het volgende:
Ik wil 's morgens vroeg het programma gaan doorlopen, dus eigenlijk heb ik een rare vraag;
maakt het veel lawaai als je de oefeningen doet? Ik zie dat je ook regelmatig moet springen, kan me zo voorstellen dat dan mijn glazen aardig aan het rammelen slaan...
Mijn boyfriend wil in ieder geval niet dat ik het boven doe als hij beneden zit. Hij is dan bang dat ik door het plafond kom vallen :P.

Goed, nu hebben wij ook een oud huis met houten vloeren, dus alles dreunt ook lekker door, dat dan weer wel.. Opzich vind ik het verder wel meevallen hoor.
pi_122256781
quote:
15s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Grampa het volgende:
Als je dit van tevoren wilt testen raad ik je aan om gewoon eens op de plaats knie-hoog te joggen op de plek waar je van plan bent het te gaan doen. Over het algemeen is dit het niveau van 'herrie' wat je genereerd. Vraag dan even aan je medehuisgenoten of dat als storend ervaren wordt. :)
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:49:03 #96
395299 Jaycee29
Opgeven is geen optie!
pi_122257381
Hallo

Ik wil ook gaan beginnen met de insanity workout. Ik heb eerst de P.I.N.K. Method gedaan en ben 20kg af gevallen maar is toch niet helemaal voor mij. Constant dezelfde workouts en niet effectief genoeg.

Bij PINK moest je een eiwit shake ná het sporten nemen en dan binnen 30 minuten na iedere training.
Hoe zit dat bij Insanity??

Ik hoop dat we hier onze ervaringen kunnen delen en elkaar kunnen blijven motiveren
pi_122266129
Hoe zat dat met je normale voeding dan als je elke keer een whey shake moest drinken? Je moest ook extra kwark e.d. eten?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122291419
Hoi hoi,

Dank je wel voor de motiverende reacties! Echt super fijn! @Vetineri ik heb alleen in de 1e week krachttraining erbij gedaan hoor, maar dat hield dus in 2-3 x per week 2x op een dag trainen en dat is wel veel hoor. Dus nu alleen maar Shaun:)

Ik ga door! En ook aan jullie veel su6!!!
pi_122291457
Verkeerde smiley aangevinkd hihihi...deze is veel leuker
  donderdag 31 januari 2013 @ 15:46:17 #100
395249 Perspective
Insane in the membrane..
pi_122301248
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:49 schreef Jaycee29 het volgende:
Hallo

Ik wil ook gaan beginnen met de insanity workout. Ik heb eerst de P.I.N.K. Method gedaan en ben 20kg af gevallen maar is toch niet helemaal voor mij. Constant dezelfde workouts en niet effectief genoeg.

Bij PINK moest je een eiwit shake ná het sporten nemen en dan binnen 30 minuten na iedere training.
Hoe zit dat bij Insanity??

Ik hoop dat we hier onze ervaringen kunnen delen en elkaar kunnen blijven motiveren
Er wordt enorm gepromoot met Shakeology, shakes die je met het bijgeleverde voedingsplan kunt nemen. Maar ik lees op de Facebook-page van Insanity genoeg berichten over gewoon 'clean, verstandig eten. Als je Insanity volgt en op je porties, regelmaat en de voedingswaarde van je voedsel let, komt het net zo goed. Dat doe ik ook. ;)

Mijn enige toevoeging is 's ochtends en direct na de Insanity-workout een whey-shake van zo'n 25 gr poeder per shake. Is bewezen effectief als je vet kwijt wilt raken en spieren op wilt bouwen.

Ondertussen heb ik mijn 3e dag gehad; de 'ik ben psychisch gestoord dat ik dit doe'-gedachte kwam heeeeeel vaak voorbij maar ik heb doorgezet en ben nu heul trots dat ik 'em heb volbracht. Keep moving. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')