abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:50:02 #101
395425 dvdscheer
insanity training
pi_122314776
Hallo allemaal,
Sinds 2 weken ook bezich met Insanity. Ik dacht dat ik na al dat sporten ( hardlopen en fitness) het wel aan kon. Maar was even vergeten dat ik al een paar maanden niks had gedaan en een beetje zwaarder was geworden. Ik ben een vrouw van bijna 47 en een kilootje of 10 te zwaar. Ben begonnen met de fit test, eigenlijk ging die niet zo slecht, was wel kapot die avond. deze training heb ik één week om de dag gedaan, om me lichaam eerst te laten wennen. Nu ben ik bezich in week twee, heb vandaag echt een dip dag, krijg het ene been niet voor de andere. na 10 minuten ben ik maar met opdrukken en buikspieren begonnen, kon het niet opbrengen om te staan springen. Vrijdag gewoon weer verder.
sinds 2 weken officieel bezich met Insanity training.
pi_122344817
Hallo allemaal,

Gister fittest gedaan. Net Dag 1 Pylometric Cardiocircuit gedaan. Heb alleen de DVD's geen extra informatie of voedingsadviezen.

Zijn er richtlijnen van Shaun T zelf? Of heeft iemand tips om genoeg eiwitten oid binnen te krijgen?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 23:38:07 #103
395425 dvdscheer
insanity training
pi_122364847
Hallo Kriel030,
Als je iets van eiwitten wil, kan je bij de winkels van de Tuinen kijken, deze hebben genoeg producten om uit te kiezen. Zelf gebruiken wij Whey protien grote rode bussen. ze hebben er diverse smaken van. Maar laat je eerst goed informeren voor dat je een aankoop doet. Niet iedereen kan er tegen.
Veel sport plezier.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:51:34 #104
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_122397819
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:38 schreef dvdscheer het volgende:
Hallo Kriel030,
Als je iets van eiwitten wil, kan je bij de winkels van de Tuinen kijken, deze hebben genoeg producten om uit te kiezen. Zelf gebruiken wij Whey protien grote rode bussen. ze hebben er diverse smaken van. Maar laat je eerst goed informeren voor dat je een aankoop doet. Niet iedereen kan er tegen.
Veel sport plezier.
Die zooi van de tuinen is duur en slecht. Whey kun je beter bij body en fitshop of powersupplements halen.

En beter ga je aan de crossfit ipv insanity groetjes.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_122401921
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:51 schreef Drinky het volgende:

[..]

Die zooi van de tuinen is duur en slecht. Whey kun je beter bij body en fitshop of powersupplements halen.

En beter ga je aan de crossfit ipv insanity groetjes.
Kun je dat laatste nog nader verklaren? Crossfit is ook heel interessant namelijk.
  zondag 3 februari 2013 @ 01:03:37 #106
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_122403806
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef HansWurst het volgende:

[..]

Kun je dat laatste nog nader verklaren? Crossfit is ook heel interessant namelijk.
Insanity is een beetje als de cooling down die wij bij het boksen deden. Je doet het op eigen lichaamsgewicht en het is voor de uithouding. Je moet het gewoon zien als cardio en het is mischien leuk om je bf een beetje lager te krijgen, maar je gaat er geen spiergroei van zien. Crossfit is een beetje van beide (bodybuilding en uithouding).

Daarnaast moet je voeding overigens ook in orde zijn wil je echte gains maken.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_122411357
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Drinky het volgende:

[..]

Insanity is een beetje als de cooling down die wij bij het boksen deden. Je doet het op eigen lichaamsgewicht en het is voor de uithouding. Je moet het gewoon zien als cardio en het is mischien leuk om je bf een beetje lager te krijgen, maar je gaat er geen spiergroei van zien. Crossfit is een beetje van beide (bodybuilding en uithouding).

Daarnaast moet je voeding overigens ook in orde zijn wil je echte gains maken.
Ben het met je eens. Dit soort bodyweight HIIT trainingsmethodes zijn extreem goed om caridovasculaire conditie te trainen. Maar een beest met mega spierballen zul je hier nooit van worden. Het is maar net wat je wilt bereiken. Voor een zeer goede conditie en een slank atletisch lichaam is deze methode echter uitermate goed geschikt. Dus waarom op crossfit overstappen als dit voor iedereen in dit topic werkt? Voor crossfit heb je immers ook weer gewichten, apparatuur of een sportschool abonnement nodig. Insanity kun je gewoon thuis doen.
  maandag 4 februari 2013 @ 19:19:30 #109
395425 dvdscheer
insanity training
pi_122475124
van avond mijn fittest gedaan, naar twee weken trainen. Ook al heb ik sommige dagen niet kunnen trainen, heb ik toch goede vorderingen gemaakt. Dat geeft je toch weer een kick om verder te gaan.
Op naar de volgende twee weken.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:16:33 #110
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_122506950
Ik ben zelf personal trainer, en deze shit werkt erg goed! Lees veel mensen hier die naar gewicht kijken, is het domste wat je kan doen, je zal niet heel veel afvallen spier is zwaarder dan vet dus kijk naar je vetpercentage en niet naar het gewicht! Als jullie vragen hebben over evt supplementen stuur me een pm of vraag het hier, over het algemeen zou ik aanraden om een eiwitrijk dieet met 1 of 2 koolhydraat momentjes per dag pakken, niet te weinig eten is ook heel belangrijk, plus 2-3 liter water per dag, vermijd suikers alsof het de pest is, je hebt ze echt niet nodig... Ben zelf 2m11 en127 kg en ga morgen beginnen...
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_122511652
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ben zelf personal trainer, en deze shit werkt erg goed! Lees veel mensen hier die naar gewicht kijken, is het domste wat je kan doen, je zal niet heel veel afvallen spier is zwaarder dan vet dus kijk naar je vetpercentage en niet naar het gewicht! Als jullie vragen hebben over evt supplementen stuur me een pm of vraag het hier, over het algemeen zou ik aanraden om een eiwitrijk dieet met 1 of 2 koolhydraat momentjes per dag pakken, niet te weinig eten is ook heel belangrijk, plus 2-3 liter water per dag, vermijd suikers alsof het de pest is, je hebt ze echt niet nodig... Ben zelf 2m11 en127 kg en ga morgen beginnen...
Alleen over supplementen?

[ Bericht 3% gewijzigd door drumstickNL op 05-02-2013 16:12:42 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122512816
quote:
Vandaag Iso-whey 2lbs (908gr) besteld. Krijg het morgen/overmorgen binnen, ga het als aanvulling op mijn normale voeding nemen.

Ik ben m, 24jr, 1.90m en 81 kg. En train nu met HF tussen 150 en 180. Maar in de 30 sec rust komt mn HF niet lager dan 140.

Ben benieuwd wat de jullie voor HF hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriel030 op 05-02-2013 17:04:52 ]
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:45:47 #113
395249 Perspective
Insane in the membrane..
pi_122516258
Baaammm, eerste week is erdoor, errrg fijn. Was m'n eerst doel namelijk. *O*

Begin al zowaar spierballen te zien. :7

Overigens neem ik ook tweemaal daags een whey-shake als aanvulling op mijn (uiteraard gezonde) voedingspatroon. Proteine-poeder van www.bodyenfit.nl is relatief goedkoop, snel en gratis verzonden. Raad ik zeker aan.
pi_122517212
quote:
:')
pi_122517244
Verder dubieus veel newbie accounts met alleen een post in dit topic, tellsell webcare team?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:17:42 #116
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122517366
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef dvdscheer het volgende:
k ben een vrouw van bijna 47 en een kilootje of 10 te zwaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122517720
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:45 schreef Perspective het volgende:
Baaammm, eerste week is erdoor, errrg fijn. Was m'n eerst doel namelijk. *O*

Begin al zowaar spierballen te zien. :7

Overigens neem ik ook tweemaal daags een whey-shake als aanvulling op mijn (uiteraard gezonde) voedingspatroon. Proteine-poeder van www.bodyenfit.nl is relatief goedkoop, snel en gratis verzonden. Raad ik zeker aan.
Maak je hier nou gewoon reclame. :D
pi_122530932
@Mieke: thanks! Goede info.

@personal trainer: m.i. is het niet dom om naar gewichtsverlies te kijken zeker niet als er sprake is van een te hoog BMI. Het is toch vrij logisch dat als er sprake is van overgewicht het gewicht sowieso omlaag zou moeten gaan indien men een gezond voedingspatroon heeft en sport. Bovendien is het programma van Shaun niet zomaar iets, het is keihard werken. Dus blijft het wel vreemd dat dit geen invloed heeft op het gewicht. Je zou immers per workout +-1000 kcal verbranden!?! Wat ik overigens niet geloof hoor, want dit hangt van zoveel factoren af...maar dat je er veel mee verbrand dat is een feit. Ik blijf erbij dat ik het niet begrijp:) Misschien komt het doordat we ons lijf steeds maar in de stress mode brengen door de cardio/interval trainingen...zie Jesse van der Velde (hij is tegen cardio trainingen want daar zou je niet vanaf vallen en er zelfs van aankomen) en zie @mieke info beachbody/newsletter. Oh ja spieren wegen niet zwaarder dan vet: 1kg spieren weegt evenveel als 1 kg vet; het gaat om het volume dat spieren innemen. In ieder geval bedankt voor je reactie.
pi_122531050
Maar ik blijf doorgaan hoor. Heb de eerste 4 weken afgerond, ben nu bezig met core cardio and balance en over 5 dagen op naar de laatste 4 weken. Ben heel benieuwd wat ik daarmee zal bereiken!
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:45:24 #120
177114 Demon_Hunter
pi_122544011
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Alleen over supplementen?
Nee hoor kan ook over schema`s gaan alleen de meeste hier volgen natuurlijk de insanity workout.
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:46:19 #121
177114 Demon_Hunter
pi_122544038
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:13 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wat? Geloof je me niet? wat jij wil baas.
pi_122550869
Ik begin maar weer opnieuw, na week 1 kreeg ik een forse blaasontsteking en was al dat op en neer gespring een ramp. Ik lig nu al anderhalve week stil. Nog maar ff bijkomen en maandag weer van start!
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:18:41 #123
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_122551011
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:13 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Geraffineerde suikers zijn dikmaker numero uno. Die heb je absoluut niet nodig. Beter ga je hoog in de vetten en eiwitten zitten, en vul je de rest op met complexe koolhydraten.

Ga maar gauw weg met je :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_122554771
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Geraffineerde suikers zijn dikmaker numero uno. Die heb je absoluut niet nodig. Beter ga je hoog in de vetten en eiwitten zitten, en vul je de rest op met complexe koolhydraten.

Ga maar gauw weg met je :').
Kun je even aanwijzen waar hij het over geraffineerde suiker heeft? Schrijft hij nou suiker, dan kan ik me er nog wel in vinden, maar hij heeft het notabene over suikers, Zoals het er nu staat is het alsof bijv. fruit evil en onnodig is

Als iemand een autoriteitsargument aandraagt ("Ik ben personal trainer") moet hij imho geen halve waarheden gaan verkondigen.

Laat niet onverlet dat ik het er wel (deels ;) ) mee eens ben. Al die toegevoegde suiker, snoepjes frisdranken etc. etc zoveel mogelijk skippen uit je eetpatroon.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:04:43 #125
157922 fathank
pi_122555056
Ah we gaan mierenneuken :P.

Nee als iemand het over suiker(s) heeft ga ik eigenlijk standaard uit van geraffineerde rotzooi. En daar ga ik in het geval van Demon-Hunter ook wel vanuit dat ie dat bedoelde.
pi_122555162
quote:
12s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:04 schreef fathank het volgende:
Ah we gaan mierenneuken :P.

Nee als iemand het over suiker(s) heeft ga ik eigenlijk standaard uit van geraffineerde rotzooi. En daar ga ik in het geval van Demon-Hunter ook wel vanuit dat ie dat bedoelde.
Normaal ben ik ook niet zo van het mierenneuken maar als iemand personal trainer is en zegt dat mensen hem om advies kunnen vragen dan vind ik idd duidelijkheid wel belangrijk :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:07:42 #127
157922 fathank
pi_122555192
Ach, de meeste mensen weten niet eens dat er natuurlijke suikers in fruit zitten :').
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:08:44 #128
177114 Demon_Hunter
pi_122629899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:06 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Normaal ben ik ook niet zo van het mierenneuken maar als iemand personal trainer is en zegt dat mensen hem om advies kunnen vragen dan vind ik idd duidelijkheid wel belangrijk :)
Ok, daar heb je zeker een punt ging er eigenlijk stiekem wel een beetje vanuit dat mensen het verschil kennen tussen de verschillende soorten suikers ;) ben begonnen! leuke workouts, die kerel brengt het ook wel leuk, wel chill dat de workouts niet al te lang duren zelf train ik in de gym eigenlijk ook nooit echt langer dan 40-50 min, dus dit past in dat opzicht goed bij mn schema, gaan jullie naast insanity ook nog gewoon naar de gym?
pi_122633200
Beste mensen,

ik ben ook bezig met Insanity. Ben nu ruim 2 wkn bezig, gaat goed, hoewel de discpline wel lastig op te brengen is! Ben op dit moment al ruim 5 cm van mijn buiktaille kwijt, dat is ook mijn streven: minder buikvet. Qua lengte/gewicht 75 kg/ 1.83 zit ik redelijk oke.

Maar ik heb een vraag, ik zie in het schema staan dat ik binnenkort dubbele video's moet doen in 1 sessie. Moet ik deze video's beide volledig doen, of alleen de basisoefeningen uit beide videos en daarbij de warming up uit de eerste video en de cooling down van de 2e?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:17:15 #130
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122633604
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef Bolimar het volgende:
Ben nu ruim 2 wkn bezig,
quote:
al ruim 5 cm van mijn buiktaille kwijt,
da's alleen waterverlies bolle
pi_122634039
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef tarantism het volgende:

[..]

[..]

da's alleen waterverlies bolle
Haha dat geloof ik, ik geloof namelijk niet in wonderen. Heb je toevallig ook een antwoord op de vraag die ik stel?

Enne, zo bol ben ik ook weer niet hoor ;)
pi_122706449
Beste allemaal,

Ik heb zelf week 1 achter de rug en heb goede verwachtingen van het resultaat. Afwachten maar. Ik wil er zelf in ieder geval zoveel mogelijk aan doen om een optimaal resultaat te halen. Dus ik heb een recovery shake gekocht (Proteine Plus 92%) van Powerbar. Ook zou ik graag mn voeding aanpassen. Heeft iemand tips? Het hoeft niet het perfecte dieet te zijn, want dat zal ik moeilijk kunnen volgen i.v.m. gezinssituatie. Ik heb geen tijd om voor mijzelf een andere maaltijd te maken dan voor de rest.

Zelf dacht ik in ieder geval aan:
- Ontbijten met kwark. Evt ook met muesli
- Tussen ontbijt en lunch 1 a 2 stuks fruit
- Lunch: 4 broodjes (bruin volkoren) met eiwitrijk beleg (ei, kip, rosbief)
- Tussen lunch en avond eten 1 a 2 stuks fruit
- Avondeten: Groente (geen aardappelen) met kip of vis.
- 's avonds heb ik de shake (300 ml)

En verder is het - als ik het goed heb begrepen - belangrijk om veel water te drinken en de hoeveelheden koffie te beperken.

Is bovenstaande een goede optie en/of hebben jullie goede tips?

Alvast dank!

[ Bericht 80% gewijzigd door RB1982 op 10-02-2013 12:12:16 (Te vroeg gepubliceerd.) ]
pi_122809073
Ik heb 0 conditie en wil hier komende week mee aan de slag gaan. Kan iemand met een zelfde matig conditie wellicht hun schema hier plaatsen? Ik heb de 5 dvd's gedownload, dus dat heb ik alvast.

Maar nu zoek ik dus een goed schema voor 0 conditie mensen :)
pi_122820598
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef CF2907 het volgende:
...Oh ja spieren wegen niet zwaarder dan vet: 1kg spieren weegt evenveel als 1 kg vet; het gaat om het volume dat spieren innemen...
Juist ja, net zoals een kilo veren net zoveel weegt als een kilo lood :') . Alleen is de zak met veren en stuk groter dan het zakje voor het lood.

Het soortelijk gewicht van vet is lager dan dat van spieren. Dat betekent dus wel dat spieren zwaarder zijn dan vet.

Het punt dat hiermee gemaakt wordt blijft onveranderd: Let niet op je gewicht maar op je omvang. Who cares hoeveel kg je weegschaal aangeeft???
pi_122820849
quote:

Maar ik heb een vraag, ik zie in het schema staan dat ik binnenkort dubbele video's moet doen in 1 sessie. Moet ik deze video's beide volledig doen, of alleen de basisoefeningen uit beide videos en daarbij de warming up uit de eerste video en de cooling down van de 2e?
Ik neem aan dat je het over "pure Cardio" & "Cardio Abs" hebt. volgens mij zou je ze idealiter beiden volledig doen, dus met stretches tussenin. Maar ik deed het zelf ook zonder de cooling down van de eerste video. Vond dat zelf ook een beetje krom en ik heb er verder geen last van gehad.
pi_122821381
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:42 schreef Vetineri het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over "pure Cardio" & "Cardio Abs" hebt. volgens mij zou je ze idealiter beiden volledig doen, dus met stretches tussenin. Maar ik deed het zelf ook zonder de cooling down van de eerste video. Vond dat zelf ook een beetje krom en ik heb er verder geen last van gehad.
Thanks voor je antwoord ^O^
Ik bedoelde inderdaad die video's ja!
Ik ben het volledig met je eens. Die cooling down vind ik op zich niet het probleem, maar nog een keer zo'n warming up terwijl ik nog warm ben, dat is een beetje krom.
pi_122920803
quote:
7s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:57 schreef RB1982 het volgende:
Beste allemaal,

Ik heb zelf week 1 achter de rug en heb goede verwachtingen van het resultaat. Afwachten maar. Ik wil er zelf in ieder geval zoveel mogelijk aan doen om een optimaal resultaat te halen. Dus ik heb een recovery shake gekocht (Proteine Plus 92%) van Powerbar. Ook zou ik graag mn voeding aanpassen. Heeft iemand tips? Het hoeft niet het perfecte dieet te zijn, want dat zal ik moeilijk kunnen volgen i.v.m. gezinssituatie. Ik heb geen tijd om voor mijzelf een andere maaltijd te maken dan voor de rest.

Zelf dacht ik in ieder geval aan:
- Ontbijten met kwark. Evt ook met muesli
- Tussen ontbijt en lunch 1 a 2 stuks fruit
- Lunch: 4 broodjes (bruin volkoren) met eiwitrijk beleg (ei, kip, rosbief)
- Tussen lunch en avond eten 1 a 2 stuks fruit
- Avondeten: Groente (geen aardappelen) met kip of vis.
- 's avonds heb ik de shake (300 ml)

En verder is het - als ik het goed heb begrepen - belangrijk om veel water te drinken en de hoeveelheden koffie te beperken.

Is bovenstaande een goede optie en/of hebben jullie goede tips?

Alvast dank!
Ik zou de kwark vervangen door magere yoghurt (dat is minder vet), tussen ontbijt en lunch een tussendoortje lunch zo houden tussen lunch en diner een tussendoortje (niet vlak voor natuurlijk ivm. steken in de zij tijdens trainen) voor je training een tussendoortje en die shake dan 's avonds.

Tussendoortjes:
- fruit
- cracker met kaas, vet arm vleeswaren of pindakaas
- bouillon (GEEN cup up soup da's troep)
- gekookt ei
- mi soep (Good noodles)
- stukje kaas
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:44:14 #138
157922 fathank
pi_122923313
Hoeveel vet zit er in magere kwark? En sinds wanneer is vet slecht? En je raadt vet af, maar vervolgens raad jr wel een stuk kaas aan. Erg consequent ben je niet.

Maw, je kletst maar wat.
pi_122923478
ja klopt ik klets maar wat maar t werkt bij mij goed :s)
pi_122924193
Dit is zo'n beetje het enige wat ik aan sport een beetje veilig kan doen als ik op mn werk ben. Collega (Amerikaan) kwam er 2 jaar geleden mee, sindsdien met meer en minder (vorig jaar achillespees afgescheurd met potje zaalvoetbal tijdens vakantie) intensiteit gedaan. Leuk!
pi_123403085
Ik overweeg ook om over twee weken aan Insanity te beginnen, leuk om jullie ervaringen te lezen.

Op dit moment ben ik voornamelijk een duursporter, loop ongeveer 40 a 50 km per week. Ook bezoek ik gemiddeld twee keer per week de sportschool. Na de City Pier City loop van 10 maart wil ik mijn lichaam een periode rust geven qua duursport om overbelasting te voorkomen voordat ik vanaf juli training hervat voor de marathon van Amsterdam.

Een aantal vragen:
- Hoe is de verhouding tussen cardio en kracht elementen?
- Hoe is de belasting op knieën en voetgewrichten?
- Heeft het nog zin om naast Insanity de sportschool te bezoeken?
- Heeft het nog zin om naast Insanity cardio te doen (spinning / korte duurloop)

Ik hoor graag van jullie en zal dit topic blijven volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hou-m-Nat op 27-02-2013 11:40:02 ]
pi_123778450
Hey,

Ik wil beginnen met de insane serie van SHaun T, maar ik vroeg me af of het ook werkt als je het niet 6 dagen in de week doet, ik heb daar namelijk de tijd niet voor.. Ik wil het 3/4 dagen in de week doen.

Ik hoor het graag
pi_123785670
Ik doe zelf 3x per week aan insanity naast het hardlopen. Mij bevalt het prima. De kracht in mijn armen en core zijn duidelijk toegenomen en heb ook het idee dat mijn totale fitnesslevel omhoog is gegaan. Je zal geen enorme armspieren krijgen van dit programma maar het geeft wel degelijk een lekkere boost voor je fitheid.
pi_123787276
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:48 schreef sjerk35 het volgende:
Hey,

Ik wil beginnen met de insane serie van SHaun T, maar ik vroeg me af of het ook werkt als je het niet 6 dagen in de week doet, ik heb daar namelijk de tijd niet voor.. Ik wil het 3/4 dagen in de week doen.

Ik hoor het graag
Ik heb eerder ook Insanity gedaan en dan deedi k het 3x. Dit heb ik 4 weken volgehouden en was toch een broekmaat kleiner. Nu deze week opnieuw begonnen.
Wil het nu goed doen. Morgen laatste training van week 1 en tot nu toe niets overgeslagen. Opdrukken gaat al beter. Eerste keer kon ik dat amper 1x doen, lukt me nu al zo'n 5-6 keer :) dus ook al doe je maar 3-4x in de week. Het werkt wel!
pi_123811613
Had een topic geopend maar zie nu dit topic dus even een copy paste.

Beste Fokkers,

Sinds kort volg ik het Insanity programma, dit is veel cardio icm met kracht. Ongeveer 60% 40%

Ik gebruik nu Waxy maize in combinatie met de proteine isolaat.

Ik train:
6 dagen per week 45 minuten

Ik ben ongeveer 1.78 m en weeg ongeveer 77 kilo en moet dus nog een aantal kilo's afvallen om op een juist gewicht te komen. Het doel is vet verliezen, dus of dit nu komt door af te vallen of door spieren op te bouwen kan me niet veel schelen. Mijn vraag was dus of dit goed lukt in combinatie met beide supplementen.

Ik gebruik de waxy maize direct na de training icm met proteine isolaat. Bijde 30gram

Traine doe ik altijd in de ochtend direct na het opstaan

Gaat dit zo lukken of zal ik iets moeten veranderen?

Mvg
nu dan?
  Moderator zaterdag 9 maart 2013 @ 11:25:45 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_123822025
Waar blijven de voor & na foto's zoals op de tell-sell reclame?

_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_123827495
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:37 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Had een topic geopend maar zie nu dit topic dus even een copy paste.

Beste Fokkers,

Sinds kort volg ik het Insanity programma, dit is veel cardio icm met kracht. Ongeveer 60% 40%

Ik gebruik nu Waxy maize in combinatie met de proteine isolaat.

Ik train:
6 dagen per week 45 minuten

Ik ben ongeveer 1.78 m en weeg ongeveer 77 kilo en moet dus nog een aantal kilo's afvallen om op een juist gewicht te komen. Het doel is vet verliezen, dus of dit nu komt door af te vallen of door spieren op te bouwen kan me niet veel schelen. Mijn vraag was dus of dit goed lukt in combinatie met beide supplementen.

Ik gebruik de waxy maize direct na de training icm met proteine isolaat. Bijde 30gram

Traine doe ik altijd in de ochtend direct na het opstaan

Gaat dit zo lukken of zal ik iets moeten veranderen?

Mvg
Vanwaar die supplementen? Als je 6x per week insanity doet (of een andere vorm van sport) en je eet daarnaast gezond zal je je doel van vet verliezen zeker bereiken. Denk alleen niet dat het een kwestie is van een paar weken flink sporten. ;)
  zondag 24 maart 2013 @ 12:08:43 #148
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_124436814
En wie hebben het allemaal volgehouden?
  zondag 24 maart 2013 @ 14:27:53 #149
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_124441687
Pics :D
  zondag 24 maart 2013 @ 22:39:05 #150
399780 MrJerriel
Go Hard or Go Home
pi_124465622
Hallo,
.
Ik ga morgen beginnen met de Insanity Workout voornamelijk met de reden om wat vet eraf te krijgen.
Ik heb de Insanity Nutrition Plan gelezen en ik vind dit nogal een gedoe met al die maaltijden.
Ik had de maaltijden doorgelezen en kwam er niet uit met wat ik 5 keer per dag moet eten.

Zal het voldoende zijn als ik mijn eetpatroon aanpas door minder vet binnen te krijgen (gezonder eten) en minimaal 2 Liter water per dag te drinken?

Groetjes MrJerriël
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')