Die zooi van de tuinen is duur en slecht. Whey kun je beter bij body en fitshop of powersupplements halen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:38 schreef dvdscheer het volgende:
Hallo Kriel030,
Als je iets van eiwitten wil, kan je bij de winkels van de Tuinen kijken, deze hebben genoeg producten om uit te kiezen. Zelf gebruiken wij Whey protien grote rode bussen. ze hebben er diverse smaken van. Maar laat je eerst goed informeren voor dat je een aankoop doet. Niet iedereen kan er tegen.
Veel sport plezier.
Kun je dat laatste nog nader verklaren? Crossfit is ook heel interessant namelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die zooi van de tuinen is duur en slecht. Whey kun je beter bij body en fitshop of powersupplements halen.
En beter ga je aan de crossfit ipv insanity groetjes.
Insanity is een beetje als de cooling down die wij bij het boksen deden. Je doet het op eigen lichaamsgewicht en het is voor de uithouding. Je moet het gewoon zien als cardio en het is mischien leuk om je bf een beetje lager te krijgen, maar je gaat er geen spiergroei van zien. Crossfit is een beetje van beide (bodybuilding en uithouding).quote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef HansWurst het volgende:
[..]
Kun je dat laatste nog nader verklaren? Crossfit is ook heel interessant namelijk.
Ben het met je eens. Dit soort bodyweight HIIT trainingsmethodes zijn extreem goed om caridovasculaire conditie te trainen. Maar een beest met mega spierballen zul je hier nooit van worden. Het is maar net wat je wilt bereiken. Voor een zeer goede conditie en een slank atletisch lichaam is deze methode echter uitermate goed geschikt. Dus waarom op crossfit overstappen als dit voor iedereen in dit topic werkt? Voor crossfit heb je immers ook weer gewichten, apparatuur of een sportschool abonnement nodig. Insanity kun je gewoon thuis doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Insanity is een beetje als de cooling down die wij bij het boksen deden. Je doet het op eigen lichaamsgewicht en het is voor de uithouding. Je moet het gewoon zien als cardio en het is mischien leuk om je bf een beetje lager te krijgen, maar je gaat er geen spiergroei van zien. Crossfit is een beetje van beide (bodybuilding en uithouding).
Daarnaast moet je voeding overigens ook in orde zijn wil je echte gains maken.
Alleen over supplementen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ben zelf personal trainer, en deze shit werkt erg goed! Lees veel mensen hier die naar gewicht kijken, is het domste wat je kan doen, je zal niet heel veel afvallen spier is zwaarder dan vet dus kijk naar je vetpercentage en niet naar het gewicht! Als jullie vragen hebben over evt supplementen stuur me een pm of vraag het hier, over het algemeen zou ik aanraden om een eiwitrijk dieet met 1 of 2 koolhydraat momentjes per dag pakken, niet te weinig eten is ook heel belangrijk, plus 2-3 liter water per dag, vermijd suikers alsof het de pest is, je hebt ze echt niet nodig... Ben zelf 2m11 en127 kg en ga morgen beginnen...
Vandaag Iso-whey 2lbs (908gr) besteld. Krijg het morgen/overmorgen binnen, ga het als aanvulling op mijn normale voeding nemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ben zelf personal trainer, en deze shit werkt erg goed! Lees veel mensen hier die naar gewicht kijken, is het domste wat je kan doen, je zal niet heel veel afvallen spier is zwaarder dan vet dus kijk naar je vetpercentage en niet naar het gewicht! Als jullie vragen hebben over evt supplementen stuur me een pm of vraag het hier, over het algemeen zou ik aanraden om een eiwitrijk dieet met 1 of 2 koolhydraat momentjes per dag pakken, niet te weinig eten is ook heel belangrijk, plus 2-3 liter water per dag, vermijd suikers alsof het de pest is, je hebt ze echt niet nodig... Ben zelf 2m11 en127 kg en ga morgen beginnen...
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef dvdscheer het volgende:
k ben een vrouw van bijna 47 en een kilootje of 10 te zwaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je hier nou gewoon reclame.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:45 schreef Perspective het volgende:
Baaammm, eerste week is erdoor, errrg fijn. Was m'n eerst doel namelijk.![]()
Begin al zowaar spierballen te zien.
Overigens neem ik ook tweemaal daags een whey-shake als aanvulling op mijn (uiteraard gezonde) voedingspatroon. Proteine-poeder van www.bodyenfit.nl is relatief goedkoop, snel en gratis verzonden. Raad ik zeker aan.
Nee hoor kan ook over schema`s gaan alleen de meeste hier volgen natuurlijk de insanity workout.quote:
Wat? Geloof je me niet? wat jij wil baas.quote:
Geraffineerde suikers zijn dikmaker numero uno. Die heb je absoluut niet nodig. Beter ga je hoog in de vetten en eiwitten zitten, en vul je de rest op met complexe koolhydraten.quote:
Kun je even aanwijzen waar hij het over geraffineerde suiker heeft? Schrijft hij nou suiker, dan kan ik me er nog wel in vinden, maar hij heeft het notabene over suikers, Zoals het er nu staat is het alsof bijv. fruit evil en onnodig isquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Geraffineerde suikers zijn dikmaker numero uno. Die heb je absoluut niet nodig. Beter ga je hoog in de vetten en eiwitten zitten, en vul je de rest op met complexe koolhydraten.
Ga maar gauw weg met je.
Normaal ben ik ook niet zo van het mierenneuken maar als iemand personal trainer is en zegt dat mensen hem om advies kunnen vragen dan vind ik idd duidelijkheid wel belangrijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:04 schreef fathank het volgende:
Ah we gaan mierenneuken.
Nee als iemand het over suiker(s) heeft ga ik eigenlijk standaard uit van geraffineerde rotzooi. En daar ga ik in het geval van Demon-Hunter ook wel vanuit dat ie dat bedoelde.
Ok, daar heb je zeker een punt ging er eigenlijk stiekem wel een beetje vanuit dat mensen het verschil kennen tussen de verschillende soorten suikersquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook niet zo van het mierenneuken maar als iemand personal trainer is en zegt dat mensen hem om advies kunnen vragen dan vind ik idd duidelijkheid wel belangrijk
quote:
da's alleen waterverlies bollequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef Bolimar het volgende:
al ruim 5 cm van mijn buiktaille kwijt,
Haha dat geloof ik, ik geloof namelijk niet in wonderen. Heb je toevallig ook een antwoord op de vraag die ik stel?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef tarantism het volgende:
[..]
[..]
da's alleen waterverlies bolle
Juist ja, net zoals een kilo veren net zoveel weegt als een kilo loodquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef CF2907 het volgende:
...Oh ja spieren wegen niet zwaarder dan vet: 1kg spieren weegt evenveel als 1 kg vet; het gaat om het volume dat spieren innemen...
Ik neem aan dat je het over "pure Cardio" & "Cardio Abs" hebt. volgens mij zou je ze idealiter beiden volledig doen, dus met stretches tussenin. Maar ik deed het zelf ook zonder de cooling down van de eerste video. Vond dat zelf ook een beetje krom en ik heb er verder geen last van gehad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef Bolimar het volgende:
Maar ik heb een vraag, ik zie in het schema staan dat ik binnenkort dubbele video's moet doen in 1 sessie. Moet ik deze video's beide volledig doen, of alleen de basisoefeningen uit beide videos en daarbij de warming up uit de eerste video en de cooling down van de 2e?
Thanks voor je antwoordquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:42 schreef Vetineri het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over "pure Cardio" & "Cardio Abs" hebt. volgens mij zou je ze idealiter beiden volledig doen, dus met stretches tussenin. Maar ik deed het zelf ook zonder de cooling down van de eerste video. Vond dat zelf ook een beetje krom en ik heb er verder geen last van gehad.
Ik zou de kwark vervangen door magere yoghurt (dat is minder vet), tussen ontbijt en lunch een tussendoortje lunch zo houden tussen lunch en diner een tussendoortje (niet vlak voor natuurlijk ivm. steken in de zij tijdens trainen) voor je training een tussendoortje en die shake dan 's avonds.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:57 schreef RB1982 het volgende:
Beste allemaal,
Ik heb zelf week 1 achter de rug en heb goede verwachtingen van het resultaat. Afwachten maar. Ik wil er zelf in ieder geval zoveel mogelijk aan doen om een optimaal resultaat te halen. Dus ik heb een recovery shake gekocht (Proteine Plus 92%) van Powerbar. Ook zou ik graag mn voeding aanpassen. Heeft iemand tips? Het hoeft niet het perfecte dieet te zijn, want dat zal ik moeilijk kunnen volgen i.v.m. gezinssituatie. Ik heb geen tijd om voor mijzelf een andere maaltijd te maken dan voor de rest.
Zelf dacht ik in ieder geval aan:
- Ontbijten met kwark. Evt ook met muesli
- Tussen ontbijt en lunch 1 a 2 stuks fruit
- Lunch: 4 broodjes (bruin volkoren) met eiwitrijk beleg (ei, kip, rosbief)
- Tussen lunch en avond eten 1 a 2 stuks fruit
- Avondeten: Groente (geen aardappelen) met kip of vis.
- 's avonds heb ik de shake (300 ml)
En verder is het - als ik het goed heb begrepen - belangrijk om veel water te drinken en de hoeveelheden koffie te beperken.
Is bovenstaande een goede optie en/of hebben jullie goede tips?
Alvast dank!
Ik heb eerder ook Insanity gedaan en dan deedi k het 3x. Dit heb ik 4 weken volgehouden en was toch een broekmaat kleiner. Nu deze week opnieuw begonnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:48 schreef sjerk35 het volgende:
Hey,
Ik wil beginnen met de insane serie van SHaun T, maar ik vroeg me af of het ook werkt als je het niet 6 dagen in de week doet, ik heb daar namelijk de tijd niet voor.. Ik wil het 3/4 dagen in de week doen.
Ik hoor het graag
Vanwaar die supplementen? Als je 6x per week insanity doet (of een andere vorm van sport) en je eet daarnaast gezond zal je je doel van vet verliezen zeker bereiken. Denk alleen niet dat het een kwestie is van een paar weken flink sporten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:37 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Had een topic geopend maar zie nu dit topic dus even een copy paste.
Beste Fokkers,
Sinds kort volg ik het Insanity programma, dit is veel cardio icm met kracht. Ongeveer 60% 40%
Ik gebruik nu Waxy maize in combinatie met de proteine isolaat.
Ik train:
6 dagen per week 45 minuten
Ik ben ongeveer 1.78 m en weeg ongeveer 77 kilo en moet dus nog een aantal kilo's afvallen om op een juist gewicht te komen. Het doel is vet verliezen, dus of dit nu komt door af te vallen of door spieren op te bouwen kan me niet veel schelen. Mijn vraag was dus of dit goed lukt in combinatie met beide supplementen.
Ik gebruik de waxy maize direct na de training icm met proteine isolaat. Bijde 30gram
Traine doe ik altijd in de ochtend direct na het opstaan
Gaat dit zo lukken of zal ik iets moeten veranderen?
Mvg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |