Vergeet mootie niet, hè? Zij houdt mij wakker.quote:Op maandag 10 december 2012 01:08 schreef Jian het volgende:
Scrut, bel maar niet als je om een uur of half vijf dat nieuwe topic heb gestart hoor, ik zie het morgen in de loop van de dag wel![]()
Trust, ..... we zijn trots op je
Als ik dat geweten had, zoveel smily's tegelijk, dan had ik niks gezegd.quote:
Nu hoor ik er weer bijquote:Op maandag 10 december 2012 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik dat geweten had, zoveel smily's tegelijk, dan had ik niks gezegd.
Na het douchen is dat altijd een gevoelige kwestie. Dan ben ik net weer een heleboel haar kwijtgeraakt bij het kammen onder de douche.quote:
Awwww... Dat is heel normaal. En mannen komen sowieso vaak goed weg met haarverlies itt tot ons vrouwmensen.quote:Op maandag 10 december 2012 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Na het douchen is dat altijd een gevoelige kwestie. Dan ben ik net weer een heleboel haar kwijtgeraakt bij het kammen onder de douche.
Vrouwen die kaal worden zijn inderdaad niet benijden. Ik stel me ook aan, als ik me met al die kalende mannen in mijn familie vergelijk moet ik haast wel één van de melkboer zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Awwww... Dat is heel normaal. En mannen komen sowieso vaak goed weg met haarverlies itt tot ons vrouwmensen.
Ik denk dat je bedoeld "komen niet goed weg" met haar verlies.quote:Op maandag 10 december 2012 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Awwww... Dat is heel normaal. En mannen komen sowieso vaak goed weg met haarverlies itt tot ons vrouwmensen.
Jah en over hoe lekker de cake wel niet wasquote:Op maandag 10 december 2012 12:10 schreef pullup het volgende:
Over een paar jaar posten we hier vol liefde over wat die ouwe allemaal uit zijn neus plukte op een gemiddelde dag
En dan gaan Leo en Mehmet een soort bedevaart plekken worden waar we slappe kadetjes met plastic kaas en verse erwtensoep uit blik vandaan gaan halen.quote:Op maandag 10 december 2012 12:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah en over hoe lekker de cake wel niet was
quote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan gaan Leo en Mehmet een soort bedevaart plekken worden waar we slappe kadetjes met plastic kaas en verse erwtensoep uit blik vandaan gaan halen.
Ja, ja en één keer per jaar komen we met z'n allen bij elkaar om oude verhalen over die ouwe op te halen, dat is dan bij Gert thuis, omdat we vandaar uit maar een meter of 50 hoeven te lopen om kaarsjes enzo neer te zetten bij de voordeur van het huis van Oopquote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan gaan Leo en Mehmet een soort bedevaart plekken worden waar we slappe kadetjes met plastic kaas en verse erwtensoep uit blik vandaan gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |