Ik kruip er zo even in om lekker vroeg op te staanquote:
Het is net of ze zich eind april 1945 opeens bij het verzet aansluiten.quote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef Copycat het volgende:
Alsof 'wij' al die plotse bijval niet op 'waarde' weten te schatten.
tssk.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft weer een nieuwe lichaamsopening gevonden om in te poeren heksie
Ik ga er even goed voor zitten om deze code te kraken!quote:Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef Jian het volgende:
Aardig topic aan de gang in nws, er loopt op dit moment een containerschip zowat vast in m'n achtertuin ....... sleepboten erbij, haalt ie het of haalt ie het niet, spannend wel
NWS / Cargoschip op drift richting Zandvoort
als ie vastloopt en kapseist ben ik onderweg naar het strand, ouwe jutter dat ik benquote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Toverheks het volgende:
sil de strandjutter, zit die al op Zandvoort.....
denk dat er best veel bekijks zal zijn, al zal je bijna wegwaaien daar denk ik, waait hier behoorlijk
geef je groot gelijk, neem wel een paar grote boodschappentassen mee he, anders is het zo lullig te dragen........................quote:Op zondag 9 december 2012 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
als ie vastloopt en kapseist ben ik onderweg naar het strand, ouwe jutter dat ik ben
Je wil niet weten wat er nog van zo'n boot afkomt als ie omgaat ook al heeft ie geen ladingquote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef Toverheks het volgende:
Het 170 meter lange schip dat onder Panamese vlag vaart drijft verder richting Zandvoort en ligt nog ongeveer 2,5 kilometer uit de kust, zei een woordvoerder van het Kustwachtcentrum. „Het is even spannend nu”, zei hij. Sleepboten doen een nieuwe poging om het schip alsnog weg te slepen.
Het werk wordt bemoeilijkt door de harde wind en de hoge golven (4 meter).
De reddingshelikopter is in tegenstelling tot eerdere berichten nog niet ingezet.
Volgens de KNRM-woordvoerder zijn de twintig opvarenden van het schip niet in gevaar. ,,Als het strandt, zit het vast. En dan slaat het niet om.'' Er is geen lading aan boord.
![]()
![]()
blijf maar thuis Jian, het heeft geen lading aan boord
potten en pannen denk ik en veel troep, hoop op goede afloop zit het topic te lezen staat ook mooie foto van het schipquote:Op zondag 9 december 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er nog van zo'n boot afkomt als ie omgaat ook al heeft ie geen lading
oh ja, sorry Opa ook namens mijquote:Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
Ontopic: Oop voelt zich duidelijk achtergesteld nu het in dit topic even niet over hem gaat. Sorry Oop
Je kunt het via shipfinder.co gewoon live volgen op de kaart, staan wel links in het topicquote:Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
potten en pannen denk ik en veel troep, hoop op goede afloop zit het topic te lezen staat ook mooie foto van het schip
ja zat al te linken, staan nu foto`s van Annie, niet onze Anniebab maar de Annie sleepboot volgens mij.......................Opa volgt het misschien ook wel nu als hij zo zijn eigen topic bijleestquote:Op zondag 9 december 2012 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kunt het via shipfinder.co gewoon live volgen op de kaart, staan wel links in het topics
En nu weer naar Oop.
Opa vindt dat ze dat schip de tyfus moeten slaan.quote:Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
Ontopic: Oop voelt zich duidelijk achtergesteld nu het in dit topic even niet over hem gaat. Sorry Oop
Is deze uit het mapje "met een kerstboompje op het aquarium"?quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef tonja het volgende:
Het is weer na middernacht..
[ afbeelding ]
te vroeg
Cold readingquote:Op maandag 10 december 2012 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is deze uit het mapje "met een kerstboompje op het aquarium"?
Game on!quote:Op maandag 10 december 2012 00:24 schreef Jian het volgende:
Vrienden van Opa, de tactiek werkt, we vertragen het vullen van het topic totdat PB omvalt en dan slaan we onze slag.![]()
Ik wil hierbij Scrut en Mootie even bedanken voor het feit dat ze de hele nacht opblijven om onze opdracht te vervullen, 3 hoeraatjes voor deze 2 kanjers, Hoera, Hoera Hoera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |