daarom, allleen maar om een prog. te vulllen en mensen lopen af te zeiken, ben niet zo van afzeik televisiequote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, die platte slaapkamertelevisie hoeft van mij ook niet. We hebben een keuringsdienst van waren die zich met dit soort zaken bezig houdt, zonder poespas!
Dat vind ik helemaal niet vreemdquote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien vreemd maar wij frituren altijd alles zelf, met zonnebloemolie!
En die komt zonder aankondiging, waar alle katines van TU Delft werden ingeseint dat ze er waren.quote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, die platte slaapkamertelevisie hoeft van mij ook niet. We hebben een keuringsdienst van waren die zich met dit soort zaken bezig houdt, zonder poespas!
ze bedoelt van Dobbenquote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet die dobberkroketten, maar dat lijkt me wat te culinair voor opa ook.
Die gingen dan ook plotseling allemaal erwtensoep uit poedertjes maken.quote:Op maandag 10 december 2012 12:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En die komt zonder aankondiging, waar alle katines van TU Delft werden ingeseint dat ze er waren.
Ja Dobbe maar toen had ik het al gepost kalfskroketten!quote:
van DobbeNquote:Op maandag 10 december 2012 12:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja Dobbe maar toen had ik het al gepost kalfskroketten!
quote:Op maandag 10 december 2012 12:44 schreef Toverheks het volgende:
nou schiet eens ff op met door ouwehoeren, nog 20 berichten hebben we dat ook weer gehad.
Nee pakken soep van honig, maar er ging wel vlees in een een vegentarische soepquote:Op maandag 10 december 2012 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gingen dan ook plotseling allemaal erwtensoep uit poedertjes maken.
Heks heeft een dealtje met PB, die ligt ondertussen op de loer. Ze weten niet dat Scrut en mootie klaar staan om ons perfecte plan ten uitvoer te brengenquote:
Dat zijn toch ook poedertjesquote:Op maandag 10 december 2012 12:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee pakken soep van honig, maar er ging wel vlees in een een vegentarische soep
Jaquote:Op maandag 10 december 2012 12:46 schreef BendeBielzen het volgende:
we zijn er bijnaaaa we zijn er bijnaaaa...
Raad van bestuur jaquote:Op maandag 10 december 2012 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook poedertjes, die vegetariers op de TU hebben het maar luxe
Ik heb het volste vertrouwen in die twee, we zullen nog een hartig woordje met ze wisselen als ze dit nog verkloten.quote:Op maandag 10 december 2012 12:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks heeft een dealtje met PB, die ligt ondertussen op de loer. Ze weten niet dat Scrut en mootie klaar staan om ons perfecte plan ten uitvoer te brengen
quote:Op maandag 10 december 2012 12:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks heeft een dealtje met PB, die ligt ondertussen op de loer. Ze weten niet dat Scrut en mootie klaar staan om ons perfecte plan ten uitvoer te brengen
Ben benieuwdquote:Op maandag 10 december 2012 12:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in die twee, we zullen nog een hartig woordje met ze wisselen als ze dit nog verkloten.
Hij heeft een glazenbol Heksiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |