SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pff janssen is zwak zeg.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Had iets hoger niveau verwacht van de nummer 1 en 3.... pauper spel"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Waarom zou je naar iets kijken wat je kut vindt als je vanavond ook gewoon even op teletekst kan kijkenquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wat een niveau bij Twente. Godverdomme zeg.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ze heeft mij laatst ook goed gestrafdquote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik moet van straf van mijn moeder deze wedstrijd kijken![]()
![]()
Kan het nog wel spannend zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar iets kijken wat je kut vindt als je vanavond ook gewoon even op teletekst kan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |