quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef TJV het volgende:
Blijft toch mooi dat vakantieveilingen. Ma wil een hotel ergens, ik zit te bieden. Loopt ene Ali Tas tegen me op te bieden. Is die veiling bijna afgelopen en staat ie op 35 euro, biedt die lul 336 euro.Typefoutje, bedankt.
"Discombobulated" van hem is wel lekker, is de Sherlock Holmes 1 scorequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef MineraalWater het volgende:
Hans zimmer heeft ook een mooie studio.
http://www.stuckincustoms(...)-inspires-the-world/
Wel alles lekker gefotosoept
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef TJV het volgende:
Blijft toch mooi dat vakantieveilingen. Ma wil een hotel ergens, ik zit te bieden. Loopt ene Ali Tas tegen me op te bieden. Is die veiling bijna afgelopen en staat ie op 35 euro, biedt die lul 336 euro.Typefoutje, bedankt.
Zou ie de administratiekosten cadeau krijgen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
en het erge is dattie moet betalen
Wel altijd lekker. Nu gewoon wat stations geshuffeld o.a. Jazz, Funk en latin. Heerlijk genieten achtergrond muziek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Leuke SSL. Beetje antiek alleen
Paas die Addon dan (die addon heeft dan waarschijnlijk ingebouwde proxy)
ze sturen alleen papieren tijgers..quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
en het erge is dattie moet betalen
en vervolgens sta je als wanbetaler te boek, nee daar ben je blij mee..quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ze sturen alleen papieren tijgers..
dat is ook nog een optiequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gaat gewoon opnieuw in de verkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |