Omdat ons rommelhok een kinderkamer moet worden

zijn we bezig met een grote opruimactie. En omdat december, kerst, help je medemens, bla, dachten we, we hebben nog wel wat spullen die hier in de weg staan en iemand anders nog wél van pas kunnen komen.
Alles staat en is
gratis af te halen in Gouda.
Kan zijn dat er nog spullen bijkomen, maar dit is het eerste zwikkie. Foto's volgen later. Evt. mankementen staan er eerlijk bij

.
Numero uno:
Hometrainer, merk ProteusMet vliegwiel. Voorzien van diverse programma's. Hartslagmeter in de handgrepen. Zadel in hoogte verstelbaar. Vliegwiel is 1x gerepareerd, maar het ding is nooit meer helemaal de oude geworden. Maar, is nog prima op te fietsen, de programma's doen het en ook de verschillende weerstanden doen het gewoon. Wat is er dan mee? Hij fietst niet meer zo lekker als in het begin, maar dat is het dan eigenlijk ook wel.
TV merk PhilipsEen 100 hertz Matchline. Ouderwets bakbeest met beeldbuis. Doet het nog prima. De originele afstandsbediening zit er niet meer bij geloof ik, maar we hebben wel een universele erbij die het prima doet.
Dvd-spelerMerk: LG. Incl. afstandsbediening. Verder weinig bijzonders over te melden

.
Dames tennisracket merk SlazengerMoet ongetwijfeld opnieuw gespannen worden, maar prima racket verder.
Inzetstukken voor cd's voor een Billy-boekenkast Kleur: licht grenen.
Plastic tas met knuffelbeestenUiteraard niet kapot / ondergekwijld / weet ik wat

Dit is het tot zover
[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 09-12-2012 17:26:32 ]
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!