Kantquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook een kanten jurk bij h&m gekocht
Ja Zen op ijburg, zit in de haven dus echt 3 straten verderopquote:Op zondag 9 december 2012 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja?
Wat is het voor eenen tent?Hebben ze een webzijde?
Sushi nommen met Sjaan
Leuk SQ!quote:Op zondag 9 december 2012 14:22 schreef bleiblei het volgende:
Dezen:
http://www.hm.com/nl/product/05805?article=05805-A
emailadres?quote:Op zondag 9 december 2012 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand hier verstand van de KvK website? Ik snap geen hol van hoe ik kan inloggen
Ik heb een account aangemaakt, heb een toegangscode toegestuurd gekregen per mail, maar waar vind ik mijn gebruikersnaam??? Ik heb niks ingevuld en geen gekregen.... en mijn naam en al dat soort dingen heb ik al geprobeerd
ARGGGGHHHHH
neinz, alle obvious dingen heb ik al geprobeerd.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neinz, alle obvious dingen heb ik al geprobeerd.
Net de hulp van Koos ingeschakeld en nu is hij scheldend naar boven gelopen omdat het zo'n hoeren website is![]()
Hij had zelf een account en toen hij zijn gegevens in vulde bleek zijn wachtwoord verlopen, bij invullen van nieuw wachtwoord werd de boel geblokkeerd omdat hij 2 cijfers achter elkaar deed EN DAT MAG HEUL NIET!
En nu heeft hij net een volledig nieuwe account moeten aanmaken
Koos: als je een zaadsysteem maakt, moet je het wel goed kut maken natuurlijkquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koos: als je een zaadsysteem maakt, moet je het wel goed kut maken natuurlijk
nou nou, ik ben er door... wat een hoerensysteem zeg...quote:
EAT ALL THE SUSHI OMNOMquote:Op zondag 9 december 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja Zen op ijburg, zit in de haven dus echt 3 straten verderop
Heb er gegeten en ze waren net zo lekker als shabu shabu maar nu hoeven we niet meer de halve stad door te reizen
ik wil ook sushi!quote:
Sumo? Kyoto?quote:Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
Sjaan weet jij een goeden toko in Amsterdam waar ze velen visloze sushi hebben?
Ja, visloze sushi, ik weet het.
Langs de snelweg hiero bij de Mac zit een sushi restaurantquote:Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil ook sushi!
Zit er ergens waar jij woont een sushitent? Dan kan ik Koos "stimuleren" daar eten te gaan halen/bestellen
is dat ook beetje te eten?quote:Op zondag 9 december 2012 16:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Langs de snelweg hiero bij de Mac zit een sushi restaurant![]()
http://www.sushi-a20.nl/
Geen idee, ben der nog nooit geweestquote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat ook beetje te eten?
(ik ben culisnob he, jeweets)
Ik ga even bij afhalen kijken
ik heb geen zin om uit eten te gaan, brak en kiespijn.quote:Op zondag 9 december 2012 16:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen idee, ben der nog nooit geweest![]()
Maar anders wil ik wel mee eten
Anders eten halen bij de toko?quote:Op zondag 9 december 2012 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb geen zin om uit eten te gaan, brak en kiespijn.
Ik vind het altijd zo duur om af te halen... als ik het zo zie zit ik dan toch ook gauw aan de 20,- pp
Even nadenken...
ik heb in ieder geval al gezegd geen zin te hebben te koken en hij heeft dat ook niet, dus ben benieuwd wat het wordtquote:
Pizza is ook altijd lekkorquote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval al gezegd geen zin te hebben te koken en hij heeft dat ook niet, dus ben benieuwd wat het wordt
Indische toko hier is erg goed, maar heb ik niet zo'n zin in, misschien pizzaatje ofzo.
Die sushi van jou vind ik te duur
3,20 voor een cali handroll, 4,10 voor 2 stukjes unagi maki. ik ben culisnob, maar wel cheap ass
ja ik dacht ook aan zelf maken, maar heb ik geen zin inquote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had dit weekend zelf sushi willen maken maar met al die kotsende lui hier is m`n eetlust wel weg
En toen viel net de klep van de auto op m`n kop, nu heb ik nergens meer zin in
quote:Op zondag 9 december 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja Zen op ijburg, zit in de haven dus echt 3 straten verderop
Heb er gegeten en ze waren net zo lekker als shabu shabu maar nu hoeven we niet meer de halve stad door te reizen
PING!quote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik doe een diepvriesmaaltijd vandaag.
HuisjeS?quote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maarrr de boom staat
Morgen als het tuig naar school is de huisjes op hun plek zetten
Noem je me nou expres Bami?quote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Bami:
[ afbeelding ]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is je nieuwe naam, wen er maar aan
jaaaajaaaa, boodschappen. Dat wordt dus friet!quote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
Geen idee wat wij etenCif is net boodschappen doen
quote:
Dat klinkt ook erg nomquote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef Mirjam het volgende:
ik ga verse pasta eten met een sausje van magere kookroom, hamreepjes, champignons en ui
met nepsneeuw en van die rode tape op den ramen? En zingende kerstman voor de deur?quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een heel dorp! Wie un echte tokkie
ja ik ook... en wat een hoerig graftakkeweer is het ook....quote:
NEINZ!quote:Op zondag 9 december 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die blaarpleister eraf trekken en kijken hoe t eruit ziet
quote:Op zondag 9 december 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zijn grenzen hč?!quote:Op zondag 9 december 2012 16:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met nepsneeuw en van die rode tape op den ramen? En zingende kerstman voor de deur?![]()
![]()
whehehehehequote:Op zondag 9 december 2012 16:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Er zijn grenzen hč?!![]()
De zingende kerstman staat onder de kerstboom
en als 'ie nog goed vast zit ruk je je huid kapot.quote:Op zondag 9 december 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar![]()
Ok ik doe t niet want dan moet ik een nieuwe terugplakken en die dingen zijn duur
Neequote:Op zondag 9 december 2012 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en als 'ie nog goed vast zit ruk je je huid kapot.
Was de bult vanochtend kleiner geworden trouwens?
ohhhh, da's niet zo goed danquote:
Laten zitten tot ie er af valt, meestal is 't dan helemaal schoon en nagenoeg dichtquote:Op zondag 9 december 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohja, dat moet ik ook nodig doenquote:Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef Diconnected het volgende:
Zo, even een zooi andere muziek op m'n mp3 speler gezet
Maakt het nog uit in het centrum of niet? Shabu Shabu heeft redelijk wat vleesgerechten, moet je even op hun site kijken bij de menukaart. Zen op IJburg heeft ook aardig wat, en in het centrum zit Tokyo Cafe, die hebben ook lekkere vleesdingetjesquote:Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
Sjaan weet jij een goeden toko in Amsterdam waar ze velen visloze sushi hebben?
Ja, visloze sushi, ik weet het.
shabu heeft tegenwoordig ook sushi met beef erin, en die is best lekker! en met ei natuurlijk, komkommer, etc.quote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maakt het nog uit in het centrum of niet? Shabu Shabu heeft redelijk wat vleesgerechten, moet je even op hun site kijken bij de menukaart. Zen op IJburg heeft ook aardig wat, en in het centrum zit Tokyo Cafe, die hebben ook lekkere vleesdingetjes
Het was open voor ik het erop plakte einzquote:Op zondag 9 december 2012 17:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laten zitten tot ie er af valt, meestal is 't dan helemaal schoon en nagenoeg dicht.
ja daar zijn die krengen ook voor, silicone spul legt eene beschermend laagje erover zodat er een nieuw laagje huid kan vormen. Zijn superdingen maar je moet ze wel laten zittenquote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was open voor ik het erop plakte einz
Wat kip zegtquote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was open voor ik het erop plakte einz
quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zie Spees al zitten "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?"
quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zie Spees al zitten "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?" "en nu?"
Dit ja. Die komkommer en ei dingenquote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
shabu heeft tegenwoordig ook sushi met beef erin, en die is best lekker! en met ei natuurlijk, komkommer, etc.
Ja, die snap ik ook niet iddquote:Op zondag 9 december 2012 17:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Zie soja zakjes voor om de rijst zijn wel echt té matig... snap niet dat iemand dat voor een 2e maal besteld
Ahhhhh,....quote:Op zondag 9 december 2012 17:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik eet pompoensoep (uit een zak). Ben helemaal alleen.
Sushi, zo lekker!quote:
Op zich lust ik wel wat vis (niet alle though), maar die hele structuur enzo.. heb ooit eens 2 dingetjes geprobeerd maar kreeg het echt maar net weg.quote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sushi, zo lekker!
Vind je vis niet lekker of ook de rijst en zeewier niet?
De pizza's worden volgens just-eat binnen 2 minuten na bestellen bezorgd, lijkt me erg knap
lolwhut? het is geen leer ofzo toch? Dus een spray van 5-6 euro was toch wel genoeg?quote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben ook alleen. Zou naar een vriendin gaan vanmiddag, maar dat ging niet door.
Dus toen heb ik maar 25 euro uitgegeven aan spullen om m'n schoenen te verzorgen.
Voor alle verschillende schoenen die ik heb. Dus een spray van 8 euro (want grote bus, want geschikt voor alles), een spray van 7 euro voor suede, een creme oid voor m'n leren schoenen (8 euro) en een borstel om suede op te ruwen/schoenen schoon te maken (2 euro). Dus ja.quote:Op zondag 9 december 2012 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
lolwhut? het is geen leer ofzo toch? Dus een spray van 5-6 euro was toch wel genoeg?
Oh lolquote:Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor alle verschillende schoenen die ik heb. Dus een spray van 8 euro (want grote bus, want geschikt voor alles), een spray van 7 euro voor suede, een creme oid voor m'n leren schoenen (8 euro) en een borstel om suede op te ruwen/schoenen schoon te maken (2 euro). Dus ja.
Maaaar, nu ben ik wel voor eeuwig klaar!
2 paar enkellaarsjes en een paar pumps.quote:Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh lol
Maar wat voor suede schoenen heb je dan?
Ik moet nog spul voor mn lakleren docs, de rest heb ik gelukkig al
ja het is wel wat anders dan ander voer. Ik vond het de eerste keer ook niet zo egweldig.quote:Op zondag 9 december 2012 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op zich lust ik wel wat vis (niet alle though), maar die hele structuur enzo.. heb ooit eens 2 dingetjes geprobeerd maar kreeg het echt maar net weg.
quote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaaaajaaaa, boodschappen. Dat wordt dus friet!
Neuh bijna over de ander aan tafel heenkotsen is niet zo gezelligquote:Op zondag 9 december 2012 18:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja het is wel wat anders dan ander voer. Ik vond het de eerste keer ook niet zo egweldig.
maar goed, net weg kunnen krijgen is niet echt lekker nee
quote:
ZOMG ECKTEN LIEFDE!quote:Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nee daadwerkelijk naar de supermarkt geweest
![]()
Lekker hoor, waaro? Of weet je dat nog niet?quote:Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neuh bijna over de ander aan tafel heenkotsen is niet zo gezellig.
Baas had een goeden idee, wij gaan 2e kerstdag lekker samen uit eten.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn zakjes/wraps van soja gemaakt. Smaakt naar karton
VERTEL!!!quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 18:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker hoor, waaro? Of weet je dat nog niet?
Hij woú paella koken; maar ik had zin in pizzaquote:Op zondag 9 december 2012 18:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ZOMG ECKTEN LIEFDE!
Wat ging hij koken? Of moest jij koken?
die kunnen ook heel vies zijn, maar meestal zijn ze lekkâh!quote:
ah, ik zie de website net, goeie lekkere kaart! Gewoon heel tof luxer eetcafe zo te zien?quote:Op zondag 9 december 2012 18:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]Usine, is een tof restaurant in het centrum in een oud Philips gebouw (er boven zitten super vette lofts), heel industrieel achtig qua inrichting maar wel knus en gezellig.
Die van Sumo zijn verslavendquote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die kunnen ook heel vies zijn, maar meestal zijn ze lekkâh!
hier zitten alleen kutchinezen die gore vette bami makenquote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef Diconnected het volgende:
Oh we hebben maar Chinees besteld, mama en ik hadden allebei geen zin om te koken of de deur uit te gaan
februari, na alle hectiek van de feestdagen? Sumo meet in Den Haag met wie mee wil?quote:Op zondag 9 december 2012 18:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die van Sumo zijn verslavend
Damn, wanneer doen we een Sumomeet?
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 9 december 2012 18:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
februari, na alle hectiek van de feestdagen? Sumo meet in Den Haag met wie mee wil?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 9 december 2012 18:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
februari, na alle hectiek van de feestdagen? Sumo meet in Den Haag met wie mee wil?
Doen we die in het weekendquote:Op zondag 9 december 2012 18:21 schreef PriemGirl het volgende:
Weer op maandag?Anders ben ik er bij
Wat lief! Speciale reden, of gewoon zomaar een cadeautje?quote:Op zondag 9 december 2012 18:22 schreef Diconnected het volgende:
Dus.
Oh en morgen eten bij SjonEn hij heeft een cadeautje voor me
ZIJN PEN0R IN EEN DOOS!!!!quote:Op zondag 9 december 2012 18:22 schreef Diconnected het volgende:
Dus.
Oh en morgen eten bij SjonEn hij heeft een cadeautje voor me
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 9 december 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
en............ OMNOMNOM WAT IS MIJN PIZZA LEKKER KIP GOH NOU
quote:Op zondag 9 december 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
en............ OMNOMNOM WAT IS MIJN PIZZA LEKKER KIP GOH NOU
Ja ben benieuwdquote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat lief! Speciale reden, of gewoon zomaar een cadeautje?
D'aaw.quote:Op zondag 9 december 2012 18:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ben benieuwdNee gewoon zomaar, mij hij zei ook van 'je kan het zien als een verlaat sintcadeau, vroeg kerstcadeau of zomaar'
ja ik ook keer of 6 ofzo, maar nog een keer testen kan geen kwaadquote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaa gewoon bij Sumo. Die heb ik al een keer of 6 getest maar voor de zekerheid wil ik nog wel een keer
Gelukkig maar!quote:
Ik ben vooorrrquote:Op zondag 9 december 2012 18:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ook keer of 6 ofzo, maar nog een keer testen kan geen kwaad
IJsje halen bij Florencia, koffietje bij Boterwaag, kijken naar foute kabeltrui Turken bij de Havana, sneue 35+ wijven uitlachen in de Cloos, zoiets?
bestaat Feest van Sinterklaas nog?quote:
Maandag de 18e! Verjaardagsmeet.quote:Op zondag 9 december 2012 18:21 schreef PriemGirl het volgende:
Weer op maandag?Anders ben ik er bij
was toch uit een potje?quote:Op zondag 9 december 2012 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zin in Nacho's met velen kaas en salsa en guacamole en jalepenos
dan doe je ook laat avondeten, opgelostquote:
NOMNHOMNONOMNOM!!!!quote:
Ja ik doe dus nu avondeten. En kan maar de helft op.quote:Op zondag 9 december 2012 18:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan doe je ook laat avondeten, opgelost
Of nu wat eten en midnight snack
Dat is domquote:Op zondag 9 december 2012 18:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ik doe dus nu avondeten. En kan maar de helft op.
Ik wil nog wat dingen doen vanavond. Qua timing kwam dit dus beter uit.quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat maakt t nou uit hoe laat je eet
Neeeheeeee... Zaterdag; dan kan ik er ook bij zijnquote:Op zondag 9 december 2012 18:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maandag de 18e! Verjaardagsmeet.
zal ik een gemeen antwoord geven?quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef Diconnected het volgende:
En stomme trams rijden nu anders dus nou moet ik steeds 10 minuten wachten op het station
dan laat je het op je bord en doe je vanavond nog een keer ping. 2 minuten werkquote:Op zondag 9 december 2012 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil nog wat dingen doen vanavond. Qua timing kwam dit dus beter uit.
Je moet niet stiekem tennissen?quote:Op zondag 9 december 2012 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeeheeeee... Zaterdag; dan kan ik er ook bij zijnHopelijk
![]()
Maar jarig.quote:Op zondag 9 december 2012 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeeheeeee... Zaterdag; dan kan ik er ook bij zijnHopelijk
![]()
autoquote:
Don't worry. Ook als je niet jarig bent; zit ik aan je tettersquote:
Geen flauw ideequote:
Pics!quote:Op zondag 9 december 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Boom wederom af! Maar nu als multicolor hysterische bende
Ze hebben bij Sumo heel veel meer dan alleen sushi. Ook goede vleesgerechtjes endezoquote:Op zondag 9 december 2012 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op zaterdag in den haag gaat t voor mij niet worden, te duur met trein erbij dit dat alles. Maar sowieso vraag ik me af of ik sushi lekker ga vinden
Als je met een hele groep bent is er altijd wel iemand die zich over jouw verkeerd bestelde zut ontfermtquote:Op zondag 9 december 2012 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als je iets niet opeet moet je bezahlen toch
Nu heb ik zin in Fristi.quote:Op zondag 9 december 2012 18:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen flauw ideeIk kom alleen in den haag om bij sumo te vreten of fristi te drinken bij fiddler
quote:Op zondag 9 december 2012 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Don't worry. Ook als je niet jarig bent; zit ik aan je tetters
Dat kan altijd, zien we dan welquote:Op zondag 9 december 2012 18:40 schreef PriemGirl het volgende:
En spees misschien ga ik dan wel met de auto. Als je in eindhoven zou kunnen komen; zou je wel met mij mee kunnen rijden. Als je wil. En durft![]()
![]()
dan kom je nietquote:Op zondag 9 december 2012 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op zaterdag in den haag gaat t voor mij niet worden, te duur met trein erbij dit dat alles. Maar sowieso vraag ik me af of ik sushi lekker ga vinden
ik snap nu je holo duif ook pasquote:Op zondag 9 december 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Boom wederom af! Maar nu als multicolor hysterische bende
HOE KAN IK NOU DE FIDDLER VERGETEN!!!!!quote:Op zondag 9 december 2012 18:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen flauw ideeIk kom alleen in den haag om bij sumo te vreten of fristi te drinken bij fiddler
Ik zeg ook niet dat ik moet komenquote:Op zondag 9 december 2012 18:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan kom je niet
Of je blijft bij Dico slapen en komt dan naar Den Haag?
JIJ ZAT VOL!!!!quote:
hap hap hapquote:Op zondag 9 december 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik moet komen
Ja het is pas over een paar maanden dus kijk dan wel. Uit eten is leuk maar vanaf Breda is den haag al duur dus dan vind ik t totaal zegmaar een beetje tesnapte
anders is het toch niet te betalen johquote:
Trajectkaart kopen of kortingskaart. Als t echt serieus is tenminste, dit is best veel geldquote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Retourtje Eindhoven zonder korting, 35 euro.
Ik denk dat ik het maar weer uit moet maken
Je moet er iets voor over hebben om je priemlover te zien ja 11!1!!1quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Retourtje Eindhoven zonder korting, 35 euro.
Ik denk dat ik het maar weer uit moet maken
trein is vaak nog duurderquote:Op zondag 9 december 2012 18:50 schreef Mirjam het volgende:
De trein is tegenwoordig bijna net zo duur als dat je met de auto zou gaan, heel onaantrekkelijk
Vroeger ging ik enorm veel met de trein, nu mijd ik die dingen maar.
ik las privéloverquote:Op zondag 9 december 2012 18:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben om je priemlover te zien ja 11!1!!1![]()
![]()
![]()
En ook nog de ongemakken als kou, hele stukken moeten lopen, lang wachten, etc.quote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
trein is vaak nog duurder
Zeker als je met meerderen gaat...
Diner donderdag t/m zaterdag ¤ 25,50quote:
Ookquote:
yepquote:Op zondag 9 december 2012 18:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En ook nog de ongemakken als kou, hele stukken moeten lopen, lang wachten, etc.
Nou, dan stap ik voor dat geld wel fijn in den automobiel
Alkmaar - Amstelveen is met de auto net zo duur als met ov. Auto.quote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
trein is vaak nog duurder
Zeker als je met meerderen gaat...
je hoeft natuurlijk niet tot kotsens toe vol te vretenquote:Op zondag 9 december 2012 18:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anders is het toch niet te betalen joh
Of is het in Eindhoven goedkoper dan de rest van Nederland?
4 euro voor 2 stukjes tikt beheurlijk aan andersquote:Op zondag 9 december 2012 18:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
je hoeft natuurlijk niet tot kotsens toe vol te vreten
dat was ik.quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
4 euro voor 2 stukjes tikt beheurlijk aan anders
ben bezigquote:Op zondag 9 december 2012 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe nieuwen pic van hysterische boom
Braafquote:
60 euro incl. drinken redden we bij lange na niet in Den Haag, tuurlijk is het beter maar mocht vorige keer 100 euro aftikken voor matig service (wel goeie sushi), dat gaat me wat verquote:Op zondag 9 december 2012 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was ik.
Wij zijn meestal rond de zestig euro kwijt met twee man in een niet-vreetschuur en dan hebben we genoeg gegeten. Je moet niet vergeten dat die stukjes van twee euro stukken groter zijn dan wat die vreetschuren serveren. En ik vind het qua smaak onovertroffen
Ik red het ook niet om voor zestig euro klaar te zijn ...quote:
Wat voor een grote pot heb je dan wel niet voor het leerquote:Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor alle verschillende schoenen die ik heb. Dus een spray van 8 euro (want grote bus, want geschikt voor alles), een spray van 7 euro voor suede, een creme oid voor m'n leren schoenen (8 euro) en een borstel om suede op te ruwen/schoenen schoon te maken (2 euro). Dus ja.
Maaaar, nu ben ik wel voor eeuwig klaar!
Een of ander efficient ding met ingebouwd sponsje. Bij de Dolcis vandaan. Het had ongetwijfeld goedkoper gekund, maar ik had geen idee wat ik nodig had, en zij hadden alles bij elkaar.quote:Op zondag 9 december 2012 19:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat voor een grote pot heb je dan wel niet voor het leer8 euro is dan volgens mij best duur hoor.
Pot leervet kost bij ons 3,95 maar zal bij de Hema bijvoorbeeld helemaal niets kosten.
heb je al een pic van de jouwe?quote:Op zondag 9 december 2012 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooie boom skjoe, lekker bont ^_^
mooi en superhandig, je hebt ze er met 5 minuten in en uitquote:Op zondag 9 december 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind die lampjes zo mooi
De rest ook trouwens maar die lampjes
ijsberen heb ik ook gezien vandaagquote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef Diconnected het volgende:
Wij hebben een ijsbeer in de boom hangen
Serieus een spray die op leer en imitatie kan?quote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy, ik heb heul geen spray voor de lakleren laarzen.![]()
Ik heb wel ultimate spray van de invito maar daar staat niets op verderwel: textiel, suede, nubuck, imitatieleer.
En ik heb ook wax spray voor glad leer
en spray voor gevet leer maar daar staat op: NIET VOOR LAKLEER
quote:Deze spray werkt water- en vuilafstotend en is geschikt voor croco, lak, stretch, sučdine en metallics.
Nee verder staat er niks opquote:Op zondag 9 december 2012 19:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus een spray die op leer en imitatie kan?![]()
Maar die zou ik dan ook niet op het lak gebruiken inderdaad.
Je moet eentje hebben met een weekmiddel erin zodat het lak soepel blijft. Die andere leersprays zou ik er ook niet opdoen, is vaak te agressief.
Staat op die ultimate ook niets over metallics?
Wij hebben dus deze:
[ afbeelding ]
[..]
Zou ik wel even doen voor de zekerheidquote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee verder staat er niks op
Dat wordt dus toch naar de schoenmaker
Kost dat?quote:Op zondag 9 december 2012 19:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus een spray die op leer en imitatie kan?![]()
Maar die zou ik dan ook niet op het lak gebruiken inderdaad.
Je moet eentje hebben met een weekmiddel erin zodat het lak soepel blijft. Die andere leersprays zou ik er ook niet opdoen, is vaak te agressief.
Staat op die ultimate ook niets over metallics?
Wij hebben dus deze:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Wow, enorme storm hier INEENS en de buurkat vloog net rollend en miauwend voorbij over straat![]()
![]()
![]()
200ml is ¤6,95 of je kunt 400ml voor ¤9,95 kopen. Ligt er dus aan hoeveel je er vak zult gebruiken. Geen idee hoeveel die producten bij schoenmakers kosten.quote:Op zondag 9 december 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kost dat?
Ik heb geloof ik nog mijn 12 jaar oude docs boven liggen op zolder. Die zijn van metallic
Ik heb net even gekeken, maar ging snel weer weg want het is fucking koud op zolder![]()
We stoken daar niet en het is bout geīsoleerd.
jupquote:Op zondag 9 december 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
is dit ijshockey?? of whut
waarom?quote:Op zondag 9 december 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik met de prijs doenIk wil er wel meer dan 20 euro voor maar ik wil er ook vanaf
ik heb ze niet kunnen vinden, was te koud daar om verder te zoekenquote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
200ml is ¤6,95 of je kunt 400ml voor ¤9,95 kopen. Ligt er dus aan hoeveel je er vak zult gebruiken. Geen idee hoeveel die producten bij schoenmakers kosten.
En pics?
Gaafquote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ze niet kunnen vinden, was te koud daar om verder te zoeken
Maar ze leken qua kleur en lak hier wel beetje op. Wat donkerder nog.
[ afbeelding ]
Maar weet niet zeker of ik ze nog heb.
BODYCHECK!quote:Op zondag 9 december 2012 19:56 schreef megamandy het volgende:
Oja, ik ben ook al jaren naar een wedstrijd van de ijshockey club aan het gaanLukt mij steeds niet of ik vergeet het altijd
Lijkt mij zo gaaf om te zien
ik heb er toen zķ lang voor gespaardquote:
Nu snap je mijn gaatjes verhaal van laatstquote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil nog witte docsen dan middelmaat: 14 gaatjes.
Ik heb nu 8 en 20
Ik zat toen echt van, whutquote:Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu snap je mijn gaatjes verhaal van laatst![]()
Hoerig bontquote:
Tof!quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef megamandy het volgende:
In januari krijg ik mijn loon van Decemberdan sleep ik M. weer mee naar Antwerpen, ga ik bij Fish&Chips langs. Zo'n vette winkel
![]()
Koop ik misschien ook weer een paar of tweeEn dan in april een paar bij ons in de winkel voor 50%
WAAROMquote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik er toch niets mee kan, is maat 45.5
Hoerenboom + schrootjes!quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hoerig bont
Ik ga nog dingen haken om er in te hangen de komende dagen
[ afbeelding ]
50% ?!quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef megamandy het volgende:
In januari krijg ik mijn loon van Decemberdan sleep ik M. weer mee naar Antwerpen, ga ik bij Fish&Chips langs. Zo'n vette winkel
![]()
Koop ik misschien ook weer een paar of tweeEn dan in april een paar bij ons in de winkel voor 50%
quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hoerig bont
[ afbeelding ]
Omdat ze niet van mij zijn maar een zekere persoon die mij volledig negeert en nu lekker in stront kan stikkenquote:
Wat we in de winkel binnen krijgen is altijd een verassing.quote:
ik hou van schrootjes man, niks mis mee!quote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Schrootjes in de blokhut jonguh! Authentiek
Jep, in april en september zijn het eerste paar wat je koopt altijd voor 50%quote:
je moeder?quote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ze niet van mij zijn maar een zekere persoon die mij volledig negeert en nu lekker in stront kan stikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Oh voor medewerkersquote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, in april en september zijn het eerste paar wat je koopt altijd voor 50%dit jaar dus mijn Docs met bloemen en mijn Jeffrey Campbells daarvoor gekocht
Hoard alle kleuren in de boomquote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hoerig bont
[ afbeelding ]
verassingen, altijd leukquote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat we in de winkel binnen krijgen is altijd een verassing.
Bij Fish&Chips hadden ze toen best wel een keuzeToch misschien toch nog een paar matzwarte willen. Vorige maand hadden ze gave paarse, maar was nog maar 1 paar wat wel toevallig een 36 was maar toen had ik geen geld
Jaaa die cherryrood wil ik ookquote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze ook tof
wat ene kut kleur!quote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze ook tof
quote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat ene kut kleur!
Zo ziet mijn mensruatiebloed eruit![]()
![]()
![]()
(sorry)
heb ik jou aangestoken/jij mij?quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Spierpijn overal, keelpijn nekpijn. No good
bloed uit je oren?quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Spierpijn overal, keelpijn nekpijn. No good
quote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat ene kut kleur!
Zo ziet mijn mensruatiebloed eruit![]()
![]()
![]()
(sorry)
WAT DOE JE MET JE SCHOENEN OP DE BANK KUTquote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef megamandy het volgende:
[..]Nee jonge! Super mooi
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAT DOE JE MET JE SCHOENEN OP DE BANK KUT![]()
![]()
Jaaa, ik wil zo veel nieuwe kleurenquote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was ook allemaal outfitfoto's aan t kijken van meisjes met dr martens, dus ik KLEREN KOPEN DIT DAT ALLES.
brum tilde me op en zei dat ik lichter was, maar ik heb het gevoel alsof ik steeds vetter word
Goeden matigen onsamenhangende post enzo.
Dit was ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAT DOE JE MET JE SCHOENEN OP DE BANK KUT![]()
![]()
Ik ook. In dit huis hoort het gewoon :-)quote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hou van schrootjes man, niks mis mee!
oh okee, voor hoe lang?quote:Op zondag 9 december 2012 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bloed uit je oren?
In dat geval is het ebola en kun je het beste in quarantaine gaan
ik vind die kleur niksquote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef megamandy het volgende:
[..]Nee jonge! Super mooi
[ afbeelding ]
ik weet dat schrootjes fout zijn maar ik vind ze tofquote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ook. In dit huis hoort het gewoon :-)
maandje ofzo. Tenzij je overlijdt aan de ebola, dan mag je eerder de kamer uitquote:
okee, wat is de kans?quote:Op zondag 9 december 2012 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maandje ofzo. Tenzij je overlijdt aan de ebola, dan mag je eerder de kamer uit
Ja ik zag net ook groene!quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind die kleur niks
Ik zit te kijken naar zwarte of donkergroen, maar van donkergroen hebben ze 2 soorten en zwart 30 ofzo
IK ZIE HEUL HET VERSCHIL NIET MEER BIJ ZO VELEN ZWARTEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
indien ebola, 50 - 90 % kans op overlijdenquote:
die zijn tof!!!!quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik zag net ook groene!
[ afbeelding ]
Maar ik heb al groene laarsjes
In breda nergensquote:Op zondag 9 december 2012 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn tof!!!!
Welke winkels hebben veel docs, behalve Sacha R'dam?
Mag ook in UK of België of online.
Weet jij dat?
Urban Outfitters online (in Antwerpen zag ik ze niet in de winkel), Dr. Martens zelf misschien ook? Verder geen ideequote:Op zondag 9 december 2012 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn tof!!!!
Welke winkels hebben veel docs, behalve Sacha R'dam?
Mag ook in UK of België of online.
Weet jij dat?
urban outfitters, ga ik eens kijkenquote:Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Urban Outfitters online (in Antwerpen zag ik ze niet in de winkel), Dr. Martens zelf misschien ook? Verder geen idee
Huhquote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een keer bij urban outfitters gehad dat mijn pakketje bij hun was geretourneerd nadat het 3 dagen onderweg was en niet eens de UK uit was geweest, wilde ze me niet de shipping terugbetalen.
WTF man![]()
NEEEEEEquote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind deze ook leuk
[ afbeelding ]
En die bikerboots, en de gewone standaard mat zwarte
hebben ze daar ook docs?quote:
Die vind ik niet leukquote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind deze ook leuk
[ afbeelding ]
En die bikerboots, en de gewone standaard mat zwarte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |