Kantquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook een kanten jurk bij h&m gekocht
Ja Zen op ijburg, zit in de haven dus echt 3 straten verderopquote:Op zondag 9 december 2012 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja?
Wat is het voor eenen tent?Hebben ze een webzijde?
Sushi nommen met Sjaan
Leuk SQ!quote:Op zondag 9 december 2012 14:22 schreef bleiblei het volgende:
Dezen:
http://www.hm.com/nl/product/05805?article=05805-A
emailadres?quote:Op zondag 9 december 2012 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand hier verstand van de KvK website? Ik snap geen hol van hoe ik kan inloggen
Ik heb een account aangemaakt, heb een toegangscode toegestuurd gekregen per mail, maar waar vind ik mijn gebruikersnaam??? Ik heb niks ingevuld en geen gekregen.... en mijn naam en al dat soort dingen heb ik al geprobeerd
ARGGGGHHHHH
neinz, alle obvious dingen heb ik al geprobeerd.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neinz, alle obvious dingen heb ik al geprobeerd.
Net de hulp van Koos ingeschakeld en nu is hij scheldend naar boven gelopen omdat het zo'n hoeren website is![]()
Hij had zelf een account en toen hij zijn gegevens in vulde bleek zijn wachtwoord verlopen, bij invullen van nieuw wachtwoord werd de boel geblokkeerd omdat hij 2 cijfers achter elkaar deed EN DAT MAG HEUL NIET!
En nu heeft hij net een volledig nieuwe account moeten aanmaken
Koos: als je een zaadsysteem maakt, moet je het wel goed kut maken natuurlijkquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koos: als je een zaadsysteem maakt, moet je het wel goed kut maken natuurlijk
nou nou, ik ben er door... wat een hoerensysteem zeg...quote:
EAT ALL THE SUSHI OMNOMquote:Op zondag 9 december 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja Zen op ijburg, zit in de haven dus echt 3 straten verderop
Heb er gegeten en ze waren net zo lekker als shabu shabu maar nu hoeven we niet meer de halve stad door te reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |