SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 09-12-2012 14:07:54 ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nivellering.quote:Op zondag 9 december 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of Go Ahead Eagles... Lijkt me ook leuk om PEC-GAE in de eredivisie te zienWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moest een TT bedenken, iedereen klaagt tegenwoordig om mijn lelijke TT's. Dus werk ik aan die kritiek.quote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef RvLaak het volgende:
Wow... een LaPo van Stijn en geen nieuw topic...
Ben je ziek?![]()
Duurde te langquote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef RvLaak het volgende:
Wow... een LaPo van Stijn en geen nieuw topic...
Ben je ziek?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Manchester City - United natuurlijk!quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Oh ja, ook dat nog.quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Manchester City - United natuurlijk!![]()
Sparta mag van mij wel terug komen MVV wil niet eens naar de Eredivisie, de rest zit daar goedquote:![]()
Spelen paar verhuurde spelers van PSV. En vorig seizoen speelden ze wel leuk onder Faber hoor.quote:![]()
Dat ja.quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Manchester City - United natuurlijk!know'm sayin?
word? word.![]()
Horizon en dus city United op de pc rn feyenoord op el. Als een baas
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2012 14:05:02 ]![]()
Leuk hé, typen op je mobielquote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
Horizon en dus unites-city op de pc rn feyenoord op el. Als een baas
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 09-12-2012 om 13:57:34#advocaat heeft spelers ingelicht: Waterman, Manolev, Marcelo, Derijck, Bouma, Hutchinson, Gini, Strootman, Narsingh, Matavz, Lens basis PSV reageer retweet
![]()
Tijdens een wedstrijd van je club nog een andere wedstrijd kijkenquote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
Horizon en dus city United op de pc rn feyenoord op el. Als een baasMatig elftal.quote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 09-12-2012 om 13:57:34#advocaat heeft spelers ingelicht: Waterman, Manolev, Marcelo, Derijck, Bouma, Hutchinson, Gini, Strootman, Narsingh, Matavz, Lens basis PSV reageer retweet
![]()
Dat wist Thijs gister al nadat hij bij de spelers had geinformeerd. Ik vraag me toch altijd af wie die informatie naar hem lekt.quote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
2 wedstrijden tegelijk kijken vind ik sowieso moeilijkquote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd van je club nog een andere wedstrijd kijken![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Twente is net zo matig. En dat moet dan een topper zijnquote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd van je club nog een andere wedstrijd kijken
[..]
Matig elftal.(PSV-TWE)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |