Verf schijnt men dat te noemen. Of lak, als je het over auto's hebt.quote:Op zondag 9 december 2012 10:17 schreef Infinity55 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb vorige week een klein ongelukje gehad met mijn auto. Gevolg: een lelijke deuk en het lak is een beetje gescheurd.
Nu ben ik bang, dat wanneer het gaat regenen en vervolgens gaat vriezen, dat mijn lak gaat afbladderen of dat het gaat roesten op die plek.
Nu heb ik ooit van iemand gehoord dat je er iets op kan smeren, zodat je lak op die plek niet nat kan worden? Heeft iemand enig idee?
Dat is nooit bewezen, verf is een hoaxquote:Op zondag 9 december 2012 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Verf schijnt men dat te noemen. Of lak, als je het over auto's hebt.
Ik moest lachenquote:Op zondag 9 december 2012 10:55 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dat is nooit bewezen, verf is een hoax
quote:Op zondag 9 december 2012 11:28 schreef daNpy het volgende:
Je moet er zout in strooien, en vervolgens goed uit spoelen met water. Dan 'galvaniseer' je als het ware en kan het niet meer roesten.
Naar een kleine spuiter gaan en vragen of het zonder bon kan, mocht je het zelf moeten betalen.quote:
Met Owatrol zet je als het ware de tijd stil... kun je het bijwerken wanneer je het wil of gewoon laten hoe het is..quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Als het is om even de winter mee door te komen kun je het gewoon effe schuren en bijwerken met een spuitbussie. Alles wat niet profi hersteld wordt, gaat achteraf alsnog roesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |