ik doe actief mee bij de kerkdienst van de ruft en slaap kerkquote:Op zondag 9 december 2012 00:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik sla de kerkdienst morgenochtend ff over
quote:Op zondag 9 december 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Dag lieve meisjes van den SC, de onofficiële meet die eigenlijk heul geen meet is maar een bakkie koffie doen, wat shoppen en hapje eten, gaat niet door. Waarom niet? Omdat ik die maandag heul niet blijk te kunnen.... dussuh, plannen we wel een andere datum
Tenzij de wereld vergaat enzo, maar goed, januari is nog een end weg, we zien wel. Komt goed en krijgt vervolg!
ik dacht ik ga eens iets vooruit plannen, FAAAAAALquote:
wel tijdig gemeld gelukkigquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel tijdig gemeld gelukkig
En het was geen meet dus dan is het minder erg toch?![]()
Hoop dat nog niemand er vrij om had genomen ofzo
Oeh goeie! Ik doe op afstand met je mee!quote:Op zondag 9 december 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik doe actief mee bij de kerkdienst van de ruft en slaap kerk
Anke ook toch?quote:Op zondag 9 december 2012 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel tijdig gemeld gelukkig
En het was geen meet dus dan is het minder erg toch?![]()
Hoop dat nog niemand er vrij om had genomen ofzo
Whut? Die is echt heel licht!quote:Op zondag 9 december 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had trouwens mijn zusjes nagels gelakt met I have a herring problem. Maar ze vond het te donker en voelde zich een emo/goth. Da's toch een vet licht lakje of ligt dat aan mij???
oh dat kan natuurlijk, moet diegene die dat wil maar even fixen op feestboek. Ik snap er geen kut van dus ik begin er niet meer aan. Voor we een Haren deel 2 hebbenquote:Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Anke ook toch?
Maar op zich kunnen die mensen het dan eventueel ook (in andere vorm) door laten gaan zonder jou. Want het was niet bij jou thuis ofzo.
Is die niet grijzig? Misschien kwam het daardoorquote:Op zondag 9 december 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had trouwens mijn zusjes nagels gelakt met I have a herring problem. Maar ze vond het te donker en voelde zich een emo/goth. Da's toch een vet licht lakje of ligt dat aan mij???
quote:Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehehe nee johKon het niet laten mhuahahaha.
ja, dat vond ik dus ook....quote:
grijs blauw groenig. Ik vond het vaag. Stond haar hartstikke leuk maar denk dat de autist in haar het niet durfde toe te gevenquote:Op zondag 9 december 2012 00:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is die niet grijzig? Misschien kwam het daardoor
Uuuh volgens mij iets rozigsquote:Op zondag 9 december 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah da's lief!
Welke kleur lippenstift had hij gekocht dan? Ben ik wel benieuwd naar
hehehehe, lachen, ik vind het wel tof en gedurfd van hemquote:Op zondag 9 december 2012 00:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uuuh volgens mij iets rozigsWel een veilige kleur, maar volgens mij had hij daar niet echt naar gekeken
mhehe.
Anders had hij wel rood gepakt denk ik
Hij heeft meer spul qua verzorging dan ikquote:Op zondag 9 december 2012 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, lachen, ik vind het wel tof en gedurfd van hem
daar?quote:Op zondag 9 december 2012 00:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij heeft meer spul qua verzorging dan ikMaar hij kan dat daar heel goedkoop krijgen. Hij had toen ook after sun voor mij meegenomen mhehe.
Ja volgens mij zitten dat bedrijf in hetzelfde gebouw als waar hij werkt. Weet niet precies hoe het in elkaar zitquote:
oh ik dacht in het buitenland ofzo, ik vond het al gek want hij bleef toch in Nederland?quote:Op zondag 9 december 2012 00:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja volgens mij zitten dat bedrijf in hetzelfde gebouw als waar hij werkt. Weet niet precies hoe het in elkaar zit
Slaap lekker!quote:
Na nieuwjaar gaat hij een poging bij Google wagenquote:Op zondag 9 december 2012 01:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ik dacht in het buitenland ofzo, ik vond het al gek want hij bleef toch in Nederland?
Duidelijk
spannend!quote:Op zondag 9 december 2012 01:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Na nieuwjaar gaat hij een poging bij Google wagen
Ooh denk niet dat het dan wat gaat worden. Zal hij niet willen. Alhoewel het nu misschien anders is dan de vorige keer met al die maanden erbij weer.quote:Op zondag 9 december 2012 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
spannend!
Heb je al bedacht wat ej doet als hij verkast?
LOEDER, REPSTECPT VOOR DEN KIP JA!quote:
hmmm, moeilijk. Nah ja, afwachten maar, kijken hoe het looptquote:Op zondag 9 december 2012 01:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh denk niet dat het dan wat gaat worden. Zal hij niet willen. Alhoewel het nu misschien anders is dan de vorige keer met al die maanden erbij weer.
Ik zou het wel een goed excuus vinden om naar het buitenland te verhuizen
Ja ik zie wel. De vorige keer zei hij dat het wel iets was wat hij helemaal zelf wilde doen. En dat snap ik ook welquote:Op zondag 9 december 2012 01:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hmmm, moeilijk. Nah ja, afwachten maar, kijken hoe het loopt
Ja, is begrijpelijk na zijn ervaringen hiervoor.quote:Op zondag 9 december 2012 01:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik zie wel. De vorige keer zei hij dat het wel iets was wat hij helemaal zelf wilde doen. En dat snap ik ook wel
dan kan de rest toch nog steeds meteen? Of gingen ze naar jouw huis??quote:Op zondag 9 december 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Dag lieve meisjes van den SC, de onofficiële meet die eigenlijk heul geen meet is maar een bakkie koffie doen, wat shoppen en hapje eten, gaat niet door. Waarom niet? Omdat ik die maandag heul niet blijk te kunnen.... dussuh, plannen we wel een andere datum
Tenzij de wereld vergaat enzo, maar goed, januari is nog een end weg, we zien wel. Komt goed en krijgt vervolg!
zie berichten daarnaquote:Op zondag 9 december 2012 01:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kan de rest toch nog steeds meteen? Of gingen ze naar jouw huis??
quote:
ja, een datum en een stad, beetje matig iets, door mij.quote:Op zondag 9 december 2012 01:24 schreef Stormqueen het volgende:
Er was toch al iets geregeld via Facebook?
zal best, maar als ik organisator ben leek het me niet handig. Verder was er vrijwel nog niets geregeld, geen drama en kom je niet eens, dus het zal wel goed kommen allemaal tegen die tijd.quote:Op zondag 9 december 2012 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
Het komt gewoon erg raar over om een shopdate met tien mensen als gecanceld uit te roepen omdat je zelf niet kan
die vliegtuigjes? Of meer?quote:
awww!quote:Op zondag 9 december 2012 01:36 schreef Mss het volgende:
Dit is gewoon de eerste Sinterklaas ever dat ik geen cadeautjes heb gekregen.
quote:Op zondag 9 december 2012 01:35 schreef Stormqueen het volgende:
K3
Nee, vliegtuigjes is met mijn familie met kerst, dit was met de schoonfamilie. Ik heb puzzels gegeven van lp-hoezen van Robert long uit 1975 enzo, dat was echt fantastisch
Geen surprises en lootjes en zulks???quote:Op zondag 9 december 2012 01:36 schreef Mss het volgende:
Dit is gewoon de eerste Sinterklaas ever dat ik geen cadeautjes heb gekregen.
Ja, een kepot pellet zonder klantenservicequote:
bij ron?quote:Op zondag 9 december 2012 01:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, een kepot pellet zonder klantenservice.
Ik heb vandaag wel een mooien boom opgezet.
mag ej nu nog wel met bb trouwen?quote:Op zondag 9 december 2012 01:39 schreef Stormqueen het volgende:
En Rob de Nijs, pussycat, George baker selection en the Cats
Brandschadewinkels
De gezichten van de schoonfamilie![]()
je merkt het vanzelfquote:
Nee, ik had gewoon geen tijd om naar Limburg te gaan. Ik geloof dat we lootjes wilden doen voor kerst maar dat zijn we ook vergeten. Nu wilde mijn moeder nog cadeautjes doen met kerst maar mijn vader vond dat zonde van het geld. Nu denk ik dat het een kleinigheidje met kerst gaat worden. Wat uiteraard ook prima is.quote:Op zondag 9 december 2012 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen surprises en lootjes en zulks???![]()
Volgend jaar wel doen dan
En kerst? Doen jullie daar aan?
klinkt ook wel goed en logischquote:Op zondag 9 december 2012 01:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon geen tijd om naar Limburg te gaan. Ik geloof dat we lootjes wilden doen voor kerst maar dat zijn we ook vergeten. Nu wilde mijn moeder nog cadeautjes doen met kerst maar mijn vader vond dat zonde van het geld. Nu denk ik dat het een kleinigheidje met kerst gaat worden. Wat uiteraard ook prima is.
Bij mijn vriend ja, maar fijn dat je zijn echte naam er niet neer hebt gezet. Hoewel het amper scheelt natuurlijk.quote:
Mja, hij is straks wel diegene die weer op de hartbewaking ligt omdat hij teveel werkstress heeftquote:
studentenquote:Op zondag 9 december 2012 01:45 schreef Mss het volgende:
Wij gaan wel nog Sint doen met de huisgenoten, maar dat zal januari worden.
Ahhhh, ik vind 'mijn vriend' duidelijk zat hoorquote:Op zondag 9 december 2012 01:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond ron wel een goeien, maar we kunnen ook iets anders bedenken?
maar maar ...quote:Op zondag 9 december 2012 01:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahhhh, ik vind 'mijn vriend' duidelijk zat hoor.
Ron doet teveel aan deze aap denkenquote:Op zondag 9 december 2012 01:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond ron wel een goeien, maar we kunnen ook iets anders bedenken?
Ken je mooi weer spullen kaufenquote:
ze waren echt fantastisch, ik kan het beamen.quote:Op zondag 9 december 2012 01:35 schreef Stormqueen het volgende:
K3
Nee, vliegtuigjes is met mijn familie met kerst, dit was met de schoonfamilie. Ik heb puzzels gegeven van lp-hoezen van Robert long uit 1975 enzo, dat was echt fantastisch
sjengquote:Op zondag 9 december 2012 01:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Zulks een mooie namen!
Bertus, Ambrosius, Funske, Nol, Sjarrel. En dan ben ik pas halverwege pagina 1![]()
![]()
Speesquote:Op zondag 9 december 2012 01:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ze waren echt fantastisch, ik kan het beamen.
ja ik zag het, da's Limbo Jan he?quote:
weet ej zeker dat het niet je pleister is in je mond?quote:
Bakkes kipquote:Op zondag 9 december 2012 01:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weet ej zeker dat het niet je pleister is in je mond?
die namen zijn echt briljant, maar heten mensen écht zo?quote:
jaquote:Op zondag 9 december 2012 01:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die namen zijn echt briljant, maar heten mensen écht zo?
(Behalve Sjeng, want die ken ik, die tennisser)
quote:Op zondag 9 december 2012 01:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jepen Theo is Thei, Geerd is Sjeer
Nee voor het groene moet t nog ff meer loskomenquote:Op zondag 9 december 2012 01:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van dat taaie groene?
Dat mis ik wel, die taaie bruine slijmbrokken
hrrrrquote:Op zondag 9 december 2012 01:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee voor het groene moet t nog ff meer loskomen
dat zou echt awkward zijn geweestquote:Op zondag 9 december 2012 01:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehehe trouwens, vanmiddag riep m'n schoonmoeder toen wij richting Skjoe gingen ZAL IK MEEGAAN. Dus ik:moet jij weten.
Toen droop ze gelukkig af hihaho, het is niet alsof we naar een schoenwinkel gaan!
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 01:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zou echt awkward zijn geweest
je schoonmoeder ook echtquote:Op zondag 9 december 2012 01:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehehe trouwens, vanmiddag riep m'n schoonmoeder toen wij richting Skjoe gingen ZAL IK MEEGAAN. Dus ik:moet jij weten.
Toen droop ze gelukkig af hihaho, het is niet alsof we naar een schoenwinkel gaan!
Dat laatste wel, Joezefie spreek je het dan uit, klinkt wel Maastrichts voor Jozefienquote:Op zondag 9 december 2012 02:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar kom op, niemand heet toch serieus van zijn voornaam Pitterjoeë of Jüezefie ofzo?
pieterjan en jozevus? Jawel!quote:Op zondag 9 december 2012 02:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar kom op, niemand heet toch serieus van zijn voornaam Pitterjoeë of Jüezefie ofzo?
Mijn schuilnaam is wat jullie denken dat mijn echte naam is en ik heet eigenlijk juwzifie pitterjood.quote:Op zondag 9 december 2012 02:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja t is een leuk mens en ik kan t goed met d'r vinden maar somsquote:Op zondag 9 december 2012 02:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je schoonmoeder ook echt
Wilde ze je beste vrindin worden?(
)
quote:Op zondag 9 december 2012 02:00 schreef megamandy het volgende:
Of Tjeu
[..]
Dat laatste wel, Joezefie spreek je het dan uit, klinkt wel Maastrichts voor Jozefien
maar schrijf je het dan ook zo als ik het schreef??? NEE toch?quote:
tjeu, sjeng en sjef zijn mijn favorietenquote:Op zondag 9 december 2012 02:00 schreef megamandy het volgende:
Of Tjeu
[..]
Dat laatste wel, Joezefie spreek je het dan uit, klinkt wel Maastrichts voor Jozefien
Nee dat zijn gewoon de roepnamen. Zoals ik officieel Maria ben.quote:Op zondag 9 december 2012 02:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
maar schrijf je het dan ook zo als ik het schreef??? NEE toch?
geen idee, mandy en mss zijn de limlanders hierquote:Op zondag 9 december 2012 02:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
maar schrijf je het dan ook zo als ik het schreef??? NEE toch?
noemt jouw opa iedereen sjeer, of noemt iedereen jouw opa sjeer?quote:Op zondag 9 december 2012 02:03 schreef megamandy het volgende:
Mijn opa noemt iedereen Sjeer, maar officieel is het Gerardus ofzo.
ALLEBEIquote:Op zondag 9 december 2012 02:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
noemt jouw opa iedereen sjeer, of noemt iedereen jouw opa sjeer?
polquote:Op zondag 9 december 2012 02:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Lambeer, Pol, Wiekes, Jeuks, Kol, Poquus, Kier, Roude
WTF MAN!
maar dan staat er dus op je paspoort Kier Poquus Jezevuë de Wit?quote:Op zondag 9 december 2012 02:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat zijn gewoon de roepnamen. Zoals ik officieel Maria ben.
quote:Op zondag 9 december 2012 02:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
noemt jouw opa iedereen sjeer, of noemt iedereen jouw opa sjeer?
ik kwam in mijn zoektocht naar rijmwoorden een hoop meneren tegen die Pieter Baas hetenquote:
nee Harryquote:Op zondag 9 december 2012 02:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar dan staat er dus op je paspoort Kier Poquus Jezevuë de Wit?
En dan heet je voor iedereen Joop?
gelukkig maar!quote:Op zondag 9 december 2012 02:05 schreef megamandy het volgende:
Of iemand die Huub heet spreek je soms uit als Hoebear
Zijn trouwens alleen maar bij oude mensen heNiet meer van onze leeftijd. Hoewel laatst dus wel een baby met de naam Tjeu geboren is
Of Sjeerquote:
Nee, dat zeg ik toch netquote:Op zondag 9 december 2012 02:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar dan staat er dus op je paspoort Kier Poquus Jezevuë de Wit?
En dan heet je voor iedereen Joop?
quote:Op zondag 9 december 2012 02:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kwam in mijn zoektocht naar rijmwoorden een hoop meneren tegen die Pieter Baas heten
sinterklaas met zn knecht pieterbaasquote:Op zondag 9 december 2012 02:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kwam in mijn zoektocht naar rijmwoorden een hoop meneren tegen die Pieter Baas heten
of Wolfquote:Op zondag 9 december 2012 02:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]!
Ik wil met iemand trouwen die 'de beer' het met z'n achternaam (ja ik ken iemand die zo heet) en dan velen kinderen nemen en dan grizzly en panda noemen enzoen koala
!!
aha, en mensen noemen jou dus Maria, terwijl in jouw paspoort Mandy staat?quote:Op zondag 9 december 2012 02:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch netop het paspoort zijn meestal katholieke namen of de roepnaam.
Dan heb je daarnaast dus nog eventueel je roepnaam, maar die roepnaam kan in spreektal dan verbasterd worden
quote:Op zondag 9 december 2012 02:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aha, en mensen noemen jou dus Maria, terwijl in jouw paspoort Mandy staat?
K3 mama sé:quote:Op zondag 9 december 2012 02:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sinterklaas met zn knecht pieterbaas
volgens mij haal jij twee begrippen door elkaar Harryquote:Op zondag 9 december 2012 02:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aha, en mensen noemen jou dus Maria, terwijl in jouw paspoort Mandy staat?
andersom?quote:
Officieel: Mariaquote:Op zondag 9 december 2012 02:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
andersom?
IK SNAP HET HEUL NIET MEER JONGUH!
oh zoquote:Op zondag 9 december 2012 02:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Officieel: Maria
Roepnaam: Mandy
Limburgse variant: xxx
purno sjlet !!quote:Op zondag 9 december 2012 02:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Officieel: Maria
Roepnaam: Mandy
Limburgse variant: xxx
hoerquote:Op zondag 9 december 2012 02:12 schreef megamandy het volgende:
Waarom moet ik ook drie kruisjes gebruikenMijn onschuldigheid!
Das hier in de bewoonde wereld toch ook?quote:Op zondag 9 december 2012 02:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch netop het paspoort zijn meestal katholieke namen of de roepnaam.
Dan heb je daarnaast dus nog eventueel je roepnaam, maar die roepnaam kan in spreektal dan verbasterd worden
Ja misschien kun je het inderdaad beter als een bijnaam zienquote:Op zondag 9 december 2012 02:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das hier in de bewoonde wereld toch ook?
Zeker in katholieke kringen. Doopnaam is 4 namen lang. Roepnaam is vast wel in een bepaalde vorm te vinden ergens in die doopnaam (Maria Gerardus Petrus Johanna van der Laan, roepnaam Peter) en de bijnaam is weer een verbastering van de roepnaam waar dan met een beetje geluk een kenmerk van het persoon in past. Bijv. "Petje".
ik dacht dus eerst dat het officiële voornamen waren, die je ook in vult op formulieren enzoquote:Op zondag 9 december 2012 02:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja misschien kun je het inderdaad beter als een bijnaam zien
Nopquote:Op zondag 9 december 2012 02:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht dus eerst dat het officiële voornamen waren, die je ook in vult op formulieren enzo
Dit is iets logischer
ik heb een oud oom gehad die Berrie heette. Nooit gezien, maar hij was alcoholist liep altijd in bruine leren jas en jatte van de hele familie begreep ik van mijn moederquote:
Het is de schuld van die rare katholieken.quote:Op zondag 9 december 2012 02:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja misschien kun je het inderdaad beter als een bijnaam zien
uit Helmond?quote:Op zondag 9 december 2012 02:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb een oud oom gehad die Berrie heette. Nooit gezien, maar hij was alcoholist liep altijd in bruine leren jas en jatte van de hele familie begreep ik van mijn moeder
+1quote:Op zondag 9 december 2012 02:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is de schuld van die rare katholieken.
Ik heb gewoon 1 naam, dat is mijn doopnaam, roepnaam, paspoortnaam en bijnaam.
Lekker makkelijk.
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANKquote:Op zondag 9 december 2012 02:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.
Den Haag, wel van het veen (paupergedeelte)quote:
zwaffel terug!quote:Op zondag 9 december 2012 02:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welterusten en ik moet zeggen kusjes en piemelzwaais van brum
Vind het juist wel iets hebben om meerdere namen te hebbenquote:Op zondag 9 december 2012 02:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.
heb je 'm al gedinoëerd?quote:Op zondag 9 december 2012 02:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Helicopter dick roll!quote:Op zondag 9 december 2012 02:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
+1quote:Op zondag 9 december 2012 02:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind het juist wel iets hebben om meerdere namen te hebben
ik vind dat juist verwarrendquote:Op zondag 9 december 2012 02:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Goed zo!quote:
FTFYquote:
Ja! Ik wil later als ik groot ben ook Lego. Met een uit elkaar haal ding voor de blokjes want met je nagels, tsssquote:
Da's ook een vreemde combi!quote:Op zondag 9 december 2012 02:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 2 doopnamen maar m'n echte naam staat wel vooraan
bestaat daar apparatuur/handige dingen voor?quote:Op zondag 9 december 2012 02:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja! Ik wil later als ik groot ben ook Lego. Met een uit elkaar haal ding voor de blokjes want met je nagels, tsss
Dat heb in vandaag geleerdquote:Op zondag 9 december 2012 02:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bestaat daar apparatuur/handige dingen voor?
Ik heb gewoon een wazige naam. Dat compenseert de lol die andere mensen uit 10 naamvarianten moeten halenquote:Op zondag 9 december 2012 02:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
moet ik hebben voor als mijn nichtje zo ver is dat ze dat leuk vindtquote:
Ik vind Balthasar helemaal niet zo wazig hoor???quote:Op zondag 9 december 2012 02:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een wazige naam. Dat compenseert de lol die andere mensen uit 10 naamvarianten moeten halen.
Haha genoeg verwarringquote:Op zondag 9 december 2012 02:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een wazige naam. Dat compenseert de lol die andere mensen uit 10 naamvarianten moeten halen.
but we lurv ya!quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 02:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bestaat daar apparatuur/handige dingen voor?
bij mijn benen zijn het dan steigers i.p.v. laddersquote:
archibald!!quote:Op zondag 9 december 2012 02:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind Balthasar helemaal niet zo wazig hoor???
hendig!quote:Op zondag 9 december 2012 02:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoon ding heet een Lego (tm)(c) etc. Brickseparator (tm)(c) Patent pending etc.
oh ja, excuses!quote:
Wij verkopen ook een aantal modellen van dat merk. Staat ook op "One size, fits most"quote:Op zondag 9 december 2012 02:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mijn benen zijn het dan steigers i.p.v. ladders
Maar wel garpig ja
Like i give a fuckquote:Op zondag 9 december 2012 02:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja, en dat staat nu open en bloot op internet.
Een typisch device dat je niet kan vinden als je em nodig hebt waardoor je alsnog je nagels gaat breken, de blokjes met je tanden van de plaat af knauwtquote:
Maar Skjoe mag niet knauwenquote:Op zondag 9 december 2012 02:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een typisch device dat je niet kan vinden als je em nodig hebt waardoor je alsnog je nagels gaat breken, de blokjes met je tanden van de plaat af knauwt.
zal ik m inkoppen?quote:Op zondag 9 december 2012 02:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg aids aan mijn schouder van zo liggen
gadverdamme, de vieste snacks, samen met de satekroket en de mexicanoquote:Op zondag 9 december 2012 02:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL FRIET GOULASHKROKET BAMIBLOK NASIBAL DIT DAT ALLES MET VELEN MAYO
Sate kroketquote:Op zondag 9 december 2012 02:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gadverdamme, de vieste snacks, samen met de satekroket en de mexicano
ja inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 02:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een typisch device dat je niet kan vinden als je em nodig hebt waardoor je alsnog je nagels gaat breken, de blokjes met je tanden van de plaat af knauwt.
Vies patrickquote:Op zondag 9 december 2012 02:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL FRIET GOULASHKROKET BAMIBLOK NASIBAL DIT DAT ALLES MET VELEN MAYO
NOMNOMNOMNOM!quote:Op zondag 9 december 2012 02:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er liggen snacks in de vriezer. OMG WE HEBBEN DE PARTYSNACKS HELEMAAL NIET OP
Kutquote:Op zondag 9 december 2012 02:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er liggen snacks in de vriezer. OMG WE HEBBEN DE PARTYSNACKS HELEMAAL NIET OP
Echt alles met sate behalve sate =quote:
mag ik met jou trouwenquote:Op zondag 9 december 2012 02:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Echt alles met sate behalve sate =.
En kroketten moeten gewoon kroket zijn. Met als uitzondering een Dobben kalfsvleeskroket.
quote:Op zondag 9 december 2012 02:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Mora kroketten uit de oven (wat volgens de verpakking kan) is trouwens niet aan te raden, wat een taaie zut wordt dat
en ze barsten en lopen leegquote:Op zondag 9 december 2012 02:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Mora kroketten uit de oven (wat volgens de verpakking kan) is trouwens niet aan te raden, wat een taaie zut wordt dat
ik wil altijd de kipjes en de bitterballenquote:Op zondag 9 december 2012 02:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moer altijd met brum vechten om de bamiblokjes van de partysnacks. Maar hij krijgt sowieso velen frikandellen en ik velen kipnuggetsof mini frikandel speciaal ervan maken
![]()
Die knalden hier elke keer uit elkaar en lekten op de bodem van de oven/ bakplaat.quote:Op zondag 9 december 2012 02:32 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan je mond fikken aan de hete binnenkantquote:Op zondag 9 december 2012 02:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil altijd de kipjes en de bitterballen
nee dat was niet gebeurd, maar ze bogen wel door als je ze op paktequote:
niet in andere landenquote:
en toch door blijven nassenquote:Op zondag 9 december 2012 02:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan je mond fikken aan de hete binnenkant
zulks een mishandeling!!!!!quote:
NOG NOOIT?quote:Op zondag 9 december 2012 02:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nog nooit een berenklauw op en ziet er altijd wel fascinerend uit
Volgende keer eens proberen
quote:Op zondag 9 december 2012 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
een theespoor door je huis hebben liggen van een kat die theezakjes jat
Uh beterschapquote:Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef Diconnected het volgende:
Ugh vannacht om 4u ineens kotsmisselijk wakker geworden en alles, dus uur boven een emmer gehangen alleen kon dus niet kotsenuiteindelijk in slaap gevallen met een washandje op m'n gezicht want toen ging de misselijkheid weg
Ja nu nergens last vanquote:Op zondag 9 december 2012 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh beterschap
goeien bedrijvigheid was er vannacht![]()
En wat is dit voor weer. Het moet of vriezen met zon of sneeuw.
Verrekte hollandse winters...
quote:Op zondag 9 december 2012 12:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja nu nergens last vanmijn lijf
![]()
Straks kerstboom opzetten
Ja wij hebben echt een toffen boom, met wit en zilver en grijs en met ijsberenquote:Op zondag 9 december 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Gelukkig dan
En boom![]()
![]()
Cif heeft zich ondertussen neergelegd bij de kleine boom van dit jaar en is er nu toch wel blij mee
Goeien overtuiger ben ik
Straks maar eens poetsen.... *belt bambi*
IJSBERENquote:Op zondag 9 december 2012 12:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja wij hebben echt een toffen boom, met wit en zilver en grijs en met ijsberen![]()
eerst maar douchen
Ja en kerstmannetjes en bloemen en en enquote:Op zondag 9 december 2012 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IJSBEREN![]()
Wij hebben redelijk standaard bruintinten met wit en vogels en vlinders
Al 4 jaar lang
En ik heb het gepresteerd om alle ballen er in te pleuren; welke we meestal in een plafondhoge boom plaatsen. Klein/groot; boeit me niet. ALLES gaat er in
ja gaat als een mongol kerstliedjes zingenquote:
how cutequote:Op zondag 9 december 2012 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja gaat als een mongol kerstliedjes zingensuper vals en de helft van de tekst is 'na na na lala' omdat ie niet weet hoe t gaat
quote:Op zondag 9 december 2012 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja gaat als een mongol kerstliedjes zingensuper vals en de helft van de tekst is 'na na na lala' omdat ie niet weet hoe t gaat
dafuqquote:Op zondag 9 december 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag die hallonballon laatst in de designwinkel18 euro
wat is dze! Ik ging dus ook slapen en hele dag ging goed totdat ik in bed lag, toen werd ik opeens super misselijk maar kon idd ook niet kotsen, toch in slaap gevallen en in de ochtend was alles normaalquote:Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef Diconnected het volgende:
Ugh vannacht om 4u ineens kotsmisselijk wakker geworden en alles, dus uur boven een emmer gehangen alleen kon dus niet kotsenuiteindelijk in slaap gevallen met een washandje op m'n gezicht want toen ging de misselijkheid weg
Dankuquote:Op zondag 9 december 2012 12:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Hallon! Gefeliciteerd met het veroveren van een nieuwen vent.
Lolwhatquote:Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is dze! Ik ging dus ook slapen en hele dag ging goed totdat ik in bed lag, toen werd ik opeens super misselijk maar kon idd ook niet kotsen, toch in slaap gevallen en in de ochtend was alles normaal
dan verklein je ze einzquote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme wil ik foto's sturen van de sieradenworkshop van gister, kan ik dus maar 4 foto's sturen per keer want ze zijn te groot
Ja er zit een giga grote barst in het bot.quote:
geen zin in, dus gooi nu alles in een picasawebmapquote:
Ja?quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MIR
die nieuwe sushi tent op ijburg die twee straten van mijn huis af zit is zo lekker
Oeh voor de feestdagen of niet? Hebbie een feauteauw?quote:
Die is tofquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook een kanten jurk bij h&m gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |