ik doe actief mee bij de kerkdienst van de ruft en slaap kerkquote:Op zondag 9 december 2012 00:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik sla de kerkdienst morgenochtend ff over
quote:Op zondag 9 december 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Dag lieve meisjes van den SC, de onofficiële meet die eigenlijk heul geen meet is maar een bakkie koffie doen, wat shoppen en hapje eten, gaat niet door. Waarom niet? Omdat ik die maandag heul niet blijk te kunnen.... dussuh, plannen we wel een andere datum
Tenzij de wereld vergaat enzo, maar goed, januari is nog een end weg, we zien wel. Komt goed en krijgt vervolg!
ik dacht ik ga eens iets vooruit plannen, FAAAAAALquote:
wel tijdig gemeld gelukkigquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel tijdig gemeld gelukkig
En het was geen meet dus dan is het minder erg toch?![]()
Hoop dat nog niemand er vrij om had genomen ofzo
Oeh goeie! Ik doe op afstand met je mee!quote:Op zondag 9 december 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik doe actief mee bij de kerkdienst van de ruft en slaap kerk
Anke ook toch?quote:Op zondag 9 december 2012 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel tijdig gemeld gelukkig
En het was geen meet dus dan is het minder erg toch?![]()
Hoop dat nog niemand er vrij om had genomen ofzo
Whut? Die is echt heel licht!quote:Op zondag 9 december 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had trouwens mijn zusjes nagels gelakt met I have a herring problem. Maar ze vond het te donker en voelde zich een emo/goth. Da's toch een vet licht lakje of ligt dat aan mij???
oh dat kan natuurlijk, moet diegene die dat wil maar even fixen op feestboek. Ik snap er geen kut van dus ik begin er niet meer aan. Voor we een Haren deel 2 hebbenquote:Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Anke ook toch?
Maar op zich kunnen die mensen het dan eventueel ook (in andere vorm) door laten gaan zonder jou. Want het was niet bij jou thuis ofzo.
Is die niet grijzig? Misschien kwam het daardoorquote:Op zondag 9 december 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had trouwens mijn zusjes nagels gelakt met I have a herring problem. Maar ze vond het te donker en voelde zich een emo/goth. Da's toch een vet licht lakje of ligt dat aan mij???
quote:Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehehe nee johKon het niet laten mhuahahaha.
ja, dat vond ik dus ook....quote:
grijs blauw groenig. Ik vond het vaag. Stond haar hartstikke leuk maar denk dat de autist in haar het niet durfde toe te gevenquote:Op zondag 9 december 2012 00:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is die niet grijzig? Misschien kwam het daardoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |