PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Thx, jij ook.quote:
Lekker containenquote:Op zondag 9 december 2012 00:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Thx, jij ook.
Die 2-1 van mij was echt lucky. Ik kan in H2H tegen jou altijd zo moeilijk openingen vinden...
Ja, met Van Bommel, klutsballetje mee voor jouquote:Op zondag 9 december 2012 00:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Thx, jij ook.
Die 2-1 van mij was echt lucky. Ik kan in H2H tegen jou altijd zo moeilijk openingen vinden...
Ja, veel slechter.quote:Op zondag 9 december 2012 00:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, met Van Bommel, klutsballetje mee voor jou
Is m'n verdediging op FUT 'slechter' dan?
Denk door de formatie dan, speel met FUT vaak 3atb, en nu 4atbquote:Op zondag 9 december 2012 00:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, veel slechter.
Ik ga de laatste tijd met dit PSV hartstikke goed in H2H, 1x onterecht verloren en verder 16x op rij gewonnen ofzo
Ow ik dacht dat het alleen kwam als je de game van singstar had.. Bij mij stond hij ook tussen me gamesquote:Op zondag 9 december 2012 00:38 schreef Zhano het volgende:
Zo bedoelde ik het nietSinds een update staat er een icoontje van Singstar bij mn games, alleen ik heb dat spel niet en ik kan ook niks met dat icoontje doen. Vriend van me heeft het ook.
Gewoon drop-in matches doen als spitsquote:Op zondag 9 december 2012 00:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ben nu ook bezig met clubs .. Me pro is 82 met hele goede balbeheersing alleen me shooting stats
Bommel-Strootman zijn eckte bazenquote:Op zondag 9 december 2012 00:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk door de formatie dan, speel met FUT vaak 3atb, en nu 4atb
Weet niet waarom, maar jouw middenveld bestaat uit tanks lijkt welBashen me zo van de bal af
Ben altijd te laat.. Speel altijd cdmquote:Op zondag 9 december 2012 00:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon drop-in matches doen als spits
Je moet gewoon als je je positie moet kiezen, 1 of 2 tikjes omhoog en dan kruisjequote:Op zondag 9 december 2012 00:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben altijd te laat.. Speel altijd cdm
Sowieso heb je dat wel met meer spelers, in het echt barslecht, in fifa fucking goedquote:Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bommel-Strootman zijn eckte bazen
Marcelo-Zanka is ook zo'n ziek goed duo, terwijl alle PSV CB's in echt pure pauper zijn.
Agbonlahor.quote:Op zondag 9 december 2012 00:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet gewoon als je je positie moet kiezen, 1 of 2 tikjes omhoog en dan kruisje
[..]
Sowieso heb je dat wel met meer spelers, in het echt barslecht, in fifa fucking goed
Oh lol, ik dacht echt dat RvP 40k was ofzo en Buffon max 10k. Blijkt dat ze samen > 100k opleveren. Ik ken de gold markt echt nietquote:Op zondag 9 december 2012 00:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze nou weer danKrijg altijd alleen maar meuk in mn packs, en nu 2 redelijke spelers in 1 keer.
quote:Op zondag 9 december 2012 00:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 9 december 2012 00:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet gewoon als je je positie moet kiezen, 1 of 2 tikjes omhoog en
Ja, kon in vorige edities ook niet op die omhoog manier doen, alleen naar benedenquote:Ga het eens proberen !
Altijd als een idioot naar beneden tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |