abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120103720
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef Socializer het volgende:

[..]

Geen kroeg of cafe als je geen "drinker" bent? Moet dan maar eens vrienden maken. Maar goed ookal maak ik ze vraag ik me af hoe ik via hun met meisjes in contact kom.
Wat denk je van feestjes? Alsof je daar geen meisjes ontmoet. En daar heb je inderdaad vrienden voor nodig. Maar je moet vrienden niet als een middel zien, meer als een doel op zich. Een vriendin heeft meestal een eigen leven, je moet zorgen dat jij er ook een hebt.
  zondag 9 december 2012 @ 13:15:16 #52
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120104337
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:38 schreef Comp_Lex het volgende:
Alcohol nodig zijn voor gezelligheid :')
Niet nodig. Maar draagt er wel aan bij *O*
we dan
pi_120104847
Je moet je niet te druk maken. Ik ben 20 en heb ook nog geen vriendin gehad en als ik kijk naar klasgenoten / vrienden etc. is het helemaal niet raar als je met 18 / 19 / 20 / 21 jaar nog geen vriendin hebt gehad. Dat zijn er echt wel meerderen.
pi_120104875
Je bent 18, je hoeft je geen zorgen te maken. Als je straks studeert, komt alles goed, beloofd.

En de tip om wildvreemden op straat aan te spreken is de tip van een wanhopige mafkees. Waag je daar maar niet aan, 99 van de 100 keer wordt je terecht afgewezen op je sociaal afwijkend gedrag en wanhopigheid, en daar ga je je niet beter van voelen.
-nee-
pi_120105241
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:32 schreef Marsenal het volgende:
Je bent 18, je hoeft je geen zorgen te maken. Als je straks studeert, komt alles goed, beloofd.

En de tip om wildvreemden op straat aan te spreken is de tip van een wanhopige mafkees. Waag je daar maar niet aan, 99 van de 100 keer wordt je terecht afgewezen op je sociaal afwijkend gedrag en wanhopigheid, en daar ga je je niet beter van voelen.
Nee, niet alles komt zomaar goed. Je moet er wel wat voor doen, want anders kom je misschien in een sociaal isolement terecht. Dat kun je tegengaan door bijvoorbeeld bij een studentenvereniging te gaan. Dat betekent nog steeds niet dat het dan allemaal wel goed komt, want er is ook nog altijd een geluksfactor en je eigen uitstraling.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120105556
Oh ja sorry, das waar ook, dit is het internet, de verzamelplek voor mensen die vrezen voor sociaal isolement.

Soms gaan dingen vanzelf, ik heb nog nooit hoeven werken om contact te leggen. Denken dat het een zware klus kan zijn gaat je niet helpen.
-nee-
pi_120105601
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 13:53 schreef Marsenal het volgende:
Oh ja sorry, das waar ook, dit is het internet, de verzamelplek voor mensen die vrezen voor sociaal isolement.

Soms gaan dingen vanzelf, ik heb nog nooit hoeven werken om contact te leggen.
Gefeliciteerd.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 december 2012 @ 13:57:27 #58
387204 user13
nieuwe USER
pi_120105709
op internet zijn er genoeg sites met vrouwen die gewoon seks willen
nieuwe user
pi_120105729
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.
Gecondoleerd.
-nee-
pi_120106422
quote:

Daar zit wat in. Hopelijk komt het goed!
pi_120106513
quote:
Nou nee, dat komt ook niet zomaar aanwaaien. TS moet aan zichzelf werken als hij nu geen sociaal leven heeft. Iets wat nu fout gaat kan dan ook fout gaan.
pi_120106606
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 13:53 schreef Marsenal het volgende:

Soms gaan dingen vanzelf, ik heb nog nooit hoeven werken om contact te leggen. Denken dat het een zware klus kan zijn gaat je niet helpen.
Goed dat je sociale vaardigheden hebt, want een inlevingsvermogen lijkt bij je te ontbreken.
pi_120106850
quote:
15s.gif Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Goed dat je sociale vaardigheden hebt, want een inlevingsvermogen lijkt bij je te ontbreken.
Hij is aan het trollen ;)
pi_120118702
Internet dating dat is wat TS moet doen, ik deed dat ook toen ik 16 was en dat was toen der tijd heel succesvol, want ik vond vrij snel altijd een date.

En natuurlijk wil je ook een vriendin voor sex, dat zijn de benifits want anders zouden gewone vrienden vol staan, maar dring het niet op, uit ervaring weet ik dat sommige meiden je zullen testen, andere geloven wel dat je serieus bent en gaan wat snellere van bil.

Dus gewoon profielen op dating / chat sites aanmaken en daarna een concept bericht die je makkelijk aanpast, want telkens maar weer een verhaal verzinnen om naar zo'n meid te sturen is zonde, want als ze interesse hebben reageren ze toch wel.

En anders reageren ze gewoon niet. Ik zat vroeger altijd op www.chatten.nl op dates / relatie te vinden, dat werkte best handig.

[ Bericht 34% gewijzigd door Diqiu-Long op 09-12-2012 19:44:11 ]
pi_120123941
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 19:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
Internet dating dat is wat TS moet doen, ik deed dat ook toen ik 16 was en dat was toen der tijd heel succesvol, want ik vond vrij snel altijd een date.

En natuurlijk wil je ook een vriendin voor sex, dat zijn de benifits want anders zouden gewone vrienden vol staan, maar dring het niet op, uit ervaring weet ik dat sommige meiden je zullen testen, andere geloven wel dat je serieus bent en gaan wat snellere van bil.

Dus gewoon profielen op dating / chat sites aanmaken en daarna een concept bericht die je makkelijk aanpast, want telkens maar weer een verhaal verzinnen om naar zo'n meid te sturen is zonde, want als ze interesse hebben reageren ze toch wel.

En anders reageren ze gewoon niet. Ik zat vroeger altijd op www.chatten.nl op dates / relatie te vinden, dat werkte best handig.
Heb liever RL in plaats van internet.
pi_120131314
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat denk je van feestjes? Alsof je daar geen meisjes ontmoet. En daar heb je inderdaad vrienden voor nodig. Maar je moet vrienden niet als een middel zien, meer als een doel op zich. Een vriendin heeft meestal een eigen leven, je moet zorgen dat jij er ook een hebt.
De vraag is: hoe?
pi_120132327
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 23:00 schreef Socializer het volgende:

[..]

De vraag is: hoe?
Nadat je je VWO afgerond hebt gaat er een wereld voor je open.
pi_120132592
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nadat je je VWO afgerond hebt gaat er een wereld voor je open.
Denk je? Hoezo?
pi_120132667
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef Socializer het volgende:

[..]

Denk je? Hoezo?
Dan ga je namelijk studeren en dan kan je bij een studentenvereniging gaan. Dan leer je in één grote klap een hoop nieuwe mensen kennen.
pi_120132878
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dan ga je namelijk studeren en dan kan je bij een studentenvereniging gaan. Dan leer je in één grote klap een hoop nieuwe mensen kennen.
Alleen op studentenverenigingen? Niet op de desbetreffende school? Wat als je geen drinker ben? Dan sta je in 1 klap buiten de groep
pi_120132989
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef Socializer het volgende:

[..]

Alleen op studentenverenigingen? Niet op de desbetreffende school? Wat als je geen drinker ben? Dan sta je in 1 klap buiten de groep
Ja, ook op de school.

Nee, dan sta je niet in 1 klap buiten de groep. Als je dat wel ervaart dan zit je bij de verkeerde vereniging.
pi_120134098
Dat je straks als student de vrouwen voor het uitkiezen hebt is bullshit, zeker als je thuis blijft wonen.

TS: ik ben even oud als jij, en geloof me, je gaat geen vriendin vinden als je niet eerst zelf invulling geeft aan je leven en je het als een doel op zich gaat zien. Geen enkel meisje zit daar op te wachten. Zet die vriendin nou eens uit je kop. Geef eens niet zo snel op en ga verdomme iets doen. Ga een bijbaan zoeken, een sport beoefenen of bij een ander soort vereniging en zoek wat meer contact met je klasgenoten. Doe de dingen die je leuk vindt. Het zorgt ervoor dat je onder de mensen bent en de kans is groot dat het je nieuwe vrienden oplevert waarmee je bijvoorbeeld kunt uitgaan. En zorg dat je er goed uitziet en je fit voelt. Ga naar de sportschool, koop nieuwe kleren, of wat dan ook. Daarmee kweek je een hoop zelfvertrouwen en dat helpt ook weer in de omgang met meisjes.

En voor nu: vraag jezelf eens af of je nou echt zo radeloos bent, want volgens mij is dat helemaal niet zo. Het is nog helemaal niet te laat; dat leuke meisje kom je vroeg of laat echt wel tegen. Maar dan moet je nu wel je eigen verantwoordelijkheid nemen en eens iets gaan doen. Je bent intelligent genoeg om je dat zelf ook te beseffen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')