niks mis met zoeken. ik had laatst een 80+ dame en daar hingen de flappen vel ook overal overheen. was een fun raadspelletjequote:
omdat als meer dan 1 dan is de vraag: hielden ze allemaal van je, en zo ja hoeveel dan als ze zo snel bij je weg warenquote:
waarom zou je dat moeten wetenquote:Op zondag 9 december 2012 08:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat als meer dan 1 dan is de vraag: hielden ze allemaal van je, en zo ja hoeveel dan als ze zo snel bij je weg waren
omdat je het bij een dik meisje wel relevant vindt gezien je eerdere postquote:Op zondag 9 december 2012 08:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou je dat moeten weten
quote:Op zondag 9 december 2012 08:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wacht - misschien BEN jij wel een dikkertje
ik vraag alleen waarom TS het zou doen.quote:Op zondag 9 december 2012 08:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat je het bij een dik meisje wel relevant vindt gezien je eerdere post
ow. omdat makkelijk seks slaafje als ik het goed begreep.quote:Op zondag 9 december 2012 08:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vraag alleen waarom TS het zou doen.
Oke, dan doe ik het wel:quote:Op zondag 9 december 2012 08:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wel handige maand om een dik meiske te hebben. oliebollen mee, chocoladeletters mee, alles meteen ultieme seks natuurlijk na het kadootje!
Dus als iemand makkelijk is doet hij het maar gewoon? ongeacht hoe ze eruit ziet?quote:Op zondag 9 december 2012 08:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. omdat makkelijk seks slaafje als ik het goed begreep.
als de situatie daarvoor geschikt is, ze niet te oud is en niet te erg stinkt -> ja.quote:Op zondag 9 december 2012 09:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus als iemand makkelijk is doet hij het maar gewoon? ongeacht hoe ze eruit ziet?
quote:Op zondag 9 december 2012 09:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als de situatie daarvoor geschikt is, ze niet te oud is en niet te erg stinkt -> ja.
Boeie, begrijpen vrouwen toch niet.quote:Op zondag 9 december 2012 09:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow fuck, is dit eigenlijk een geheim van de mannen club wat ik niet mag verraden
dus in plaats van te zoeken naar iemand waar echt je interesse ligt duw je je lul maar in elk gat wat je tegenkomt?quote:Op zondag 9 december 2012 09:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als de situatie daarvoor geschikt is, ze niet te oud is en niet te erg stinkt -> ja.
dat is wat beeldend omschreven maar het is aardig to-the-point.quote:Op zondag 9 december 2012 09:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus in plaats van te zoeken naar iemand waar echt je interesse ligt duw je je lul maar in elk gat wat je tegenkomt?
okquote:Op zondag 9 december 2012 09:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is wat beeldend omschreven maar het is aardig to-the-point.
eindelijk een topic waar mannen gewoon de waarheid verklappen krijgen we dit soort reacties. beetje aanmatigend, vind je niet?quote:
Multitasken + de voortplantingsdrang van de manquote:Op zondag 9 december 2012 09:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus in plaats van te zoeken naar iemand waar echt je interesse ligt duw je je lul maar in elk gat wat je tegenkomt?
ik wil er nog wel even aan toevoegen dat als je me 5 goede kinderen baart ik je trouw ben tot aan de dood als een labrador trouw is aan zijn baasjequote:Op zondag 9 december 2012 09:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |