quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Oke laatste tijd ben ik erg aan het worden..quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij komt weer met tietenson
komt ge wat tekort ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke laatste tijd ben ik erg aan het worden..
Nee hoor lijkt alleen maar zoquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
komt ge wat tekort ofzo
de datum wordt waarschijnlijk nog gewijzigd en ik moet nog kijken, mijn moeder raakt vol in paniek als ik te laat thuis komquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Neen, ik ben dan thuis met de familie omdat mijn nichtjes uit amerika terugkomen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Iedereen komt als ik weg moet
Helemaal verslet door de samenleving daar, waarschijnlijk al in clips van 50cent gespeeld o.i.d.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Neen, ik ben dan thuis met de familie omdat mijn nichtjes uit amerika terugkomen.
Ben der.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw schuld
half 8 wees er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben der.okeoke is goed, ik kom met de ooootoooo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot dan
ben werken liefjons, tot vanavond
Tax wil tetten :)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |