Maar je kunt er wel uit concluderen dat alle Marokkanen zo'n beetje in aanraking zijn gekomen met justitie ? Apart hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 11:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij beweert dat autochtonen gewelddadiger zijn dan marokkanen. Dat kan je totaal niet concluderen door alleen te kijken naar jeugddelinquenten, dat snapje zelf toch ook wel hoop ik?
Precies.quote:Op zondag 9 december 2012 12:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat zei vd Gijp toch ook, je kan wachten tot er een leraar wordt doodgeschopt, binnen 3 weken zei Gijp. Ik hoop het niet, maar je kan wel wachten op het volgende "incident"
Dr is er toch al een paar jaar geleden een docent neergeknalt omdat zo'n 15(+/-)-jarig "meneertje" meende zich in zn "resepct" aangetast te voelen? Gijppie loopt een beetje achter ben ik bang.quote:Op zondag 9 december 2012 12:35 schreef macca728 het volgende:
Dat zei vd Gijp toch ook, je kan wachten tot er een leraar wordt doodgeschopt, binnen 3 weken zei Gijp. Ik hoop het niet, maar je kan wel wachten op het volgende "incident"
Het is ook prachtig voor diegene die dit soort uitspraken doen om zich heel humaan en evenwichtig te voelen. Enkel roepen ze dit al meer dan 10 jaar en in die tijd werd het enkel erger.quote:Op zondag 9 december 2012 12:36 schreef Zienswijze het volgende:
Dit gedrag hoort trouwens allemaal in de straatcultuur thuis. Grote bek hebben, geen respect voor autoriteit, haantjesgedrag, stoer willen doen, niet zwak willen overkomen, neerkijken op softies. Wat weer allemaal is komen overwaaien van de straatcultuur uit Amerika, een westers land, een land wat dikwijls door de rechtsmens enorm wordt opgehemeld.
In elk land met een straatcultuur zie je achterstandsgroepen niet gedrag vertonen. Het is dus niet specifiek een Marokkanenprobleem. In elk land is er weer een andere groep.
Ja neergeknalt maar niet doodgeschopt door een groep.quote:Op zondag 9 december 2012 12:41 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Dr is er toch al een paar jaar geleden een docent neergeknalt omdat zo'n 15(+/-)-jarig "meneertje" meende zich in zn "resepct" aangetast te voelen? Gijppie loopt een beetje achter ben ik bang.
Dus omdat zoiets al een keer gebeurd is kan het niet nog een keer voorkomen?quote:Op zondag 9 december 2012 12:41 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Dr is er toch al een paar jaar geleden een docent neergeknalt omdat zo'n 15(+/-)-jarig "meneertje" meende zich in zn "resepct" aangetast te voelen? Gijppie loopt een beetje achter ben ik bang.
We roepen ook al 10 jaar dat het een Marokkanen probleem betreft. Daar zijn we echter ook niets mee opgeschoten, integendeel.quote:Op zondag 9 december 2012 12:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is ook prachtig voor diegene die dit soort uitspraken doen om zich heel humaan en evenwichtig te voelen. Enkel roepen ze dit al meer dan 10 jaar en in die tijd werd het enkel erger.
In Marokko zijn ze niet crimineel. Hier wel. In Amerika niet. Blijkbaar gaat er hier in Nederland dus wat mis. Nederland staat over het algemeen als een pussy-maatschappij bekend: je hoeft niets, je mag alles. Ook al gedraag je je als een grote mongool, je krijgt nog tig kansen uitgereikt. Misschien moeten we de opzet van de pussy-maatschappij eens veranderen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is ook prachtig voor diegene die dit soort uitspraken doen om zich heel humaan en evenwichtig te voelen. Enkel roepen ze dit al meer dan 10 jaar en in die tijd werd het enkel erger.
Gokje: als jouw auto het verrekt om te starten op je oprit, en je al 10tallen keren de monteur erbij hebt gehad met de nodige kosten, schop je hem ook van je oprit af.
Of wil je ons vertellen dat je hoop blijft houden dat ie ooit een keer start?
Ik snap die mensen niet, want juist in Amerika kunnen de Marokkanen zich wel gedragen. Waarom ? Omdat ze daar de Arabische Marokkanen hebben met een hoge opleiding en hoog werkniveau.quote:Op zondag 9 december 2012 12:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gokje: als jouw auto het verrekt om te starten op je oprit, en je al 10tallen keren de monteur erbij hebt gehad met de nodige kosten, schop je hem ook van je oprit af.
Of wil je ons vertellen dat je hoop blijft houden dat ie ooit een keer start?
Oh, het is dus géén Marokkanen probleem?quote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet, want juist in Amerika kunnen de Marokkanen zich wel gedragen. Waarom ? Omdat ze daar de Arabische Marokkanen hebben met een hoge opleiding en hoog werkniveau.
Dat laatste zeker. Maar vergeet niet dat we hier het laagste van het laagste krijgen. Mensen die andere Europese landen niet opnemen, maar hier naar toe sturen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In Marokko zijn ze niet crimineel. Hier wel. In Amerika niet. Blijkbaar gaat er hier in Nederland dus wat mis. Nederland staat over het algemeen als een pussy-maatschappij bekend: je hoeft niets, je mag alles. Ook al gedraag je je als een grote mongool, je krijgt nog tig kansen uitgereikt. Misschien moeten we de opzet van de pussy-maatschappij eens veranderen.
Daarnaast pikken ze ons rechtssysteem niet als de hunne. Ze halen hun neus ervoor op.quote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In Marokko zijn ze niet crimineel. Hier wel. In Amerika niet. Blijkbaar gaat er hier in Nederland dus wat mis. Nederland staat over het algemeen als een pussy-maatschappij bekend: je hoeft niets, je mag alles. Ook al gedraag je je als een grote mongool, je krijgt nog tig kansen uitgereikt. Misschien moeten we de opzet van de pussy-maatschappij eens veranderen.
Daar niet nee.quote:Op zondag 9 december 2012 12:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, het is dus géén Marokkanen probleem?
meer van, dr is blijkbaar niet adequaat lering uit getrokken.quote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus omdat zoiets al een keer gebeurd is kan het niet nog een keer voorkomen?
Ik volg je ff niet.
Hard om hard spelen. Wil je je niet gedragen, dan tyf je maar op naar de bak.quote:Op zondag 9 december 2012 12:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daarnaast pikken ze ons rechtssysteem niet als de hunne. Ze halen hun neus ervoor op.
Ook omstanders moeten hun waffel houden want zich laten corrigeren door iemand uit een andere cultuur is gezichtsverlies.
Zoek maar een oplossing zou ik zeggen.
Xenofobie uit zich ook in de angst er niks over te willen zeggen of paard bij naampje te noemen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:46 schreef Zienswijze het volgende:
En die jongens zou je best eens kunnen afschrijven ja, gooi ze maar 30 jaar de bak in.
Dat staat verder los van het semi-xenofobische gelul waar de gemiddelde rechtsmens in dit topic (ga eens wat nuttigs doen) zich bezig houdt.
Als ze in Rusland last hebben van ratten is daar dus geen rattenprobleem omdat wij in Nederland geen last hebben van ratten. Goeie redenatie, manquote:Op zondag 9 december 2012 12:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, het is dus géén Marokkanen probleem?
Lol.quote:Op zondag 9 december 2012 12:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hard om hard spelen. Wil je je niet gedragen, dan tyf je maar op naar de bak.
Die opmerkingen er onder ookquote:Op zondag 9 december 2012 12:20 schreef 3-voud het volgende:
We kunnen ons wel druk maken over de strafmaat van deze knullen... ik denk dat we ons beter druk kunnen maken over het "volgende" incident wat er komen gaat. Want daar kun je gif op innemen dat die komen gaat. Die Marokkanen zijn een vat vol korte lontjes:
Ja daar heeft het wel mee te maken. Alleen weet jij niet dat er een groot onderscheid is tussen de Arabische Marokkaan en de Berber Marokkaan ? Die laatsten worden in Marokko zelf ook gediscrimineerd.quote:Op zondag 9 december 2012 12:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar dan heeft het dus niet primair te maken met het feit dat ze uit Marokko afkomstig zijn?
Dat "fuck Hollanders" hoor je veel vaker. Dus waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die opmerkingen er onder ook
Fuck de hollanders
Zonder Marokkanen is nl niets
Zouden ze dit nou echt geloven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |