Daar zul je het dan denk ik wel van moeten hebben vanavond.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:06 schreef Coos het volgende:
En Oop zal trots op me zijn want ik heb Ajax met 4-1 laten winnen van die boeren.![]()
![]()
Valt Mehmet daar ook onder?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Oop hoeft zich iig niet druk te maken over wat hij ons voor gaat zetten tweede Kerstdag.
We kunnen tafelen op hoog niveau want een groot aantal sterrenrestaurants biedt een afhaalmenu voor de kerstdagen! Voor een paar tientjes!![]()
Hij wil gewoon de verrassing bewaren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef Jian het volgende:
Hup er begint iemand over 2e kerstdag en hij gooit die stream er weer uit, ik vind het verdacht. Zouden we niet welkom zijn ofzo
Is ie nu boos op mij ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef Jian het volgende:
Hup er begint iemand over 2e kerstdag en hij gooit die stream er weer uit, ik vind het verdacht. Zouden we niet welkom zijn ofzo
Nou dan is ie wel met een tirade bezig zeg, hij is zeker al een kwartier offflinequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:27 schreef pullup het volgende:
Of hij wil gewoon even de scheidsrechter iets toewensen dat niet voor onze oren bestemd is natuurlijk.
Dan zal PB wel niet aanwezig zijn om zijn originele oneliners op te tekenen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou dan is ie wel met een tirade bezig zeg, hij is zeker al een kwartier offfline
Ik kijk alleen naar So you think you can spring a star in the ice of the topchef of Holland.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:29 schreef Jian het volgende:
Ow er komt weer een nieuwe talentenjacht, Bloed Zweet en Tranen voor zangers van het Nederlandse Levenslied, presentatie Danny de Munk. Leuk, die hadden we nog niet ........
Ik word gvd gek van die platte talentenjachten, welk stupide kutvolk kijkt toch naar al die bullshit![]()
sorry
Hij blijft stilzitten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef Jian het volgende:
Morgen is de stille tocht i.v.m. die grensrechter, gaat Oop nog meelo ......... o nee, stom van me
Met jou in onze corner is deze kwestie dus beklonken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
Ik lees net even een stukje terug en ik zie het voorstel van Scrut, inzake de titel van het topic, goed idee man, ik zeg ja hoor
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar So you think you can spring a star in the ice of the topchef of Holland.
Eigenlijk doet hij al een hele week aan een stille tocht.quote:
Hij is de (afval)vleesgeworden stille tocht. Vooral als de deur op een kier staat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk doet hij al een hele week aan een stille tocht.
Nou stil....quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk doet hij al een hele week aan een stille tocht.
Onze enige hoop is wel dat PB, die vanzelfsprekend nu al in het startblok staat, kramp krijgtquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met jou in onze corner is deze kwestie dus beklonken.
Over een dikke honderd posts beginnen we aan een nieuw, beter tijdperk.
In haar kaken, van het mosselhappenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef Jian het volgende:
Onze enige hoop is wel dat PB, die vanzelfsprekend nu al in het startblok staat, kramp krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |