SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uhu, ik heb heerlijk de halve dag liggen slapenquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef Pixell het volgende:
Er gebeurt hier ook geen ene flikker vandaag
Chill, overleef je het wel een beetje daar? Zwaar of allemaal wel te doen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhu, ik heb heerlijk de halve dag liggen slapen
ja tot nu toe chill, en nog niet heel zwaar, zijn vooral lange dagenquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Chill, overleef je het wel een beetje daar? Zwaar of allemaal wel te doen?
Ach lul niet man, de dag is voor ons allemaal 24 uur!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja tot nu toe chill, en nog niet heel zwaar, zijn vooral lange dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ach lul niet man, de dag is voor ons allemaal 24 uur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja en ik moet daar 25 uur aan werkzaamheden in proppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkerquote:Op zondag 9 december 2012 08:23 schreef KoningStoma het volgende:
Al even wakker. Hondje uitlaten door de maagdelijke sneeuwHier is de sneeuw grotendeels weg, gelukkig ook niet meer glad
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Mag ik die van jou lenen? Mijn hond krijg ik met geen mogelijkheid buiten.quote:Op zondag 9 december 2012 08:23 schreef KoningStoma het volgende:
Al even wakker. Hondje uitlaten door de maagdelijke sneeuwAll good things are wild and free.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 08:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mag ik die van jou lenen? Mijn hond krijg ik met geen mogelijkheid buiten.
Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: