Dit dus. Koop gewoon een nieuw blikje. Het zal echt wel kunnen maar ik denk niet dat het de smaak ten goede komt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:35 schreef zwartedoos het volgende:
Lijkt me de smaak niet ten goede komen, en wat kost zo'n blikje nou helemaal
Nou ja, dat blikje heeft een Tonijn zijn of haar leven gekost. Moet dat dan maar voor niks zijn geweest?quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:35 schreef zwartedoos het volgende:
Lijkt me de smaak niet ten goede komen, en wat kost zo'n blikje nou helemaal
heb je geen kat?quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:09 schreef anita82 het volgende:
Hoi iedereen,
Ik heb vandaag wat tonijn uit blik nodig.
Maar er blijft een gedeelte over.
Nu wil ik volgende week voor een feestje tonijnsalade maken.
Kan ik het restje tonijn wat ik over heb invriezen?
Het een week in de koelkast bewaren lijkt me te lang, of kan dat ook als ik het water uit het blik er bij gooi?
Ben benieuwd!
Dan eet ze het overige op de boterham.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nou ja, dat blikje heeft een Tonijn zijn of haar leven gekost. Moet dat dan maar voor niks zijn geweest?
Er is vast wel iets beters te bedenken dan dit.
Precies.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dan eet ze het overige op de boterham.
Bedoelde idd ook niet dat ze het dan maar moest weggooien. De tonijn heeft het al zwaar genoeg helaas (lekkerste vis ooit...mits niet uit blikquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Precies.Dus nu tonijnsalade maken van het restje, zodat je dat op brood kan eten. En volgende week gewoon nieuwe maken wanneer dat nodig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |