Om verschillende redenen mijn vrienden kwijt geraakt. Op zich wel kut, maar ze waren ook wel wat te simpel. Het waren uiteindelijk goede vrienden om mee te zuipen en om gek mee te doen maar verder interesseerde ze mij niet zoveel. Ben later ook tot de conclusie gekomen dat ik ze vooral gebruikte om op vrouwenjacht te kunnen.
En nu zoek ik dus vervanging. Het gaat voornamelijk om de eerste uurtjes, opdat ik even kan opwarmen en niet alleen een kroeg in hoef te lopen. Gezellig lullen mag ook wel, daar het mij in een goede stemming kan brengen.
Ik zal niet raar opkijken als je langer blijft plakken, maar wees niet verontwaardig als je mij plots niet meer ziet. Grote kans dat ik naar een andere tent ben of ergens dames aan het
lastig vallen ben.
Zoek jij ook een jachtmaatje ? Of uberhaupt iemand om mee te zuipen ? (Let wel: ik drink dus enkel om daarna te stappen, verwacht niet dat ik ga zitten gamen oid). DM of post hier.
Verder:
Leeftijd: 20-27
Zie er wel een beetje degelijk uit. Niet bijzonder of zo, mag ook geeky, maar geen extremiteiten, daar ik wel de normale tenten opzoek - daar waar het mooiste schoon te vinden is.
Omgeving Haarlem/Amsterdam
Ik merk het wel!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 02:10:26 ]