SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is waar ja, maar ik heb dat eerder al uitgezocht hoe ik het wil gaan doen. zit nu meer in de tijd beetje te ''genieten'' ook al ben ik eigenlijk me lichaam aan het verziekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dit is de periode dat je keuzes maakt in je leven en je dus verkeerd richting kan gaan.
Later is dat best moeilijk om op te pakken.
Is die 15 danquote:
Je kan op andere manieren genieten. Maarja jouw keuzes, jouw levenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat is waar ja, maar ik heb dat eerder al uitgezocht hoe ik het wil gaan doen. zit nu meer in de tijd beetje te ''genieten'' ook al ben ik eigenlijk me lichaam aan het verzieken
Nee. Just curiousquote:
thankssaquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
Oke oke, ook voor de vrouwen een pic.
Naja vertel me eens hoe? bij mij school wordt je gewoon gepest als je niet rooktquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan op andere manieren genieten. Maarja jouw keuzes, jouw leven
Waaromquote:
Pauperschoolquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Naja vertel me eens hoe? bij mij school wordt je gewoon gepest als je niet rookt
Komt 'iequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar je mag je cv per dm sturen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |