PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:06 schreef leoon. het volgende:
Is viergever de 8k waard of is andere eredivisie behalve kalas voor minder geld beter?
Betere stats ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Dilemma.
Dani Pacheco of Yago Falqué?
Dan moet je lekker aan de PESquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef pascal08 het volgende:
EA gaat gewoon lekker door hoor, die maken zich nergens druk om. Wel als we massaal FIFA links laten liggen, maar dat zie ik niet gebeuren. Hopelijk gaat EA gewoon failliet, dat is beter voor EA en beter voor de consument.
Ik moet niks. Genoeg andere spellen die mij uren kunnen vermaken hoor. En anders kan ik altijd nog naar buiten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan moet je lekker aan de PES
Niet liegen. Vertel wat je net in de party zeiquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En anders kan ik altijd nog naar buiten.
Als EA failliet gaat en je wel een voetbalspel wilt bedoel ik dan hèquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet niks. Genoeg andere spellen die mij uren kunnen vermaken hoor. En anders kan ik altijd nog naar buiten.
net even de compare functie erover heen gegooid... Ik snap niet waarom Falqué een punt hoger is, Pacheco is beter in bijna allesquote:
je kamer uit gaan zou een begin zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet niks. Genoeg andere spellen die mij uren kunnen vermaken hoor. En anders kan ik altijd nog naar buiten.
Ik had haar woensdag op de TV gezien voor die naaktshoot.quote:
Die drempel ben ik al over. Ik ben toch beneden geweest om te eten? Misschien de gordijnen opgooien?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
je kamer uit gaan zou een begin zijn
uit de kast komequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die drempel ben ik al over. Ik ben toch beneden geweest om te eten? Misschien de gordijnen opgooien?
Ik wil wel clubben tegen je, moet ik alleen even kijken of teammaten er zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef JefferdeJeff het volgende:
Ps3. We zitten momenteel in div.1 en hebben al een titeltje gepakt.
Okee. Wij zijn rond 11 online vanavond. PSN: JefferdeJeffquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil wel clubben tegen je, moet ik alleen even kijken of teammaten er zijn
Laat maar danquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef JefferdeJeff het volgende:
[..]
Okee. Wij zijn rond 11 online vanavond. PSN: JefferdeJeff
ah koetsiekoetsiequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat maar dan
Dan lig ik wss al te slapen
Hahaha.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat maar dan
Dan lig ik wss al te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |